Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Håper ikke det teller, for tilsammen med frakt kom det på 205,-. De hadde ikke spillet på lager, men det blir sendt innen 5-15 dager. Har aldri handlet derfra før, så er spent på hvordan det går. Om det går fint er det mulig jeg kjøper mer derfra. Og ja, håper virkelig oppfølgeren finner veien til Europa. Er jo ikke vits i å importere det da 3DS har regionsperre. Endret 16. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg kjøpte Dead or Alive: Dimensions fra Amazon i England til kr 230,-, men jeg slapp unna tollen. Det hender nok de ser gjennom fingrene på ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Så lenge varen man bestiller koster under 200, slipper man moms. Det gjør ikke noe at man havner noen kroner over 200 grunnet frakten, så lenge selve varen koster mindre enn 200. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Frakt teller ikke med når det er snakk om toll! Og oppfølgeren til 999 er vel bekreftet for Vita også? Vita er sonefri, så i så fall, så bør vi være rimelig sikre på å kunne spille det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Da skal jeg være på trygg grunn. Fant det med Vita her. Tror ikke jeg har fått det med meg faktisk. http://www.vg247.com/2011/08/24/999-team-making-successor-for-vita-and-3ds/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Crytek UK aka Free Radical Design jobber med Wii U: "The specs are very good. It's a challenge for designers, but once thought through it can add value, and that's what ultimately important. Our guys in Nottingham, they are very happy with their tests on the dev kits and they're excited about it."- founder Avni Yerli kilde Det sies at selskapet jobber med Timesplitters 4, så dette kan bli spennende... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Crytek UK aka Free Radical Design jobber med Wii U: "The specs are very good. It's a challenge for designers, but once thought through it can add value, and that's what ultimately important. Our guys in Nottingham, they are very happy with their tests on the dev kits and they're excited about it."- founder Avni Yerli kilde Det sies at selskapet jobber med Timesplitters 4, så dette kan bli spennende... Spørsmålet er om de mener "very good" i forhold til dagens generasjon, eller den potensielt neste. Går også et rykte om at gpu-en bruker 28nm produksjonsprosess fra NEC og 1T-SRAM fra MoSys. Kilde: http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1582489&postcount=7715 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Nå er jeg fette glad Xenoblade Chronicles er blitt sendt fra amazon.co.uk idag!! Sjeldneste Wii spillet to date er på vei Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Går også et rykte om at gpu-en bruker 28nm produksjonsprosess fra NEC og 1T-SRAM fra MoSys. Kilde: http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1582489&postcount=7715 Det sier meg ingenting, hva vil det evt. ha å si? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Der ble 999 sendt fra Play-Asia.com. Er veldig spent på hvor lang tid det tar før det kommer frem. Og ikke minst gleder jeg meg vanvittig til å spille spillet. Har hatt lyst på det en god stund nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg har bestilt DVD'r fra play-asia, de kommer stort sett innen 1-2 uker. De er ganske kjappe. Ikke noe værre enn amazon eller andre nettbutikker, hvertfall. Endret 19. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Høres bra ut. Vet du hvor de sender ifra? Japan? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Går også et rykte om at gpu-en bruker 28nm produksjonsprosess fra NEC og 1T-SRAM fra MoSys. Kilde: http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1582489&postcount=7715 Det sier meg ingenting, hva vil det evt. ha å si? Ja, jeg er ikke den beste til å svare på dette, men jeg skal gjøre et forsøk. De store produsentene av microchips søker hele tiden å produsere mindre deler, da disse både tar mindre plass og avgir mindre varme. At gpu-en nå ryktes å bruke 28nm - en størrelse som ikke vil være i vanlig bruk før neste år - sier i såfall noe om når vi kan forvente å se konsollen på markedet (sent) og noe om ambisjonsnivået til Nintendo (høyt). Om de velger å gå for 28nm, så betyr det at den boksen vi ble vist på E3 mest sannsynlig rommer mer teknologi enn det man skulle forvente. Kort sagt, det er fra et ytelsesmessig perspektiv positivt. Problemet er selvsagt knyttet til kostnader - som øker, og sikkerheten som jo naturlig nok er uprøvd. Så jeg kan ikke gi deg noen tall på akkurat hvor mye det vil kunne bety - men jeg kan si deg noe om retningen. Så får de mer teknisk kompetente her inne rette opp i det om de føler for det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Høres bra ut. Vet du hvor de sender ifra? Japan? Play-Asia.com is committed to be the leading Hong Kong online retailer of entertainment products. Our professional staff will work together to build a progressive and successful commercial corporation through a commitment to high levels of customer satisfaction. Mange amazon og ebay-butikker er også i Hong Kong. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Noen som vet om "Bravely Default: Flying Fairy" kommer hit? Er ett Square Enix 3DS RPG (minner meg om "Golden Sun" med "FF Tactics" grafikk) Andriasang First Bravely Default: Flying Fairy info ~ Eurogamer Også har vi en en trailer av 3DS lineup: Endret 21. september 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Noen som vet om "Bravely Default: Flying Fairy" kommer hit? Er ett Square Enix 3DS RPG (minner meg om "Golden Sun" med "FF Tactics" grafikk) Vel, siden spillet ble annonsert for halvannen uke siden, så er det ikke så lett å vite enda, men siden dette er en slags oppfølgeren til 4 Heroes of Light som kom hit, så vil jeg anse det som veldig sannsynlig at det kommer hit. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Og 3DS trenger vel all den hjelpen den kan få, så et RPG fra Squenix er ikke så lett å overse. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Et intervju med en ansatt fra THQ som lover ganske godt med tanke på spesifikasjonene til Wii U: The Wii U version of games from ALL developers and publishers, have potential for much smoother framerates, improved textures, and additional bonus content that the 360/PS3 version's won't have. In a way, buying the Wii U version over the 360/PS3 versions, will be like buying the Blu-ray version of a movie instead of the standard dvd version. You get better visuals, and more additional content with the Wii U version of any game compared to the other console version. But this will only happen as long as a developer or publisher puts in the time and effort instead of doing a straight port. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Vanvittig pris hos elkjøp på Skyward Sword. Standard versjon for 299,- Special Edition for 599,-. http://www.elkjop.no/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=Legend+of+Zelda%3A+Skyward+Sword+%28Wii%29 Edit: Bestilte til 299,- og avbestilte SE fra cdon. Har ikke bruk for den kontrolleren uansett, og du får med musikk på standard også. Endret 24. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 SE skal jeg ha ! Har ikke motion plus skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå