Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Selvsagt. Skal sies at slutten på spillet tok set litt opp, sånn sett. Men spillet skuffet for min egen del, selv om jeg ikke hadde de store forhåpningene i utgangspunktet.

On another hand :

http://www.itavisen.no/nyheter/gamepad-endelig-fri-153232

Syns du det nye ac spillet er bedre enn eneren?

Winza, de andre bare sier at det er ikke et faktum at orginalen i en spillserie er ALLTID best.

Av og til kommer det forbedringer i oppfølgeren.

Har du noen eksempler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begynt å få litt erfaring med Wii U. Førsteinntrykket var litt negativt pga en stor oppdatering pluss en liten oppdatering for hvert spill. I tillegg veldig mye som skal "settes opp" av brukere, miiverse, passord etc. Det er vel bare sånn verden har blitt. Når det først var overstått synes jeg konsollen funker bra.

Den starter opp kjapt, og latstetidene er akseptable. Netflix, youtube og internett-browser funker bra. Touch-skjermen fungerer overraskende bra.

Nintendoland er bra og har skapt god stemning i stua. Jeg føler allikevel at de "holder igjen" på en eller annen måte.

Metroid Blast kunne vært råbra, men de har gjort gameplayet for tregt og for lett til å bli morsomt og spennende. (Forbehold: Jeg har ikke spilt mange brett.)

Dansespillet burde vært et ekte dansespill, hvor man beveger kroppen, og ikke bare analogstikkene. Hvorfor ikke?

Hvorfor lot de ikke like gjerne demoen fra E3 være grunnlag for Zelda-spillet? Tenk hvor bra det kunne vært?

Mario chase og Luigis Mansion er bra sosiale spill.

Foreløpig har jeg brukt mest tid på to andre spill: Nano Assault og SMB3. Begge deler har jeg spilt mest off-tv.

En god ting er at man får AC3, ZombiU og andre spill latterlig billig på eshop for tiden.

Lenke til kommentar

Syns du det nye ac spillet er bedre enn eneren?

Har ikke spillt mer ett par timer av det på PS4 enda, så vanskelig å si. Kan ihverftall si at førsteinntrykket tilsier ett mye mer underholdende gameplay :) Skulle det bli kjipt kostet det meg ikke mer enn 280,- uansett :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har ikke spillt mer ett par timer av det på PS4 enda, så vanskelig å si. Kan ihverftall si at førsteinntrykket tilsier ett mye mer underholdende gameplay :) Skulle det bli kjipt kostet det meg ikke mer enn 280,- uansett :p

Jeg må innrømme at jeg faktisk syns ac 1 var kjedelig, sa bare det ikke var for å prøve å bevise poenget mitt. Det første er det eneste jeg har spilt og har ikke fått lyst til å spille ac siden

AC 2, Uncharted 2, SMB 3/World. Team Fortress 2, HL 2, GTA V, Super Mario Galaxy 2.

Super mario galaxy 2 var jo bare en kopi av eneren som også er bedre enn toeren. Gta iv var mye bedre enn gta v imo

Har begynt å få litt erfaring med Wii U. Førsteinntrykket var litt negativt pga en stor oppdatering pluss en liten oppdatering for hvert spill. I tillegg veldig mye som skal "settes opp" av brukere, miiverse, passord etc. Det er vel bare sånn verden har blitt. Når det først var overstått synes jeg konsollen funker bra.

Den starter opp kjapt, og latstetidene er akseptable. Netflix, youtube og internett-browser funker bra. Touch-skjermen fungerer overraskende bra.

Nintendoland er bra og har skapt god stemning i stua. Jeg føler allikevel at de "holder igjen" på en eller annen måte.

Metroid Blast kunne vært råbra, men de har gjort gameplayet for tregt og for lett til å bli morsomt og spennende. (Forbehold: Jeg har ikke spilt mange brett.)

Dansespillet burde vært et ekte dansespill, hvor man beveger kroppen, og ikke bare analogstikkene. Hvorfor ikke?

Hvorfor lot de ikke like gjerne demoen fra E3 være grunnlag for Zelda-spillet? Tenk hvor bra det kunne vært?

Mario chase og Luigis Mansion er bra sosiale spill.

Foreløpig har jeg brukt mest tid på to andre spill: Nano Assault og SMB3. Begge deler har jeg spilt mest off-tv.

En god ting er at man får AC3, ZombiU og andre spill latterlig billig på eshop for tiden.

Høh mario case og metroid blast? Har jeg gått glipp av noe her eller?

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg faktisk syns ac 1 var kjedelig, sa bare det ikke var for å prøve å bevise poenget mitt. Det første er det eneste jeg har spilt og har ikke fått lyst til å spille ac siden

Slutten på AC gav meg heligvis lit lyst å vente på AC2, som var ett utrolig mye bedre spill på alle områder. Og det var faktisk MORRO å spille :) AC3 har jeg ikke testet enda til tross for at eg fikk det gratis via. PSN, men mange sier det er så kjipt også, så gidder neppe å begynne på det. Ble ganske mettet på AC gameplayet ettet AC2 også, så Revelations har jeg heller ikke testet, Brotherhood lånte jeg men det var litt "meh".

Min AC karriere med korte ord :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

GTA IV bedre enn V? I smell troll

Gta v bedre enn iv? i smell troll...

Men seriøst jeg er ikke noe troll uansett om jeg har en t shorte hvor det står troll. Jeg likte gta iv veldig mye for alt det mafia styret som pågikk under spillet. Det savnet jeg mye i gta v. Jeg fikk ikke den samme spesielle følelsen som jeg fikk når jeg spilte gta iv når jeg spilte gta v

AC2 er best, med AC Brotherhood rett bak. Revelations var kjipt, treern like så.

er ikke brotherhood 2eren?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei. Brotherhood er AC2-2, mens Revelations er AC2-3, om du forstår.

Å, syns jeg husker det kom et nytt spill men som var en fortsettelse til 2eren

Lenke til kommentar

Winza mener nok også at Castlevania er mye bedre enn Castlevania Symphony of the Night :roll:

Samme Metroid, Super Metroid er sikkert søppel i forhold..

Sonic 2 og Mega Man 2 er også bedre enn originalene. Når det gjelder Castlevania og metroid er vel orginalene de dårligste i hele serien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ZombiU er et spill du absolutt bør slå til på om du ikke allerede har gjort det. 75kr; røverkjøp!

AC3 likte jeg derimot dårlig. Er dog mitt første (og mest sannsynlig siste) AC-spill, men jeg var lei etter 2t.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Winza mener nok også at Castlevania er mye bedre enn Castlevania Symphony of the Night :roll:

Samme Metroid, Super Metroid er sikkert søppel i forhold..

Sonic 2 og Mega Man 2 er også bedre enn originalene. Når det gjelder Castlevania og metroid er vel orginalene de dårligste i hele serien.

Nå må du ikke prøve å starte en ny krangel ditt troll...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva er poenget ditt? du quota det første innlegget i krangelen som har hatt sin leve tid. Jeg er ferdig i den krangelen ihvertfall, om noen andre vil gjennåpne den er det helt ok men da blir det uten meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...