Pubé Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå har jeg akkurat startet på Phoenix Wright Dual Destinies og spilt en liten time. Mye tekst, men virker artig. Hva syns du så langt? Har begynt på kapittel fire nå, og må si at jeg har blitt litt skuffet. Det er langt lettere, da spillet hjelper deg utrolig mye mer gjennom enn de tidligere spillene. Noe jeg likte best ved spille var å løse vanskelige gåter, men nå er halve veien gravd ut for deg. Man undersøker ikke områder overalt på samme måte, bare noen få som det er mulig på, og pekeren viser tydelig hva som kan undersøkes. Når man har funnet alt man trenger, så får man vite det, og blir ledet videre i spillet (det skjedde i de gamle, men kun når noe man undersøkte trigget noe på stedet man var på, eller det var det siste som var igjen å gjøre). I de gamle kunne man undersøke alle områder, og jeg savner de ofte artige kommentarene og dialogene som kom når man undersøkte irrelevante ting. Man har notater som sier hvor man skal/hva man skal gjøre. (Nå veit jeg ikke hvor omfattende disse er, da det er for lett til at jeg har noe behov for det.) Man får alt for GOD hjelp om man prøver og feiler nok under en cross examination, mot INGEN HJELP som det var i tidligere spill. Ellers kan jeg ikke si at jeg er veldig glad i Athena Cykes, falmer i forhold til Phoenix Wright og Appollo. Miles Edgeworth var også en langt bedre karakter enn Simon Blackquill, likte også Klavier Gavin bedre enn han. Spillet er likevel ikke dårlig, bringer en del nye elementer som jeg liker, men jeg syns de også er for lite utfordrende. Av erfaring burde de siste kapitlene være vanskeligere, så håper på en utfordring til tross for de unødvendige hjelpemidlene i spillet, Kan vel takke spillere som Schreiber for at ting blir dummet ned slik som dette. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er bare på Chapter 2, med Tenma Taro. Synes ikke den er like gøy og engasjerende som den første, så har bare spilt litt av og på i det siste. Satser på å bli ferdig med den snart for jeg har holdt på med den lenge nå, og at neste sak blir bedre. Enig at det ikke er særlig utfordrende. Det går litt for mye på skinner. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal nevnes at Chapter 3 er bedre enn 2. Likte ikke 2 noe særlig, men fornøyd med 3. Håper likevel 4. 5. og 6. blir bedre, hvis ikke havner nok dette nederst på rangeringen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er bra. Har selv ikke spilt de andre spillene i serien, så kan ikke sammenligne selv. Synes uansett dette er vel verdt 199,- som det koster på e-shop. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sakurai på Miiverse: "We don't wanna miss today's Nintendo Direct, right?" Kan tyde på en ny karakter til Smash Bros. blir annonsert. Klokka 15 i dag altså. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Med mindre Nintendo skulle overraske med å vise frem Zelda U, Metroid U eller et stort tredjepartsspill vi ikke visste om, vil nok denne Nintendo Direct være en enorm skuffelse. Spiller stort sett singleplayer, så Mario Kart og Smash Bros er ikke så veeeeeldig interessant. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sakurai på Miiverse: "We don't wanna miss today's Nintendo Direct, right?" Kan tyde på en ny karakter til Smash Bros. blir annonsert. Klokka 15 i dag altså. Ser ærlig talt ikke vitsen med å annonsere en og en karakter ti Smash Bros. De aller fleste er jo de samme hver eneste gang. Det blir som å annonsere neste Mortal Kombat, og så ha ekstra oppdatering for å si at Scorpion eller Sub-Zero er med. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Vel, med ny karakter tenkte jeg faktisk ny, altså ikke vært med i Smash tidligere. F.eks. var jo Sonic og Solid Snake nykommere i Brawl. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Joda, de to var nye. Men hvor mange nye karakterer har de annonsert i neste utgave? Mega Man og...? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Joda, de to var nye. Men hvor mange nye karakterer har de annonsert i neste utgave? Mega Man og...? Reggie Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Wii U Sales Jump Again as Nintendo Maintains Hardware Dominance in Japan http://www.nintendolife.com/news/2013/12/wii_u_sales_jump_again_as_nintendo_maintains_hardware_dominance_in_japan Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Reggie De trenger sikkert to forskjellige Nintendo Directs for to karakterer. Jeez... det får være måte på å hype et middelmådig slossespill. Sliter Wii U virkelig så fælt, eller er det så mange fanboys som sluker alt Nintendo sier uten å nøle? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Var ikke dette jeg mente med nytt Zelda: http://www.polygon.com/2013/12/18/5223284/the-legend-of-zelda-and-dynasty-warriors-come-together-in-new-wii-u Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja la oss blande button masher-serien Dynasty Warriors med Zelda, dere..det er sikkert en bra ide. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvor var alt blodet og de seriøse spillene hen Nintendo, har dere gått fullstendig av skaftet, jeg vil ha spill med blod i, ler høyt.......... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ser jo helt utrolig lovende ut........ Er det en PS2 port? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Var ikke dette jeg mente med nytt Zelda: http://www.polygon.com/2013/12/18/5223284/the-legend-of-zelda-and-dynasty-warriors-come-together-in-new-wii-u Det såg intet mindre enn piss ut, både gameplay-messig og grafikk-messig... Endret 18. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Darn. Gikk glipp av sendingen. Og den ligger ikke ute i arkivet. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=rXtBcWIK9Tg 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hovedsaken var at Koei og Nintendo slår sammen Zelda og Dynasty Warriors-serien til et nytt spill. Så man får spille som Link og trykke XXXXXXYY, XXXYYY, XXXXXXXXYY om og om igjen på hjernedøde fiender i hundretalls, mens man beveger seg rundt på et stort kart og må ta og holde på forskjellige soner, pluss banke spesielle offiserer på motstandersiden. Jada.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå