Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hæ? Prøv å forklar litt bedre hvorfor du tror/mener det. Fordi microsoft lager aldri gode spill lenger, ikke et eneste ok spill har blitt lagd av dem de siste 5 årene. Mens nintendo har lagd drøssevis av gode spill, når alt kommer til en slutt er det nintendo som står igjen, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) 99,- http://cdon.no/spill/assassin's_creed_3-21353175 99,- http://cdon.no/spill/zombiu-20794081 133,- http://cdon.no/spill/splinter_cell_blacklist-23588048 Tenkte jeg skulle bestille et spill til romjula.Hvilket vil dere anbefale av AC3 og SC:B til en som aldri har spilt hverken Assasins creed eller Splinter Cell før? Liker godt å spille online, så om et av de to har vesentlig større online community er det et stort pluss. Edit: ser splinter cell har steget i pris igjen, så da blir det assasins creed Endret 15. desember 2013 av Mr. ve Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Xbox one blit en mye større flopp, nintendo er langt bedre enn sony og microsoft... Wii U er pr. i dag en skadeskutt stykke fiasko. Ps4 og One har hatt tidenes lanseringer. Der er selvsagt lite spill ute til sistnevnte to, men det har jo en logisk forklaring. Nå er det selvsagt langtidssalget som gjelder, og Ps4 og One har jo allerede gått forbi U i enkelte markeder til tross for lite imponerende lanseringstitler... 3.part støtten til Wii U er helt fatalt dårlig også sammenlignet med resten, og det ser ikke ut til å bedre seg. Det hjelper ikke at Nintendo spyr ut Mario spill på samlebånd, så lenge ingen gidder å kjøpe en overpriset og svak konsoll. Det går jo ikke i lengden. Salget har riktig nok tatt seg kraftig opp, men når den i utgangspunktet har solgt dårlig ligger den fortsatt under salget til Sony og MS. PS3 og 360 gruser jo enda Wii U, så MS og Sony seirer på flere fronter og er nok nøgd med det Endret 15. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tenkte jeg skulle bestille et spill til romjula. Hvilket vil dere anbefale av AC3 og SC:B til en som aldri har spilt hverken Assasins creed eller Splinter Cell før? Liker godt å spille online, så om et av de to har vesentlig større online community er det et stort pluss. Edit: ser splinter cell har steget i pris igjen, så da blir det assasins creed Vil ikke si AC3 er direkte "dårlig", men personlig mener jeg det er helt klart det nest kjedeligste i serien. Bare AC1 var kjedeligere, men det er får det lov til siden det var det første. Det var ikke før AC2 ting virkelig tok av, så AC1 er en bra "prolog" på hva som kommer. Har du penger til det, anbefaler jeg å heller satse på AC4. Vi slippper heldigvis Desmond, og hele stemingen i spillet er helt annerledes. For å si det sånn synes jeg Brotherhood og Revelation var kjedelige, og AC3 enda verre. Men har likevel Edward Kenway stående i vinduet. (skjønt mye takket være det glimrende AC: Liberation på PSVita, og Aveline DLC til AC4.) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Siden vi er inne på Mario og salgstall og de evige spådommene om doom & gloom rundt Wii U. En oversikt over Mario spill og salgstrendene: Kilde: http://gamingtrend.com/2013/12/14/super-mario-3d-world-wii-u-trending-poorest-selling-mario-game-date-historical-look-mario-sales-figures/ Endret 15. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Uffda, den der så vond ut. Men den trenger ikke bety så mye. Ved første titt så det ut som om serien har gått nedover hele veien, men NSMB DS og NSMB Wii er på andre og tredjeplass. Litt misvisende, med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Wii U er pr. i dag en skadeskutt stykke fiasko. Ps4 og One har hatt tidenes lanseringer. Der er selvsagt lite spill ute til sistnevnte to, men det har jo en logisk forklaring. Nå er det selvsagt langtidssalget som gjelder, og Ps4 og One har jo allerede gått forbi U i enkelte markeder til tross for lite imponerende lanseringstitler... 3.part støtten til Wii U er helt fatalt dårlig også sammenlignet med resten, og det ser ikke ut til å bedre seg. Det hjelper ikke at Nintendo spyr ut Mario spill på samlebånd, så lenge ingen gidder å kjøpe en overpriset og svak konsoll. Det går jo ikke i lengden. Salget har riktig nok tatt seg kraftig opp, men når den i utgangspunktet har solgt dårlig ligger den fortsatt under salget til Sony og MS. PS3 og 360 gruser jo enda Wii U, så MS og Sony seirer på flere fronter og er nok nøgd med det 3ds gjør opp for det, 3ds er langt bedre enn ps4 og xbox one Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Forandrer ikke på det at Wii U til nå har floppet Nintendo er enerådende på det håndholdte markedet, akkurat det er det få som kan nekte for. Endret 15. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Only time will tell. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Only time will tell. “Screw it, I’ve been in the business a full, stormy, self-doubting decade and the world can hear me loud and clear: I will never work on a first-person shooter game, ever again. Period,” the former Microsoft, Sony and Sierra staffer wrote in a post on his blog. http://www.vg247.com/2013/04/22/i-will-never-work-on-a-first-person-shooter-game-ever-again-says-veteran-dev/ 'We Hate To See All PS4 Games Being FPS' - YoshidaShuhei Yoshida doesn’t just want shooters on PS4 – and that’s why Knack was revealed firsthttp://www.edge-online.com/news/shuhei-yoshida-doesnt-just-want-shooters-on-ps4-and-thats-why-knack-was-revealed-first/ For mye change kan bli the downfall of some company`s http://www.pressfire.no/nyheter/PS4/7875/Ser-omgivelsene-mler-pulsen-din-og-vet-nr-du-blunker Endret 15. desember 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Siden vi er inne på Mario og salgstall og de evige spådommene om doom & gloom rundt Wii U. En oversikt over Mario spill og salgstrendene: Kilde: http://gamingtrend.com/2013/12/14/super-mario-3d-world-wii-u-trending-poorest-selling-mario-game-date-historical-look-mario-sales-figures/ 0.05 millioner, så 50.000 solgte eksemplarer? Det tror jeg ikke noe på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Forandrer ikke på det at Wii U til nå har floppet Nintendo er enerådende på det håndholdte markedet, akkurat det er det få som kan nekte for. Dem burde lage en ny paper og mario party til wiiu, det kan redde Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) 0.05 millioner, så 50.000 solgte eksemplarer? Det tror jeg ikke noe på Kan være nylig lagd denne grafen Benbjo. 27 november. 2. [Wii U] Super Mario 3D World – 99,588 (New) http://www.nintendolife.com/news/2013/11/super_mario_3d_world_underwhelms_on_japanese_chart_debut Nintendo did confirm 215,000 copies of Super Mario 3D World were sold since its US launch on November 22nd. http://www.cubed3.com/news/20129/1/rumour-wii-u-sells-250k-units-in-november-in-the-us.html#.Uq3YcyjzYXo Endret 15. desember 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det ingen her med Wii U som kan fortelle hvor lite eller hvor mye den støyer? Er støynivået såpass lavt at normal lyd fra spill overdøver støyen? Og hvordan er støynivået i forhold til originale Wii? Haster litt da tilbudet hos Elkjøp går ut idag, så ville blitt veldig glad hvis noen kan svare på dette! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det ingen her med Wii U som kan fortelle hvor lite eller hvor mye den støyer? Er støynivået såpass lavt at normal lyd fra spill overdøver støyen? Og hvordan er støynivået i forhold til originale Wii? Haster litt da tilbudet hos Elkjøp går ut idag, så ville blitt veldig glad hvis noen kan svare på dette! Nå vet jeg ikke hvor sensitive folk er blitt med åra men, min hører jeg ikke når jeg spiller, spiller folk med muta lyd såklart man kan høre den. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dem burde lage en ny paper og mario party til wiiu, det kan redde Verden New Super Mario Bros U eller Super Mario 3D World har reddet Wii U. Ei heller Wind Waker HD. Mario Party for Wii U er så vidt jeg vet bekreftet for lenge siden, men hvordan kan det redde Wii U, når verken "ekte" Mario eller Zelda har klart det? Paper Mario er enda mer tvilsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Støy oppleves svært forskjellig fra person til person, men jeg har i alle fall aldri hørt om noen som plages av støyen fra Wii U. I mine ører støyer den på samme nivå som X360 Slim, men jeg legger ikke merke til lyden når jeg spiller. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det ingen her med Wii U som kan fortelle hvor lite eller hvor mye den støyer? Er støynivået såpass lavt at normal lyd fra spill overdøver støyen? Og hvordan er støynivået i forhold til originale Wii? Haster litt da tilbudet hos Elkjøp går ut idag, så ville blitt veldig glad hvis noen kan svare på dette! Elkjøp gir 30 dagers returrett, bruk det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Bare ta godt vare på alt av emballasje, ikke kast eller ødelegg noe som helst. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Takker for mange svar! Høres ut som den er ganske stille, så blir nok kjøp. Kan jo i verste fall benytte meg av 30 dagers returrett. Men hvis jeg bestiller via Collect@Store, kan jeg da isåfall retunere maskinen i en lokal Elkjøp butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå