PÃ¥inter Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Wii U won’t see another Christmas, “nobody gives a s**t” about Mario, says ex-Sony dev http://www.vg247.com/2013/12/03/wii-u-wont-see-another-christmas-nobody-gives-a-st-about-mario-says-former-sony-developer/ Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 3DS XL til jul )))))))) KAN IKKE VENTE! Hva er egentlig forskjellen på orginal og xl bortsett fra størrelsen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ingenting. Skjermen er ikke mere høyoppløst, så gamle DS-spill kan få feil format eller ha litt større pixler. Ikke merkbart egentlig når man spiller, bare for nitpickingen sin skyld. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Satte penger til Wii U øverst på ønskelisten i år(kan ikke forvente en hel maskin av folk heller, voksne karen ). Håper å få det i hus over jul! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Wii U won’t see another Christmas, “nobody gives a s**t” about Mario, says ex-Sony dev http://www.vg247.com/2013/12/03/wii-u-wont-see-another-christmas-nobody-gives-a-st-about-mario-says-former-sony-developer/ Alle de sony fanboyene som syter der og sier hvor mye nintendo suger er så tragisk Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 De har rett på et poeng, og et veldig viktig poeng.Det hadde ikke skadet å ha hatt mario og zelda gjengen på de andre konsollene. Men vi får bare vente og se hva som skjer, jeg er fornøyd med WiiU så langt som en konsoll ved siden av PC spilling. PS4 og Xbox One har et par spill her og der som jeg kommer til å glipp av, men det overlever jeg fint. Har ikke tid til å spille alt uansett Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lurte på om jeg skulle sette opp 3DS XL på ønskelista i år. Jeg spiller mye på 3DS om dagen, og ser fordelene med større skjerm. Hva synes dere? Er det verdt det? Følger det med sånn ladestasjon til denne? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Personlig syntes jeg XL var vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Personlig syntes jeg XL var vel verdt pengene. Hva med 2ds? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har den ikke, men formfaktoren liker jeg ikke. Liker å kunne folde sammen maskinen så skjermen er beskyttet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker 3DS XL ganske mye, og kunne aldri ha tenkt meg å gå tilbake til 3DS. Skjermen er for liten for lange økter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har den ikke, men formfaktoren liker jeg ikke. Liker å kunne folde sammen maskinen så skjermen er beskyttet. Også er joystick oppe til venstre mens knappene er nede til høyre Lenke til kommentar
Blake Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 3DS XL er absolutt verdt det. Jeg syntes den er bedre å holde og skjermen er akkurat passe stor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Luigi skuespilleren fra 80 talls serien er død. R.I.P): http://www.news10.net/entertainment/article/264684/37/Luigi-actor-Danny-Wells-dead-at-72 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Får 3DS XL idag! fikk spill igår og jeg fikk med et gavekort til Nintendo Club, men det får jeg vel ikke brukt i Norge? Kan jeg registrere meg i Nintendo Club for ett annet land eller åssen funker det? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Får 3DS XL idag! fikk spill igår og jeg fikk med et gavekort til Nintendo Club, men det får jeg vel ikke brukt i Norge? Kan jeg registrere meg i Nintendo Club for ett annet land eller åssen funker det? Aner ikke om Nintendo Club funker i Norge, men er det importert spill/3DS? Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Siden Norge ikke er et Nintendo of Europe-land, så har ikke vi mulighet til å være med i Club Nintendo. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vil Nintendo afsløre Zelda til Wii U søndag morgen? Nintendo deltager for første gang i VGX (Video Game Awards) nu på søndag (lørdag aften amerikansk tid), en begivenhed hvor der førhen er blevet annonceret store, dyre spil. Nintendo-chefen Reggie Fils-Aime vil personligt være til stede for at annoncere "en verdenspremiere", skriver G4TV-værten Geoff Keighley på Twitter. http://www.gamereactor.dk/nyheder/191704/Vil+Nintendo+afsl%F8re+Zelda+til+Wii+U+s%F8ndag+morgen%3F/ 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fikk PS4 på freddan, men har nok spillt mest Super Mario 3D Land og Zelda: ALBW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå