Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Det fikk jeg ikke se. Sikkert 3DS da grafikken var ikke noe jeg har sett før! Endret 13. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Nintendo har brukt penger ekstremt fornuftig her, i stedet for å få karakterer i spill (Kratos i MK) eller eksklusive map packs for Cod, så sikrer de seg japans to største spillserier i Monster Hunter og Dragon Quest. Må ha vært dyrt dog. Ferdig? Jeg vil ha flere megatons! Det fikk jeg ikke se. Sikkert 3DS da grafikken var ikke noe jeg har sett før! Var nok 3DS ja Det mest overraskende er at ikke vi fikk noe om den analogstikken - kan det ha vært et feilaktig rykte likevel? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Merkelig synes da jeg at vi ikke fikk se noe fra den ekstra analogspaken. Kansje de droppa den... Håper for guds skyld. Vil ikke kjøpe en ekstra byggekloss til min 3DS Ville heller hatt den på maskinen slik Vita skal ha den til launch! Endret 13. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg kommer ikke over at Nintendo nettopp sikret seg to generasjoner med Monster Hunter - dette sikrer 3DS-en sin fremtid i Japan - og gjør at de japanske selskapene vil utvikle spill for den - rimelig imponerende. Dette anime-greiene som er nå suger dog. Merkelig synes da jeg at vi ikke fikk se noe fra den ekstra analogspaken. Kansje de droppa den... Håper for guds skyld. Vil ikke kjøpe en ekstra byggekloss til min 3DS Ville heller hatt den på maskinen slik Vita skal ha den til launch! Enig! Ufattelig korttenkt av Nintendo å ikke ha den på fra launch. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Men da er det leggings på meg igjen tenker jeg - får fordøye megatonsene i morgen! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Circle Pad-en er bekreftet av Nintendo nå og slik jeg forstår det er den valgfri: Nintendo has confirmed that the much-discussed attachment is indeed real and due out in Japan this December. While the attachment was not discussed on stage during today's conference the console's hardware page did get updated today and Andriasang has provided the information. The expansion is due to hit Japanese shelves on December 10th alongside Monster Hunter 3G. It will retail for 1,500 Yen, roughly £12/€14, and requires one AAA battery to run. Nintendo confirmed that the device will only work for certain compatible titles, which will feature an icon on retail boxes in the future indicating it is compatible. So far the following titles have been confirmed as compatible with the attachment: Monster Hunter 3G, Resident Evil Revelations, Metal Gear Solid Snake Eater 3D, Ace Combat 3D Cross Rumble, Dynasty Warriors VS and Kingdom Hearts 3D. Likevel ser jeg det som veldig sannsynlig at neste 3DS-versjon (Nintendo slipper alltid ny versjon etter 1-2 år) har dette innebygd. Monster Hunter 4 ser meget lovende ut. Blir nok et av de første spillene som pusher hardwaren skikkelig. Ingen tvil om at 3DS har et enormt bra utgangspunkt nå før Vita slippes i Nippon. Mario 3D Land og Paper Mario 3D er nok spillene som får meg til å kjøpe 3DS. http://www.youtube.com/watch?v=GXtcMScQb10 Endret 13. september 2011 av kilik Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nintendo klarer det utroligste. Zelda: Skyward Sword og Mario 3D Land slippes begge i Europa fredag 18. november. Etter et veldig magert år slipper de altså sine to største titler på laaang tid på samme dag... Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Super Mario Land 3D ser som vanlig fantastisk ut, det er noe som bør få fart på 3DS salget. Veldig rart av Nintendo å lansere dette samme dag som Zelda: Skyward Sword, men nå gjør jo Nintendo mye rart for tiden så ingenting overrasker lengre. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kan ikke si det var så mye som overrasket med på den konferansen bortsett fra to generasjoner Monster Hunter. MH Tri var jo mer eller mindre bekreftet fra før, men MH4 også? Interessant. Synd vi ikke fikk høre mer om Castlevania 3DS, men det kommer nok etterhvert. Har mange godbiter å glede oss over frem til da uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nintendo klarer det utroligste. Zelda: Skyward Sword og Mario 3D Land slippes begge i Europa fredag 18. november. Etter et veldig magert år slipper de altså sine to største titler på laaang tid på samme dag... Merkelig, men samtidig veldig artig. Skal helt klart kjøpe begge to på release. Professor Layton 4 kommer 25. nov, så blir mye bra fra Nintendo den måneden. I tillegg har vi Skyrim, Uncharted 3 og sikkert flere spill som også kommer. Kirby's Mass Attack kommer vel i oktober, så det skal jeg også ha i samlingen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ser på ign.com at Zelda: Four Swords vil ha en ny single-player modus på DS og 3DS? Interessant. I tillegg vil "new stages and abilities will unlock once the main quest is done". Releasedate har det også fått. De sier 28de september, men går ut fra at det er over hele verden. http://ds.ign.com/articles/119/1194010p1.html Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Det er litt kult med singleplayer også. Jeg så faktisk akkurat på spillet, og det ser jo veldig bra ut. http://www.eurogamer.net/videos/zelda-four-swords-anniversary-ed-vid Endret 13. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Dere har hatt det kult i natt ser jeg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Dere har hatt det kult i natt ser jeg. Det var perfekt virkelighetsflukt etter gårsdagen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg har ikke oversikt over alt som ble annonsert, men det levde vel opp til forventningene? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Jeg har ikke oversikt over alt som ble annonsert, men det levde vel opp til forventningene? Det levde ikke helt opp til mine personlige forventninger nei, men jeg vil likevel si at to generasjoner med Monster Hunter er større - fra Nintendo og det japanske markedet sitt synspunkt - enn de tingene jeg hadde håpet på. Var gøy når det varte dog, og var veldig mye som ble vist. Jeg kan se om jeg klarer å få opp en liste: Nye spill: Fatal Frame 3D Monster Hunter 3G Monster Hunter 4 Mario Tennis 3D Pokepark 2 (Wii) Bravely Default: The Flying Fairy Fire Emblem 3D Dynasty Warriors VS Friends Collection 3DS Girls RPG Project Miku SD Gundam-something Nye trailere/video for følgende spill: Skyward Sword Animal crossing 3DS Paper Mario 3DS Super Mario 3D Land Loveplus Releasedatoer (for Japan): Super Mario 3D Land - 3. November (13. November i NA) Mario Kart 7 - 1. Desember (4. desember i NA) Kid Icarus: Uprising (første kvartal 2012) Monster Hunter 3G - 10. Desember Spill annonsert nylig, som ble vist: Theatrhythm Final Fantasy Beyond the Labyrinth Spill som er bekreftet å støtte den andre analogstikken: Kingdom Hearts 3D MGS 3D Monster Hunter 3G og 4 RE:Revelations Ace Combat 3d Dynasty Warriors 3D Kid Icarus Andre nyheter: Rosa 3DS 4 Swords er et gratis, og delvis nytt spill, og har også en singelplayer. Blir mulig å ta 3D video med kameraene på 3DS-en i November via en softwareoppdatering. Tror dette var det meste, Iwata avsluttet også med å si at de skulle love å gjøre 3DS til en verdig oppfølger til DS! Endret 13. september 2011 av taterfyrings 2 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Takker for oppsummering! Mye fint der. Skulle likt å sett noen slippdatoer for Europa, særlig for Mario Kart. Hvis det kommer før jul, så vil det gi en god boost på salget. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Mario Kart 7 will be released on 2nd December. http://www.eurogamer.net/articles/2011-09-13-european-mario-kart-7-release-date Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Takker for oppsummering! Mye fint der. Skulle likt å sett noen slippdatoer for Europa, særlig for Mario Kart. Hvis det kommer før jul, så vil det gi en god boost på salget. Mario Kart 7 kommer 2. Desember Super Mario 3D Land kommer 18. November Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Flott! Takk begge to. Ellers spiller jeg FF: 4 Heroes of Light på DS og synes det er et bra spill, men det er litt lite gjennomtenkt. Står fast på en boss nå der jeg er alene i begynnelsen også kommer en av mine kompanjonger etterhvert. Det er jobbsystem i spillet og på den ene fyren kan jeg skifte utstyr og jobbklasse, men på den andre fyren kan jeg ikke det, siden han kommer rett inn i kampen. Bossen er vanskelig som fy. Hvis jeg ikke greier den må jeg enten bruke flere utallige timer på å grinde, eller gi opp og begynne på nytt. Endret 13. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå