Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det eneste de virkelig trenger er markedsføringen. Den mangler sterkt. De sterke IPene de har for konsollen, Wonderful101 og Bayonetta blir jo ikke markedsført. Mario 3D world kommer vel til å selge av seg selv, men installbasen er ikke så stor enda. Hm ok Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Noen anelse om når Bayonetta 2 kommer? Det vil kanskje være et console seller for meg, da jeg digget det første og generellt det Platinum Games lager. Killer is Dead var også dritfett. Endret 1. desember 2013 av Bytex Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 En gang i 2014 er alt vi vet nå. To sider om neste generasjon i dagens VG. Ikke ett ord om Wii U... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Latterlig, men ikke uventet. Gleder meg virkelig til Bayonetta, det single player spillet jeg har kost meg mest med til 360. 60 fps kommer nok til å gjøre det spillet godt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ble en spillsesjon med Nintendo Wii U og litt alkohol i går, og en ting skal være sikkert og det er at Nintendo fremdeles en konge på gameplay, spesielt i sosiale sammenhenger. Ikke direkte imponert over at det over en time å installere en påkrevd oppdatering av systemet, deretter tok det 15min å få inn en påkrevd oppdatering til GamePad og det hele. Men når vi først var i gang så ble det veldig artig! Vil vell si at selve konsollen og alt rundt er veldig halvveis, kan egentlig ikke sammenlignes med verken Xbox 360 eller PlayStation 3 om du spør meg, og så definitivt ikke Xbox One.. Men selve spillene er så gjennomført bunnsolide at det er rett og slett imponerende i seg selv. Så langt har jeg hatt det mer gøy med Wii U og spilling enn jeg har hatt med Xbox One for å si det sånn. 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Når jeg var liten har jeg hatt de meste spillopplevelsene noensinne med Nintendo, men i min ungdomstid gikk det for det meste i Sony. Satt her på pcen idag, og kom over noe om nintendos 3ds. Så at de har mange mario spill, zelda og pokemon. Mine gamle favorittspill som jeg virkelig kunne tenke meg å spille igjen. Ser også at de har en remake av Starfox 64. Kommer nok mest sansynelig til å kjøpe med 3ds xl, hvilke spill vil dere anbefale meg? Vil nok i hvertfall ha pokemon x, zelda og noen mario, men har vært lenge borte fra nintendo og er ikke særlig oppdatert. For å ta det logiske først: Kjøp 3DS XL, ikke bare 3DS. Det er samme konsoll, men skjermen er 90% større. Det merkes fort. Videre kan 3DS kjøre spill til DS, og det er mange klassikere her du bør sjekke ut. For å ta noen spill det er verdt å sjekke: 3DS: - Pokemon X/Y (logisk) - Super Mario 3D Land - New Super Mario Bros 2 - Zelda: Ocarina of Time 3D - StarFox 3D - Kid Icarus: Uprising (NB! Styringen er mildt sagt komplisert, og er du venstrehendt er det bare å glemme å spille den uten den extension pad-greia. Aner ikke om den finnes til 3DS XL engang. Kort sagt styrer du Pit med slideren, men sikter og skyter med stylusen. Det er tungvindt og kompliset, men funker når du blir vant med det. Klarer du å spille det vil du finne ett av de beste og morsomste spillene til 3DS til dags dato.) - Mario & Luigi: Dream Team - Paper Mario: Sticker Str - Etrian Odyssey IV (dungeon crawler, kanksje litt vel hardcore for en del. Ikke akkurat noe du pløyer gjennom på en helg, for å si det sånn.) - Batman: Arkham Origins: Blackgate (litt komplisert kart og triste bakgrunner, men knallspill. Liker det faktisk bedre enn "hovedspillet".) - Virtue's Last Reward - Skylanders: Swap Force (det er ikke det samme som på de store konsollene, til tross for navnet) - Fire Emblem - Steamworld: Dig (eShop) - Fallblox og Crashblox (eShop, fra folkene bak Paper Mario) DS: - Castlevania: Dawn of Sorrow og Portrait of Ruin (klassisk Metrovania på sitt beste) - Castlevania: Order of Ecclesia (mer lineært enn de to andre, og en del vanskeligere. Men minst like bra.) - Rune Factory (drive gård er jo morsomt, og blir du leier er det nok av monstre å denge, huler å utforske osv) - Mario Kart - Dragon Quest X (et av de beste JRPGene noensinne, uansett undersjanger. JRPG, dungeon crawler, mmorpg osv.) - Golden Sun 3 - Zelda: Phantom Hourglass og Spirit Tracks (det er Zelda. 'nuff sad.) - GTA: Chinatown Wars - Skylanders: Giants (igjen, ikke det samme som de andre konsollene) Dette er bare noen få jeg kommer på i farten, og jeg vet jeg har glemt noen titalls spill. Men det er da en start. 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 deretter tok det 15min å få inn en påkrevd oppdatering til GamePad Oppdatering til Gamepad`n, er det noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som faktisk foretrekker Nintendo 3DS fremfor 3DS XL? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vil vell si at selve konsollen og alt rundt er veldig halvveis, kan egentlig ikke sammenlignes med verken Xbox 360 eller PlayStation 3 om du spør meg, og så definitivt ikke Xbox One.. Men selve spillene er så gjennomført bunnsolide at det er rett og slett imponerende i seg selv. Så langt har jeg hatt det mer gøy med Wii U og spilling enn jeg har hatt med Xbox One for å si det sånn. +1 for den. Det er vel kanskje det sterkeste kortet Nintendo har for å konkurrere med Xbox One og PS4. Synes Wii U er en god konsoll, Nintendo vet å levere sterkt med sine spill, og selv om ikke grafikken når opp mot One og PS4, så ser Nintendo sine spill fantastiske ut. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som faktisk foretrekker Nintendo 3DS fremfor 3DS XL? Sannsynligvis. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som faktisk foretrekker Nintendo 3DS fremfor 3DS XL? Hvordan er en mindre 3ds bedre? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som faktisk foretrekker Nintendo 3DS fremfor 3DS XL? Hvordan er en mindre 3ds bedre? Pixels synes mindre på 3Ds, 3Dxl er bedre å holde i hvis en ikke har tilbehøret til 3Ds`n. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Pixels synes mindre på 3Ds, 3Dxl er bedre å holde i hvis en ikke har tilbehøret til 3Ds`n. Jeg skulle gjerne byttet og brukt 3dsxl men da mister jeg zelda design og dataen i min 3ds Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Data kan overføres fra 3DS til 3DS XL (hvis du tenker ned nedlastede spill osv.) Pixels vises bedre på XL fordi skjermen er 90% større, og langt mer behagelig å se på i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Data kan overføres fra 3DS til 3DS XL (hvis du tenker ned nedlastede spill osv.) Pixels vises bedre på XL fordi skjermen er 90% større, og langt mer behagelig å se på i lengden. Så saver blir også overført når man tar over minnebrikken? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Personlig syntes jeg 3DS XL rett og slett blir for stor og klumpete, jeg liker designet og utseende på 3DS bedre og som nevnt så er faktisk bildekvaliteten bedre på grunn av samme antall piksler over mindre areal og jeg syntes fargene oppleves som bedre på 3DS grunnet blank istedenfor matt skjerm. Fordelen med 3DS XL er bedre ergonomi på tastene og analog stick, samt vesentlig bedre for 3D for de som faktisk bruker det, jeg er en av de som skrur av 3D sporenstreks om jeg ikke har lyst på hodepine anfall og vonde øyne etter 5min. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Personlig syntes jeg 3DS XL rett og slett blir for stor og klumpete, jeg liker designet og utseende på 3DS bedre og som nevnt så er faktisk bildekvaliteten bedre på grunn av samme antall piksler over mindre areal og jeg syntes fargene oppleves som bedre på 3DS grunnet blank istedenfor matt skjerm. Fordelen med 3DS XL er bedre ergonomi på tastene og analog stick, samt vesentlig bedre for 3D for de som faktisk bruker det, jeg er en av de som skrur av 3D sporenstreks om jeg ikke har lyst på hodepine anfall og vonde øyne etter 5min. Hva syns du om 2ds? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg fikk vondt i hendene om jeg spilte på 3DS lenge om gangen, så XL er langt bedre for meg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Så saver blir også overført når man tar over minnebrikken? Er lenge siden jeg oppgraderte, men husker jeg tok en system transfer og overførte alt fra 3DS til 3DS XL. Deretter var det bare å flytte minnekortet over. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er lenge siden jeg oppgraderte, men husker jeg tok en system transfer og overførte alt fra 3DS til 3DS XL. Deretter var det bare å flytte minnekortet over. Er vell ikke lenge før dem kommer med 3dxxl:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå