Aerow Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hva var problemet med stjernemyntene i 3D Land? Likte det jeg. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg synes det er gøy å lete etter slikt på brettene. Prøver å finne alle sammen før jeg går videre til neste brett. Hvis det ikke hadde vært noe du måtte/kunne finne hadde jeg nok bare løpt fra start til mål i stor fart uten å få så mye ut av brettet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hva var problemet med stjernemyntene i 3D Land? Likte det jeg. Det ødela et ellers veldig gøy spill. Jeg fant noen, men langt fra nok, og kunne ikke fortsette å spille. Elendig spilldesign. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er en utfordring elendig spilldesign? 3 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg synes det er gøy å lete etter slikt på brettene. Prøver å finne alle sammen før jeg går videre til neste brett. Hvis det ikke hadde vært noe du måtte/kunne finne hadde jeg nok bare løpt fra start til mål i stor fart uten å få så mye ut av brettet. Helt enig! Stjernemyntene var noe av det som gjorde 3D Land bra etter min mening. Tror jeg har funnet så å si alle i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er en utfordring elendig spilldesign? hvis utfordringen er for vanskelig eller ødelegger flyten i spillet så ja, da er en utfordring elendig spilldesign. er det samme med fetchquest i rpg spill, de er kun laget for å strekke ut tiden, og er ofte unødvendige. å implementere et slik system i et spill kan være genialt ala super mario 64 hvor man ikke trengte mer enn et par stjerner per nivå for å komme til siste bowser, mens f.eks. i bioshock var det elendig utført, og ødela for meg totalt et godt spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 hvis utfordringen er for vanskelig eller ødelegger flyten i spillet så ja, da er en utfordring elendig spilldesign. er det samme med fetchquest i rpg spill, de er kun laget for å strekke ut tiden, og er ofte unødvendige. å implementere et slik system i et spill kan være genialt ala super mario 64 hvor man ikke trengte mer enn et par stjerner per nivå for å komme til siste bowser, mens f.eks. i bioshock var det elendig utført, og ødela for meg totalt et godt spill. Bioshock? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Hva var problemet med stjernemyntene i 3D Land? Likte det jeg. Jeg fullførte den nest siste verdenen, men fikk ikke lov å starte den siste fordi jeg manglet 20+ av de myntene. Dermed ble jeg tvunget til å dra tilbake til de forrige verdene for å lete etter hemmelige mynter. For all del, jeg liker å lete etter hemmelige ting. Men å nektet å fullføre spillet fordi jeg ikke har vært flink nok til å tråle brettene blir for dumt. Det må være 100% frivillig om man vil lete etter hemmeligheter. For ordens skyld gjorde jeg et forsøk for å finne flere mynter, og fant seks til. Men da gjentsto ennå 14 mynter jeg ikke klarte å finne, så jeg kom meg aldri til den siste verden. Synd, da resten av spillet var ganske bra. Endret 27. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bioshock? ja, du vet det finnes andre konsoller enn nintendo og en ting kalt pc (sarkasme, bare i tilfelle noen ikke tok den). ja de hent x av dit og x av datt ødela hele flyten og historie fremdriften i spillet synes jeg. har ikke spilt det siste mario så vet ikke hvordan det fungerer der, men hvis man ikke kan gå gjennom alle verdene uten å måte lete rundt i evigheter etter stjerner for å få låst opp de siste verdene så er det fryktelig dårlig spillmekanisme, men som skrevet, jeg har ikke spilt det siste så hvordan det fungerer 100% der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det er mulig jeg har gitt litt feil info, for nå kom jeg meg til World 3 uten å måtte ha x antall grønne stjerner. Det var dog et brett på World 3 som var "låst", men det kunne låses opp med 30 grønne stjerner. Jeg hadde 46 da, så det var ingen problem. Men da er det faktisk mulig man kan komme seg gjennom spillet uten å MÅTTE finne x antall grønne stjerner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 ja, du vet det finnes andre konsoller enn nintendo og en ting kalt pc (sarkasme, bare i tilfelle noen ikke tok den). ja de hent x av dit og x av datt ødela hele flyten og historie fremdriften i spillet synes jeg. har ikke spilt det siste mario så vet ikke hvordan det fungerer der, men hvis man ikke kan gå gjennom alle verdene uten å måte lete rundt i evigheter etter stjerner for å få låst opp de siste verdene så er det fryktelig dårlig spillmekanisme, men som skrevet, jeg har ikke spilt det siste så hvordan det fungerer 100% der vet jeg ikke. Jo men siden dette er nintendo tråd skjønner jeg ikke hvorfor du nevner bioshock? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jo men siden dette er nintendo tråd skjønner jeg ikke hvorfor du nevner bioshock? Fordi det er fullt mulig å sammenligne et Nintendo-spill med et spill på en annen plattform? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi det er fullt mulig å sammenligne et Nintendo-spill med et spill på en annen plattform? Ser ikke helt hvordan man kan sammenligne super mario med bioshock Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Ser ikke helt hvordan man kan sammenligne super mario med bioshock Han sammenlignet da ikke, dro Bioshock frem som et eksempel for å poengtere at flyt i spill er viktig. Er det så vanskelig å forstå? Endret 27. november 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fordi vi diskuterer spilled Ser ikke helt hvordan man kan sammenligne super mario med bioshock Det går fint når det gjelders å hale ut tiden for å kunstig gjøre spillet lengre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fikk Super Mario 3D World igår. Har spilt det rundt 5 timer allerede. Synes spillet er bra. Banedesignet, visuelle stilen er magisk, 60 FPS, nye Powerups gjør at alt føles nytt for hver level du spiller! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fikk Super Mario 3D World igår. Har spilt det rundt 5 timer allerede. Synes spillet er bra. Banedesignet, visuelle stilen er magisk, 60 FPS, nye Powerups gjør at alt føles nytt for hver level du spiller! Hvordan er det sammenlignet med super mario galaxy? har man like store plasser å bevege seg rundt i banene? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nei det er ikke i nærheten av Super Mario Galaxy i spilldesign, baner osv. Det er noe større områder her en på det til 3DS. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nei det er ikke i nærheten av Super Mario Galaxy i spilldesign, baner osv. Det er noe større områder her en på det til 3DS. Så da er det en nedgradering av super mario galaxy? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 I mine øyner ja, men et bra spill allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå