Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har spilt litt på Super Mario 3D World nå, og må si jeg liker det veldig godt. Det er pent, kontrolleren sitter som støpt og det er mange hemmeligheter på brettene. Ligger an til å bli det beste spillet på Wii U. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan er spillet i forhold til de vanlige 3D-Mario (64/Sunshine/Galaxy) spillene? Synes banene ser litt små ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har bare spilt 4-5 brett, men det føles mer likt 3D Land enn Galaxy. Brettene er ganske små. Tar ikke lange tiden å gå fra start til slutt, men det er som sagt hemmeligheter overalt. Det er tre grønne stjerner på hvert brett + et klistremerke man kan finne. Det har også vært litt vel lett foreløpig, men håper det tar seg litt opp etter hvert. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Takk for kjapt svar! Likte 3D Land, men forventer litt mer av et 3D Mario-spill på stuekonsoll. Men kan godt hende det blir kjøp hvis den Wii U Mega Mario-pakken kommer til Norge og får en god pris. Miyamoto sier de vurderer å lage et nytt klassisk 3D-Mario spill senere, så er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har bare spilt 4-5 brett, men det føles mer likt 3D Land enn Galaxy. Brettene er ganske små. Tar ikke lange tiden å gå fra start til slutt, men det er som sagt hemmeligheter overalt. Det er tre grønne stjerner på hvert brett + et klistremerke man kan finne. Det har også vært litt vel lett foreløpig, men håper det tar seg litt opp etter hvert. Ren rutine, med andre ord. Begynner å bli lei hele greia, så blir nok ikke kjøp med det første for min del. Men et kjapt spørsmål: Trenger man noen hemmelige greier for å åpne verdenene, som f.eks myntene i 3D Land? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har spilt litt på Super Mario 3D World nå, og må si jeg liker det veldig godt. Det er pent, kontrolleren sitter som støpt og det er mange hemmeligheter på brettene. Ligger an til å bli det beste spillet på Wii U. Heh? det kan du ikke ha gjort, spillet kommer ikke ut før på fredag Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Former Tekken and Pikmin designer is apparently working on something new in Kyoto. http://www.ign.com/articles/2013/11/26/pikmin-designer-working-on-original-nintendo-game Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Heh? det kan du ikke ha gjort, spillet kommer ikke ut før på fredag Er ikke noe rart at han har fått spillet allerede. Pleier selv å få spill 2-3 dager før release når jeg forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er ikke noe rart at han har fått spillet allerede. Pleier selv å få spill 2-3 dager før release når jeg forhåndsbestiller. Fra usa da? jeg har forhåndsbestilt men aldri fått før release dag Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fra usa da? jeg har forhåndsbestilt men aldri fått før release dag Tror jeg aldri har opplevd å få på release. Kommer alltid noen dager etterpå. Noen ganger opp til en uke. Har helt sluttet å forhåndsbestille på nett. Skal jeg ha noe går jeg i butikk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Tror jeg aldri har opplevd å få på release. Kommer alltid noen dager etterpå. Noen ganger opp til en uke. Har helt sluttet å forhåndsbestille på nett. Skal jeg ha noe går jeg i butikk Trodde det å forhondsbestille på nett var det samme som på butikk Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fra usa da? jeg har forhåndsbestilt men aldri fått før release dag Jeg forhåndsbestiller alltid spill fra Elkjøp/Lefdal og spillene kommer alltid i postkassen 2-3 dager før release. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Trodde det å forhondsbestille på nett var det samme som på butikk Hvordan er det det samme? På nett må det jo sendes i posten som i Norge kan variere veldig. Alt fra 1 dag til 2 uker har jeg opplevd på pakker fra oslo til oslo Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Forhåndsbestilling gir ofte spill tidlig. Og om man kjenner noen som jobber i butikk og ikke snakker høyt om spillet før release... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gjorde nettopp et brett der jeg styrte Toad, og da måtte jeg blåse på gamepaden for å få i gang en vind i spillet. Har aldri gjort det med gamepaden før, kun DS tror jeg. Artig. Brettene har også vært utrolig artige så langt. Storkoser meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gjorde nettopp et brett der jeg styrte Toad, og da måtte jeg blåse på gamepaden for å få i gang en vind i spillet. Har aldri gjort det med gamepaden før, kun DS tror jeg. Artig. Brettene har også vært utrolig artige så langt. Storkoser meg. Off nei, ble så utslitt sist gang jeg spilte et spill hvor jeg måtte blåse for å gjøre ting. Følte jeg tømte kroppen for pust, men hvordan er spillet, anbefaler du det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Du trenger ikke blåse hardt. Bare et lite blås er nok for gamepaden til å reagere. Og ja, jeg kan anbefale det. Noen av de siste brettene jeg tok før jeg slo av var så kreativt designet at jeg fikk nesten gåsehud. Og til Schreiber, det ser ut som du må ha et visst antall grønne stjerner for å komme videre. Husker ikke tallet, men måtte i hvert fall ha det på siste borgen på world 1 for å komme til world 2. Endret 27. november 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Du trenger ikke blåse hardt. Bare et lite blås er nok for gamepaden til å reagere. Og ja, jeg kan anbefale det. Noen av de siste brettene jeg tok før jeg slo av var så kreativt designet at jeg fikk nesten gåsehud. Og til Schreiber, det ser ut som du må ha et visst antall grønne stjerner for å komme videre. Husker ikke tallet, men måtte i hvert fall ha det på siste borgen på world 1 for å komme til world 2. Isåfall bra jeg forhåndsbestilte det sist uke, er vell mange som har forhudsbestilt det Endret 27. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Og til Schreiber, det ser ut som du må ha et visst antall grønne stjerner for å komme videre. Husker ikke tallet, men måtte i hvert fall ha det på siste borgen på world 1 for å komme til world 2. Takk, da styrer jeg glatt unna. Dette er grunnen til hvorfor jeg aldri fullførste 3D Land. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Samme flelse her. Hatet å måtte få tak i alt det tullet, fant jo ikke halvparten heller. Ble mektig irritert. Men jeg digger Mario, så når jeg en gang får kjøpt WiiU kan det hende jeg faller for fristelsen... Endret 27. november 2013 av fnwilborn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå