Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp gjennomført en 100% playthrough av Link Between Worlds. Forholdsvis kort spill, dessverre. Men trivelig fra start til slutt, en del smarte puzzles som jeg klødde meg litt i hodet av og fantastisk musikk. Første Zelda-spillet jeg har spilt fra start til slutt siden Ocarina of Time, faktisk. Anbefales!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nettopp gjennomført en 100% playthrough av Link Between Worlds. Forholdsvis kort spill, dessverre. Men trivelig fra start til slutt, en del smarte puzzles som jeg klødde meg litt i hodet av og fantastisk musikk. Første Zelda-spillet jeg har spilt fra start til slutt siden Ocarina of Time, faktisk. Anbefales!

Gikk du noen gang på nettet for å få hjelp?

Lenke til kommentar

Gikk du noen gang på nettet for å få hjelp?

Jepp, dessverre. Hadde 2 dungeons igjen i Lorule uten å ha Pegasus Boots, skjønte at det var noe jeg hadde gått glipp av, så dem gikk jeg på nettet for å finne. (Hint: Kan fås mellom første og andre dungeon i Hyrule) I tillegg er jeg ikke av den mest tålmodige personen når det gjelder å dulle rundt i samme rom i flere titalls minutter, så jeg har brukt walkthroughs til å finne tre kister. Har dog ikke satt såpass fast på en eneste puzzle at jeg har følt behov for å bruke nettet til å finne løsninger.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Du tar det vel om igjen i Hero Mode? ;)

Lenke til kommentar

Du tar det vel om igjen i Hero Mode? ;)

Får bli seinere i så fall, broren min sitter med spillet for øyeblikket, og deretter vil kjæresten pløye gjennom. Har forsåvidt aldri vært spesielt fan av urettferdige vanskeligehetsgrader. Døde en del, men ble reddet av fire flasker med feer. Skal dog ikke påstå at jeg var nevneverdig forsiktig en eneste gang i løpet av spillet.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Får bli seinere i så fall, broren min sitter med spillet for øyeblikket, og deretter vil kjæresten pløye gjennom. Har forsåvidt aldri vært spesielt fan av urettferdige vanskeligehetsgrader. Døde en del, men ble reddet av fire flasker med feer. Skal dog ikke påstå at jeg var nevneverdig forsiktig en eneste gang i løpet av spillet.

Nja, vil ikke kalle dt urettferdig vanskelig. Standard vanskelighetsgrad er så enkel at man kan spille gjennom det i blinde med en hånd uten å dø en eneste gang. Spillet er jo bra, men fiendene kunne like gjerne vært fjernet fullstendig uten at det gjør noe fra eller til. Selv bossene er latterlig enkle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...