Leffi78 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 http://www.twitch.tv/qik1 <<< super mario 3d world live stream wiiU Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 http://www.twitch.tv/qik1 <<< super mario 3d world live stream wiiU Irriterendes at det kommer en uke før i usa Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Irriterendes at det kommer en uke før i usa enig det spillet ser jo konge ut, må kanskje vurdere en wiiU zelda windwalker bundle og super mario 3d world Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ironisk at han der ser ut som "the missing link" to the past også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ironisk at han der ser ut som "the missing link" to the past også Missing link? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Han fyren der streamer as we speak på den nye zelda til 3ds. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Abonnerer trofast på Smooth McGroove. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Den mannen der er helt vill Regelrett fantastisk! Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nettopp gjennomført en 100% playthrough av Link Between Worlds. Forholdsvis kort spill, dessverre. Men trivelig fra start til slutt, en del smarte puzzles som jeg klødde meg litt i hodet av og fantastisk musikk. Første Zelda-spillet jeg har spilt fra start til slutt siden Ocarina of Time, faktisk. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nettopp gjennomført en 100% playthrough av Link Between Worlds. Forholdsvis kort spill, dessverre. Men trivelig fra start til slutt, en del smarte puzzles som jeg klødde meg litt i hodet av og fantastisk musikk. Første Zelda-spillet jeg har spilt fra start til slutt siden Ocarina of Time, faktisk. Anbefales! Gikk du noen gang på nettet for å få hjelp? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Gikk du noen gang på nettet for å få hjelp? Jepp, dessverre. Hadde 2 dungeons igjen i Lorule uten å ha Pegasus Boots, skjønte at det var noe jeg hadde gått glipp av, så dem gikk jeg på nettet for å finne. (Hint: Kan fås mellom første og andre dungeon i Hyrule) I tillegg er jeg ikke av den mest tålmodige personen når det gjelder å dulle rundt i samme rom i flere titalls minutter, så jeg har brukt walkthroughs til å finne tre kister. Har dog ikke satt såpass fast på en eneste puzzle at jeg har følt behov for å bruke nettet til å finne løsninger. Endret 24. november 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Thanksgiving Weekend Deals for 3DS and Wii U http://www.nintendolife.com/news/2013/11/nintendo_of_america_confirms_thanksgiving_weekend_deals_for_3ds_and_wii_u Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nettopp gjennomført en 100% playthrough av Link Between Worlds. Forholdsvis kort spill, dessverre. Men trivelig fra start til slutt, en del smarte puzzles som jeg klødde meg litt i hodet av og fantastisk musikk. Første Zelda-spillet jeg har spilt fra start til slutt siden Ocarina of Time, faktisk. Anbefales! Du tar det vel om igjen i Hero Mode? Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen hint om hvorvidt den nye mario bundlen kommer til norge? Kjenner det frister litt med en wii u etter at nye mario kom ut Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Du tar det vel om igjen i Hero Mode? Får bli seinere i så fall, broren min sitter med spillet for øyeblikket, og deretter vil kjæresten pløye gjennom. Har forsåvidt aldri vært spesielt fan av urettferdige vanskeligehetsgrader. Døde en del, men ble reddet av fire flasker med feer. Skal dog ikke påstå at jeg var nevneverdig forsiktig en eneste gang i løpet av spillet. Endret 25. november 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen hint om hvorvidt den nye mario bundlen kommer til norge? Kjenner det frister litt med en wii u etter at nye mario kom ut Game og Gamestop kunne avkrefte at det kom inn hos de. Om det er fordi Bergsala ikke tar de inn i landet vet jeg ikke Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Ifølge hjemmesidene til Game og Gamestop selger de heller ikke Wind Waker HD og New Super Mario Bros. U-pakken, så er jo lov å håpe at noen andre tar den inn. Endret 25. november 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Yey, Super Mario 3D World ble visst sendt i dag Forhåpentligvis dukker det opp i morgen. Fra å være en som var litt skuffet etter å ha sett de første gameplay-videoene, gleder jeg meg nå veldig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Får bli seinere i så fall, broren min sitter med spillet for øyeblikket, og deretter vil kjæresten pløye gjennom. Har forsåvidt aldri vært spesielt fan av urettferdige vanskeligehetsgrader. Døde en del, men ble reddet av fire flasker med feer. Skal dog ikke påstå at jeg var nevneverdig forsiktig en eneste gang i løpet av spillet. Nja, vil ikke kalle dt urettferdig vanskelig. Standard vanskelighetsgrad er så enkel at man kan spille gjennom det i blinde med en hånd uten å dø en eneste gang. Spillet er jo bra, men fiendene kunne like gjerne vært fjernet fullstendig uten at det gjør noe fra eller til. Selv bossene er latterlig enkle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå