Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hva er det egentlig med denne tråden her, som aldri dukker opp under mine innlegg ? Nå har jeg vært krass mot Nintendo og lite glad i både Wii og Wii U, men det får da være grenser Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Schreiber er Lykketrolling. ahh:) Hva er det egentlig med denne tråden her, som aldri dukker opp under mine innlegg ? Nå har jeg vært krass mot Nintendo og lite glad i både Wii og Wii U, men det får da være grenser Har du prødv å trykke følg denne tråden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jepp, men nå får jeg bare mail om aktiviteter her Det orker jeg ikke. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg måtte legge den inn som favoritt i sin tid for å få den til å forbli under mine innlegg. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 De som lager det har nevnt det i en artikkel jeg leste, det er ihvertfall mer likt enn sunshine var Fair enough. I utgangspunktet greier jeg likevel ikke å se hvordan 3D World skal være spesielt likt SM64, i alle fall ikke når man sammenlinker med Sunshine. Sunshine og SM64 er jo like i så mange elementer. Når det gjelder Bravery Default, så har jeg lastet ned demoen, men ikke fått tid til å sette meg ned med den enda. Men, som flere påpeker, så ser det meget lovende ut, i alle fall basert på de trailerne jeg har sett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Jeg måtte legge den inn som favoritt i sin tid for å få den til å forbli under mine innlegg. Ser den er indikert med en stjerne forran når jeg ser emneoversikten. Betyr det at den er lagret som favoritt? EDIT: Nei det gjorde det ikke, lagt som favoritt nå. Endret 20. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Blir herlig Nintendo helg denne helga og neste helg. Får tak i Legend Of Zelda A Link Between Worlds kommende fredag. Neste fredag får jeg Super Mario 3D World på Wii U. Sammen med dette blir det PS4 lansering med 10 spill. Med andre ord nok å spille fra og med denne fredagen til langt utpå nyåret Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Blir herlig Nintendo helg denne helga og neste helg. Får tak i Legend Of Zelda A Link Between Worlds kommende fredag. Neste fredag får jeg Super Mario 3D World på Wii U. Sammen med dette blir det PS4 lansering med 10 spill. Med andre ord nok å spille fra og med denne fredagen til langt utpå nyåret Endret 20. november 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nintendo lager visstnok et Android-nettbrett. Kanskje vi etterhvert vil se Nintendo-spill på App Store/Play Store? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nintendo lager visstnok et Android-nettbrett. Kanskje vi etterhvert vil se Nintendo-spill på App Store/Play Store? Skulle heller sett en nintendo ipad, har aldri hatt sansen for android Fair enough. I utgangspunktet greier jeg likevel ikke å se hvordan 3D World skal være spesielt likt SM64, i alle fall ikke når man sammenlinker med Sunshine. Sunshine og SM64 er jo like i så mange elementer. Når det gjelder Bravery Default, så har jeg lastet ned demoen, men ikke fått tid til å sette meg ned med den enda. Men, som flere påpeker, så ser det meget lovende ut, i alle fall basert på de trailerne jeg har sett. Utenom at man hopper inni et rør eller noe lignende for å entre en verden er dem ganske forskjellige, spesielt det med vann kanona Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Spilte gjennom Professor Layton and the Azran Legacy i dag. Mangler å finne de siste puzzlesene og fullføre minispillene. Uansett, for et herlig spill. Det er også ganske heftige ting du får vite på slutten. Litt vemodig å tenke på at det var siste spill i serien, men samtidig godt å se at de gir seg på topp. 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har fått kloa i Zelda. Tenkte jeg skulle spille litt på senga. Kan gi noe førsteinntrykk i morgen, dersom det er interesse for det. Gleder meg! ALTTP er desidert mitt favorittspill i serien, så det blir nok et trivelig gjensyn. Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Noen spesiell grunn til at Club Nintendo ikke er tilgjengelig i Norge?Fordi Nintendo of Europe ikke opererer i Norge. Det er den svenske importøren Bergsala som tar hånd om det norske, svenske og danske markedet. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) På tide med anskaffelse av Wii U nå merker jeg! Lurer bare på om noen her har noen tips til hvor jeg burde kjøpe konsollen, og om det er antatt at det kommer til å komme en prisreduksjon neste måned eller tundt juletider. EDIT: Og hvilke butikker selger også Nintendo Wii U Pro Controller? Etter hva jeg har lagt merke til av å gå i forskjellige butikker, så ser det ut til at det er svært få som har denne kontrollen. Endret 21. november 2013 av olavalo Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 EA Germany Survey Fails To Acknowledge The Wii U In the survey, the Wii U is not mentioned in any of the questions about current or next generation platforms (PS4, Xbox One, and PC) http://www.nintendolife.com/news/2013/11/ea_germany_survey_fails_to_acknowledge_the_wii_u Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har fått kloa i Zelda. Tenkte jeg skulle spille litt på senga. Kan gi noe førsteinntrykk i morgen, dersom det er interesse for det. Gleder meg! ALTTP er desidert mitt favorittspill i serien, så det blir nok et trivelig gjensyn. Gjør gjerne det! Alltid interessant å høre hva folk synes. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) EA Germany Survey Fails To Acknowledge The Wii U In the survey, the Wii U is not mentioned in any of the questions about current or next generation platforms (PS4, Xbox One, and PC) http://www.nintendolife.com/news/2013/11/ea_germany_survey_fails_to_acknowledge_the_wii_u Om ryktene stemmer, er nok EA litt sure på Nintendo da det ser ut til at de ikke fikk den eksklusive Origin-avtalen som de ville ha, og det ser også ut til at EA har droppet mye støtte til Wii U. Det ser også ut til at EA synes Wii U har manglende fokus på online-delen: http://www.geek.com/games/ea-not-supporting-wii-u-because-its-an-offline-experience-1561472/ Og EA sa også at Wii U ikke kan beregnes til å være en "next-gen For min del er ikke EA så veldig stort tap men litt synd for Nintendo da de har en del populære spill, men litt rar holdning fra EA sånn plutselig, da det virket som om de hyllet konsollen til å begynne med. Endret 23. november 2013 av olavalo Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fikk i grunn ikke prøvd noe mye for øynene ble for tunge, men for min del var det en akutt følelse av "dat feel". Samme verden, fantastisk 3D, fantastisk flyt. Som nevnt i innlegget du siterer, så er ALTTP definitivt mitt favoritt-Zelda og uten tvil det spillet jeg har spilt gjennom flest ganger i hele mitt liv, og verdenskartet sitter som støpt i hjernen. Husker små knirker og kroker fra gammalt av, og jeg syntes det var både underholdende og veldig nostalgisk å dra tilbake til gamle steder og se hva jeg fant der. "Go to the Sanctury", sier de og markerer kartet, mens jeg i hodet mitt allerede er fremme. Kan forstå at noen syntes sånt virker kjipt og at de ikke har samme muligheten for å utforske en ny verden, og det er for så vidt ganske riktig. For min del føltes det bare.. bra. Som et godt gjensyn med en gammel bekjent. : D Bra førsteinntrykk. Gleder meg til å spille mer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Så verdenen er den samme som i ALttP? Det har jeg faktisk ikke fått med meg. Skal bli godt med et gjensyn da. Spillet ble sendt fra cdon i dag, men tenker jeg sparer litt på det. Reiser bort 30. november og da er det perfekt med 3DS og Zelda. Denne er forresten fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=_uk0XPdTlCI Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nintendo UK releasing Mario Mega Wii U Bundle for £299 The pack includes a Wii U Premium console, New Super Mario Bros. U, it's full expansion title New Super Luigi U, the upcoming Super Mario 3D World, and a special, Mario-themed Wii Remote Plus. You'll also get a Mario hat for good measure. http://www.n-europe.com/news/nintendo-uk-releasing-mario-mega-wii-u-bundle-for-299 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå