Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke imponert over den Nintendo direct`n når det gjelder Wii U. Synes det nye mario spillet viser en nintendo stab som ikke vet hva de skal gjøre om dagen, de bare slenger inn alt mulig av dill dall.

Hva med å gi ut et ordentlig mario som bare er et solid spill som kan stå helt alene uten alt fjaset.

Dog en hyggelig overraskelse for de som liker Pikmin 3, hvor det kommer DLC som så bra ut.

Ellers var det bare småtteri når det gjelder Wii U. Trenger snart noe info som betrygger.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Synes det nye mario spillet viser en nintendo stab som ikke vet hva de skal gjøre om dagen, de bare slenger inn alt mulig av dill dall.

Hva med å gi ut et ordentlig mario som bare er et solid spill som kan stå helt alene uten alt fjaset.

Bra det ikke bare er Nintendo som kan lage gode nye spillopplevelser.

Knack Review

4/10

http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-13-knack-review

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ble ikke imponert over den Nintendo direct`n når det gjelder Wii U. Synes det nye mario spillet viser en nintendo stab som ikke vet hva de skal gjøre om dagen, de bare slenger inn alt mulig av dill dall.

Dog en hyggelig overraskelse for de som liker Pikmin 3, hvor det kommer DLC som så bra ut.

Ellers var det bare småtteri når det gjelder Wii U. Trenger snart noe info som betrygger.

Da vet du ikke særlig mye om mario, dette er et mye mer kreativt mario spill enn galaxy spillene

Lenke til kommentar

Skriver et innlegg som ikke bare er blomster og bier, og min mening, og får en rar PS4 bemerkning og viten om at jeg aldri har spilt mario før, slengt etter meg. Ler..

Står ved det jeg har sagt.

Hilsen en som har spilt Nintendo siden NES dagene og fått med seg det meste oppover! ;)

Edit: Ikke at det burde ha noe å si om jeg har spilt mye på nintendo maskinene eller ei..

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skriver et innlegg som ikke bare er blomster og bier, og min mening, og får en rar PS4 bemerkning og viten om at jeg aldri har spilt mario før slengt etter meg. Ler..

Står ved det jeg har sagt.

Hilsen en som har spilt Nintendo siden NES dagene og fått med seg det meste oppover! ;)

Jeg har spilt siden snes dagene og fått med meg alt, spilte super mario bros 1 til 3 på snes mye, elsker dem gamle spillene og har spilt alle mario spillene så derfor gleder jeg meg sykt til super mario 3d world, de har endelig gått tilbake til super mario 64 formulet:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor gjøre det til "min stokk er større enn din" diskusjon ?

Bare fordi jeg gir negativ kritikk og har min mening, betyr ikke det at jeg tråkker ned på dere som liker det nye mario (?)

Kos dere, nyt det..

Imens kommer jeg til å stå ved min mening om dette. ;)

ingen som har nevnt noe med å tråkke ned

Klarer virkelig ikke finne heartgold bruk noen plasser. Ingen her som kunne tenke seg å selge/vet om noen som selger det?

jeg har allerede postet flere linker til plasser du kan kjøpe det

Lenke til kommentar

ingen som har nevnt noe med å tråkke ned

jeg har allerede postet flere linker til plasser du kan kjøpe det

Foreslår at du leser det du selv skrev over her. Blant annet "Da vet du ikke særlig mye om mario".

Bedre å bare innrømme at ting kom feil ut (hvis det var et mistak, noe jeg håper), istedenfor å tråkke rundt salaten ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Klarer virkelig ikke finne heartgold bruk noen plasser. Ingen her som kunne tenke seg å selge/vet om noen som selger det?

Du finner mange brukte eksemplarer både på Amazon og eBay.

Edit: Ser du ikke vil kjøpe fra utlandet. Greit nok det, men om du vil kjøpe fra Norge må du nok legge ned litt innsats. Finn, QXL, diverse forum, Fretex/brukthandler, brukt hos Game/Gamestop, diverse grupper for kjøp og salg på Facebook, eller et lykketreff er noen av "kanalene" for kjøp her på bruket.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vil helst ikke kjøpe det fra utlandet, da det blir ekstra kostnader for frakt/toll, + lengre leveringstid. Men takk, dog.

Ok men gameboy og ds spill er ganske billige på lukiegames.com som jeg har bestilt fra, har funnet spill som koster slik 20 kroner som ville kostet mye i norge, eneste plasser man kan finne slike gamle spill er på sortiment,no men der må du bla opp over et halvt tusen kroner

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Foreslår at du leser det du selv skrev over her. Blant annet "Da vet du ikke særlig mye om mario".

Bedre å bare innrømme at ting kom feil ut (hvis det var et mistak, noe jeg håper), istedenfor å tråkke rundt salaten ;)

Er du sint?

Har du ca. leveringstid derifra?

Vist du ikke betaler ekstra for å få levert raskt så circa 3 uker

Tok litt tid å finne ut av men fikk tatt screenshot av skjermen slik du kan se hva det vil koste å kjøpe spillet og frakten

Uten_navn.png

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å forutsi Wii U sin skjebne; altfor diffust premiss, få third party-eksklusiver og first party-titlene tar så få sjanser at de blir fullstendig uinteressante. Med neste generasjon fra Sony og Microsoft rett rundt svingen, ser det dårlig ut for Nintendo.

Det er litt verre å forutsi hvor konsollene er på vei hen. Som en som er glad i samler- og retroaspektet ved det å være gamer håper jeg absolutt ikke Pachter får rett her, men dessverre er det en del "skumle" tendenser som kan peke i den retning. Jeg tenker særlig på tendensen til at den fysiske kopien man kjøper av et spill blir mindre og mindre fullstendig; man må aktivere spillet over nett, mye innhold følger ikke med, og i visse tilfeller er ikke det man kjøper annet enn en "billett" som lar deg laste ned spillet. Det er ikke veldig langt steg herfra til at man bare dropper de fysiske kopiene helt.

Det er trist å tenke på hvis det ikke skal være mulig å samle på dagens spill i fremtiden på samme måte som mange samler på gamle titler til SNES eller Mega Drive i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er ikke vanskelig å forutsi Wii U sin skjebne; altfor diffust premiss, få third party-eksklusiver og first party-titlene tar så få sjanser at de blir fullstendig uinteressante. Med neste generasjon fra Sony og Microsoft rett rundt svingen, ser det dårlig ut for Nintendo.

Det er litt verre å forutsi hvor konsollene er på vei hen. Som en som er glad i samler- og retroaspektet ved det å være gamer håper jeg absolutt ikke Pachter får rett her, men dessverre er det en del "skumle" tendenser som kan peke i den retning. Jeg tenker særlig på tendensen til at den fysiske kopien man kjøper av et spill blir mindre og mindre fullstendig; man må aktivere spillet over nett, mye innhold følger ikke med, og i visse tilfeller er ikke det man kjøper annet enn en "billett" som lar deg laste ned spillet. Det er ikke veldig langt steg herfra til at man bare dropper de fysiske kopiene helt.

Det er trist å tenke på hvis det ikke skal være mulig å samle på dagens spill i fremtiden på samme måte som mange samler på gamle titler til SNES eller Mega Drive i dag.

Det fins mange gode nintendo spill som har blitt lagd i det siste som mario & luigi dream team trailer, det kommende a link between worlds, pokemon black and white osv og sony og microsoft vil garrantert dra lenge før nintendo, special microsoft med tanke på hvilken failure den nye xboxen ser ut til å bli...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...