fnwilborn Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Unnskyld meg men hvem er det som spiser ost til vin? det blir som å spise pasta til cola Tuller du? Ost og vin er veldig, veldig vanlig kombo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tuller du? Ost og vin er veldig, veldig vanlig kombo. ost of pizza deig er veldig vanlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fordi det eneste du forbinder med ost er Norvegia eller Jarlsberg isåfall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fordi det eneste du forbinder med ost er Norvegia eller Jarlsberg isåfall jeg har aldri drukket vin uansett, jeg er avholdsman Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 jeg har aldri drukket vin uansett, jeg er avholdsman Da kan jeg gi det noe like så godt... Ost og Ritz kjeks... (Sikle) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da kan jeg gi det noe like så godt... Ost og Ritz kjeks... (Sikle) Eller vet ikke om avholdsmann blir det rette ordet når jeg aldri har drukket alkohol, uansett så har det seg slik at jeg ikke liker ost, når jeg spiser pizza har jeg bare kjøttdeig og tomatpurre/saus på, har bare karbonader i hambugger osv, jeg er rar ikke sant? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det jeg finner fasinerende, er at det er så lite som skjer rundt nintendo nå at det har gått over til ost og vin Uff, gi denne konsollen noen store flotte titler snart. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det jeg finner fasinerende, er at det er så lite som skjer rundt nintendo nå at det har gått over til ost og vin Uff, gi denne konsollen noen store flotte titler snart. Hva med ost og vin the chronicles? et nytt spill laget av nintendo hvor man skal spise ost og vin:) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Have you seen IronFall?http://www.youtube.com/watch?v=Dg8hDlolN3U Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Håper spillet har tynn, men morsom historie og glimrende level-design. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Til 3DS kommer det flere mer eller mindre interessante spill framover. For eksempel Yoshi's New Island: Gamle Putty Squad "reimagined": Monster Hunter 4: Fantasy Life: Pack-Man and the Ghostly Adventures: Adventure Time Explore the Dungeon Because I Don't Know: Bravely Default: Og til slutt, en Kotaku-artikkel om kommende WiiU- og 3DS-spill som ikke er godt kjent: http://kotaku.com/upcoming-3ds-and-wii-u-games-you-probably-dont-know-ab-1440829414 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Dette er grunnen til at jeg har 3ds framfor psp vita:) På det første bildet av han gutten med jetpack, fra hvilke spill er det? Endret 3. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ser ut til å være dette spillet, nevnt et stykke ned: Jett Rocket II: The Wrath of Taikai by Shin’en: Jett Rocket II: The Wrath of Taikai, a colorful, action-filled game, is from the creators of Nano Assault Neo and Art of Balance. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er vel ikke noe tvil om at 3dsen får en glimrende mengde med kvalitetsspill. Kommer jo noe hver måned.(Når kommer MH4 til europa forøvrig ?). Bare synd Wii U ikke har fått samme behandling enda. Kunne de fått igang spillstrømmen lignende hva 3dsen har fått, så hadde nok maskina solgt mer enn nok. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Mye interresant som kommer på Wii U eShop, blant annet FAST Racing Neo som kanskje blir det nærmeste vi kommer F-Zero denne generasjonen. Når det gjelder butikkspill er det latterlig lite annonsert for neste år som ikke blir utgitt av Nintendo. Man snakker om 3-4 spill og ingen er eksklusive. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (Når kommer MH4 til europa forøvrig ?). "2014" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gah, over ett år etter release vet enda ikke mamma eller søster hva en Wii U er for noe..nevnte at jeg kunne ønske meg en i julegave. "Hva er det? Har du ikke en sånn Wii fra før av?" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gah, over ett år etter release vet enda ikke mamma eller søster hva en Wii U er for noe..nevnte at jeg kunne ønske meg en i julegave. "Hva er det? Har du ikke en sånn Wii fra før av?" Slik mødre er:) mora mi kalte gamecube for bicube tilbake på den tiden når jeg ville ha en Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Folk vet ikke hva Wii U er. De tror det er en ny kontroller til Wii. Jeg trodde det var en slags myte men har erfart at det er en realitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå