Morfeo Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Valg i dag? Heh, har bare så vidt fått det med meg. Skulle ønske det gjaldt meg også Men nå spiller jeg litt Starcraft 2 her for å tenke på koseligere ting! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Nei jeg skal faen ikke sove. Jeg skal se den konferansen da jeg har blitt en daywalker som kun sover 4-7 timer hver dag Skal ikke gå glipp av dette! Lager da en espresso intenso fra kaffimaskinen og fikser opp en Burn så er jeg klar Endret 12. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du sover bare 4 - 7 timer pr dag? Du lager espresso intenso og fikser opp en burn? Nei, ser ikke noe sammenheng der... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hehe du tog ann isje nei Men tror du skjønte litt jeg ser du. Det jeg mente er jeg takler slike forhold med lite søvn osv ganske enkelt. Jeg har det lett for å sove lite og fortsatt klare gjøre en jobb osv 12 minutter til det starter! Endret 13. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 7 timer søvn pr. natt har jeg svært sjeldent sjangse til å få til overhodet, men det kommer ikke av at jeg spiller mye. Skiftarbeider ftw! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Da er jeg våken igjen, klar for action! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Nice! Har vært våken hele tiden jeg Lurer på hva dem skal vise! Viss det er den nye modellen av 3DS så kjøper jeg den uansett når den kommer for salg! Endret 13. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Vi er i gang! Får skikkelig E3-følelse nå, ikke feil det Jeg er uber-Nintendonerd, så jeg kjøper alt uansett også dessverre Skyward Sword-trailer! Rimelig koselig dette. Er den på fransk eller er det bare Miyamoto som er klar for å si Bon Soir? Japansk ja Sykt chill A Link to the Past-musikk, får vi en remake? Hadde vært digg å forstå litt japansk. Er 4 Swords ja - det ble lovet gratis - tipper det kommer i dag. Satan Miyamoto er så sykt konge - der har du faen meg sjefen. Han hadde fått min stemme i går for å si det slik. Endret 13. september 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ser så deiligt ut Skyward sword 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Ok, mange av oss har gått ut ifra at de bare ville gi ut det gamle 4 Swords, men det ser ut som dette er et nytt et. De gikk gjennom byen i Link's Awakening i den videoen i sted. Fremdeles gratis - så kanskje en måte fra Nintendo å få folk til å gå online. Helvete Ghirahim er creepy - håper han er hovedvillainen i SS. Skyward Sword ser så bra ut at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på (heldigvis sitter jeg) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Han ser skikkelig creepy ut, kansje sønnen til Ganondorf Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 4 Swords bruker områder fra alle Zelda-spillene tror jeg. Håper egentlig ikke han har noe med Ganon å gjøre - dette skal jo foregå før Ocarina også, så da er det vel logisk at Ganon ikke er i gang med faenskap enda. Nå: Til 3DS-nyheter. Super Mario 3D Land Luigis Mansion Kid Icarus Tekken Final Fantasy Resident Evil: RE Japanske rpg jeg ikke husker navnet på Animal Crossing Monster Hunter 3G Mario Kart 7 Ingenting nytt her foreløpig Iwata slipper bomben! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så favorittene mine, 3D Mario land, mario kart og Kid Icarus! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Spil som kommer til Wii mot slutten av året i Japan: Dragon Wuest Anniversary Just Dance Wii Go Vacation? Kirby's Adventure Itagaki Street Mario & Sonic at Olympic games Nytt Pokemon - Pokepark 2 (boring) Ny Wii-bundle Blant 3DS-spillene i sted var også Loveplus Beyond the Labyrinth heter det 3DS-spillet jeg ikke husket navnet på Men vi venter på noe nytt! Stod ikke opp for å se spill jeg vet om allerede Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kongebox til Super Mario 3D Land Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Nye farger for 3DS Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Jadda! Mario Tennis på 3DS! Endret 13. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Boksen var genial ja, men fikk ikke med meg releasedato. Hva faen, Mario tennis? Jeg vil ha Megatons Paper Mario - alt er tilgitt! Helsikke det ser bra ut Digger våre ulike reaksjoner på Marios Tennis btw Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Boksen var genial ja, men fikk ikke med meg releasedato. Hva faen, Mario tennis? Jeg vil ha Megatons Paper Mario - alt er tilgitt! Helsikke det ser bra ut Digger våre ulike reaksjoner på Marios Tennis btw Mario 3D Land er i november og Mario kart i desember Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Super Mario 3D Land - 3. November i Japan. Animal Crossing - dette bør Nintendo utnytte i skapingen av sitt eget online. Er ingen som er interessert i enda et Animal Crossing slik som de var på gc/ds/wii Mario Kart 7 kommer 1. desember i Japan tror jeg. Hva er dette? Friends Collection 3DS? Girlsmode? Mario, lilla 3DS og dette skal redde konsollen? Inazuma Eleven 3dS? Strategi RPG på gang. Fra Camelot kanskje/Ser litt Golden Sun-aktig ut på karakterene? Fatal Frame 3DS? Fire Emblem 3DS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 13. september 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå