Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin skryt av Wind Wakeri adressa:

http://www.adressa.no/kultur/spill/anmeldelser/article8443623.ece

Er det greit å spille disse spillene for barn på 8-9 år som ikke kan engelsk?

Det er veldig individuelt, men jeg husker å ha veldig begrenset engelsk kunnskaper i en alder av 8 år, men klarte å spille en betydelig del av Ocarina of time :)

Har de spilt noen spill på engelsk før? Hvilke og hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

3-4åring...joda trykke på joysrick knappene helt random, det er hva 3-4åringer gjør ;)

Ikke jeg:) jeg lærte fort fra jeg fikk min super nintendo som treåring og lærte hvordan jeg spilte spillet, det var donkey kong country jeg fikk så jeg trengte ikke å skjønne hva dem sa men innnen jeg var 10 år skjønte jeg hva dem sa i spillene, slik jeg lærte meg engelsk:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

De spiller lego-spill. og har en viss overnaturlig evne til å vite hva de skal gjøre uten å skjønne verken tekst eller tale. Vel, noen ganger få ganer er nok språket et handicap.

Siden noen Zelda-spill har 11 årsgrense har jeg vært mer usikker på vanskelighetsgraden.

Jeg spilte zelda fra jeg var 5 år så det burde nok gå bra:)

Lenke til kommentar

Hva var det vi sa om wii u igjen? jo, svakere enn ps360 mhm..

Nå er ikke dette spesielt teknisk imponerende, det burde være fullt oppnåelig å få til det der på PS3 eller Xbox 360.

Det er få lyskilder i hver scene, aliasing er lett å se i både modeller og skygger, og det er åpenbart ingen form for ambient occlusion...

Lenke til kommentar

hmm.. Må kanskje innrømme at jeg ble bittelitt skuffet! Har gledet meg til spillet, og gjør det absolutt fortsatt, men har nok ikke fulgt med nok til å ikke forstå at det nok da ikke er så åpent som jeg først hadde håpet..

Blir sikkert gøy, uansett! :)

Lenke til kommentar

Har Nintendo prøvd å satse på grafikk? Neinei, det der var mildt sagt dårlig.

96017_Enemy_7_.jpg

Hva var det vi sa om wii u igjen? jo, svakere enn ps360 mhm..

Kan nesten love ps3/x360 drar dette lett om det var mulighet for det. Menneh neh, ble ikke akkurat imponert over grafikken...

Lenke til kommentar

Har Nintendo prøvd å satse på grafikk? Neinei, det der var mildt sagt dårlig.

Kan nesten love ps3/x360 drar dette lett om det var mulighet for det. Menneh neh, ble ikke akkurat imponert over grafikken...

Hva i all verden er det du snakker om? Likte du ikke den grafikken der???

Hold deg til 50.000 kroners gaming pcen din du, konsollspill kommer til å skuffe deg for alltid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...