Rottenspacehead Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ny DK TF trailer hvor Dixie Kong blir presentert for første gang 1 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 men alle savene hans og nedlastede spill er på wiien, bedre å håpe at den blir bedre og eventuelt bare selge den daJeg tror det går bra. Problemet er at den ikke klarer å lese noen disker, i den forstand at den ikke kjenner igjen disken. Den har ca et år vært veldig kresen på små riper etc, men nå er det bom stopp. Kanskje burde jeg prøvd med en rense lesehodet, men selv jeg har allerede kjøpt et disk-rensesett til et par hundre uten resultat. Når dingsen koster 749,- er det ikke verd å satse alt for mange hundrelapper uten garantert resultat. Kanskje den kan brukes som Netflix dings for TV'en + nedlastede spill. Jaja, kanskje ikke så spennende innlegg... Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 En Wii U kan spille Wii-spill og du kan enkelt foreta en systemoverføring fra Wii til Wii U, så om du ikke har hatt noen grunn til å kjøpe Wii U til nå, så har du fått det nå. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 men alle savene hans og nedlastede spill er på wiien, bedre å håpe at den blir bedre og eventuelt bare selge den da Så lenge SD porten fungerer er det bare å føre over/ta backup. Og som gunda91 sier, systemoverføring. Ikke at å være pirat fører deg lenge i forhold til Eshappa haha Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Det kommer nå 3 nye bundles til Norge og resten av Europa: Mario & Luigi Premium Pack Svart 32 GB. NSMBU og NSLU på én disc er inkludert i pakken. Kommer 8. november. Wii Party U Basic Pack Hvit 8 GB. Wii Remote Plus og Wii Party U og NintendoLand er inkludert i pakken. Kommer 15. november. Just Dance 2014 Basic Pack Hvit 8 GB. Wii Remote Plus, Just Dance 2014 og NintendoLand er inkludert i pakken. Kommer 22. november. Samme pris som for Wind Waker-bundelen, altså rundt 2500 kroner. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-10-nintendo-announces-three-new-wii-u-hardware-bundles Endret 10. oktober 2013 av kilik Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg tror det går bra. Problemet er at den ikke klarer å lese noen disker, i den forstand at den ikke kjenner igjen disken. Den har ca et år vært veldig kresen på små riper etc, men nå er det bom stopp. Kanskje burde jeg prøvd med en rense lesehodet, men selv jeg har allerede kjøpt et disk-rensesett til et par hundre uten resultat. Når dingsen koster 749,- er det ikke verd å satse alt for mange hundrelapper uten garantert resultat. Kanskje den kan brukes som Netflix dings for TV'en + nedlastede spill. Jaja, kanskje ikke så spennende innlegg... Det er jo trist uansett å innse at wii eraen er over, kan huske veldig godt når jeg kjøpte min wii, gud kan ikke tro det er snart 6 år siden og nå er alle kanalene tatt ut av tjeneste også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det kommer nå 3 nye bundles til Norge og resten av Europa: Mario & Luigi Premium Pack Svart 32 GB. NSMBU og NSLU på én disc er inkludert i pakken. Kommer 8. november. Wii Party U Basic Pack Hvit 8 GB. Wii Remote Plus og Wii Party U og NintendoLand er inkludert i pakken. Kommer 15. november. Just Dance 2014 Basic Pack Hvit 8 GB. Wii Remote Plus, Just Dance 2014 og NintendoLand er inkludert i pakken. Kommer 22. november. Samme pris som for Wind Waker-bundelen, altså rundt 2500 kroner. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-10-nintendo-announces-three-new-wii-u-hardware-bundles Vist man kjøpter for eksempel 8 gb kan man kjøpe en minne pinne slik som på gamecube og ha extra plass? og kunne overføre saver og nedlastede spill ditt? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vet ikke om detaljene i forhold til saves og sånn, men man kan kjøpe til en ekstern harddisk for å lagre spill. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Vente på donkey kong bundlen eller Mario kart + en pris på 1999kr. Da snakker vi Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sonic Lost World - Wii U Demo Gameplayhttp://www.youtube.com/watch?v=208k8nMRLtw#t=110 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Sonic Lost World - Wii U Demo Gameplay http://www.youtube.com/watch?v=208k8nMRLtw#t=110 Likte ikke Mario i denne stilen (galaxy), men sonic derimot er noe helt annet. Ser veldig bra ut. Lenge siden jeg har vært optimistisk iforhold til sonic, men med racing spillet og dette nå, så ser fremtiden lys ut for det blå piggsvinet.Dog noen ting jeg rynker litt på nesen av utifra det man har sett. Liker ikke at så mye er automatisert og man blir sittende å vente, virker som en del A til Å med litt for lite utfordringer. Liker hvordan man i de eldre spillene kunne utforske mer og finne gjemte ting ( noe det nye DK er flinkere til ), i det nye sonic ser det ikke hittils ut som at det er så mye av dette ? Menmen, blir et kjøp dette tror jeg, så fort man har en wiiu. Endret 10. oktober 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Lenge siden jeg har vært optimistisk iforhold til sonic, men med racing spillet og dette nå, så ser fremtiden lys ut for det blå piggsvinet. Har du ikke spilt Sonic Generations? Beste Sonic spillet noensinne laget. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har du ikke spilt Sonic Generations? Beste Sonic spillet noensinne laget. Virkelig? jeg syns generations var gørr kjedelig, beste sonic spillet er sonic adventure 2 og unleashed, to flotte spill Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Virkelig? jeg syns generations var gørr kjedelig, beste sonic spillet er sonic adventure 2 og unleashed, to flotte spill http://youtu.be/ztVMib1T4T4 Endret 11. oktober 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Ja, sonic adventure 2 er det beste sonic spillet etter min mening, sonic spill serien har bare gått nedover etter sonic unleashed men håper sonic lost world kan ta opp igjen serien til et høyere nivå Endret 11. oktober 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har du ikke spilt Sonic Generations? Beste Sonic spillet noensinne laget. Har ikke likt sonic siden sega mega æraen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har ikke likt sonic siden sega mega æraen. Det er blitt laget sonic 4 i gammel 2d sega style som du sikkert hadde likt da:) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det er blitt laget sonic 4 i gammel 2d sega style som du sikkert hadde likt da:) Sannsynligvis ikke. Gøy å dra frem 1,2,3 i ny og ne, men føler sonic trenger noe helt nytt i moderne tid. Det som er på vei nå kan være et riktig steg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Sannsynligvis ikke. Gøy å dra frem 1,2,3 i ny og ne, men føler sonic trenger noe helt nytt i moderne tid. Det som er på vei nå kan være et riktig steg. Prøvde du sonic adventure eller sonic unleashed noen gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå