vikingkylling Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Ja, du har vel rett. Han trenger ikke å bli forstyrret av to sprø fans til. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Da er det ca 14 timer til Nintendo's pressekonferanse, og selv om denne mest sannsynlig ikke vil være like stor som de vi pleier å få i forbindelse med E3, så føler jeg at med all den negativiteten i det siste, så trenger Nintendo virkelig å vise alle kortene sine. Jeg tror og håper derfor at de vil annonsere en god del forskjellig. Her er min blanding av forventinger og ønskeliste: Ting jeg føler meg rimelig sikker på: - Super Mario 3D Land får releasedato - 4 Swords får releasedato (samme dagen?) - Monster Hunter 3DS annonsert - kommer ut før jul i Japan - Ekspansjon til 3DS gir ekstra analogstikke, og flere skulderknapper. Kan nå også fungere som en ekstra Wii U-kontroller - Ingen ord om en redesignet 3DS - Dragon Quest X sin 3DS-kompatibilitet vil bli beskrevet. - Omtrent ikke Wii U-snakk Ting fra rykter og hint: - Final Fantasy: 4 Heroes of Light 2 - Annonsering av remake fra Square Enix - det mest logiske er vel Final Fantasy V, men om de føler seg mer eventyrlystne så er vi kanskje så helidge at vi får noe slikt som Vagrant Story eller Parasite Eve. - Nytt Castlevania fra Igarashi - bygger på Order of Ecclesia - Contra 5 fra Wayforward - MGS3D støtter den andre analogstikken - Softwareoppdatering av 3DS kommer samme dag - endelig mulig å sende meldinger - Kommer også demoer til 3DS-shopen. Første blir demo for Super Mario 3D Land - Youtube, facebook og twitter til 3DS. - Nytt Fire Emblem fra IS - Nytt Yoshi's Island 3DS fra Good Feel - Nytt Mach Rider 3DS - Pokemon Grey 3DS - Layton 5 annonsert - A Link to the Past eller Majora's Mask remake annonsert - Ninja Gaiden 3DS Andre ting som kan komme til å dukke opp: - Nytt Metroid i samme stil som Other M eventuelt Metroid Dread - Sakurai snakker om Smash Bros 3DS, og annonserer noen nye karakterer, blant annet Ridley og Mega Man - Nytt F-Zero fra Retro Studios Nå, alt dette vil selvsagt ikke bli annonsert, men jeg tror for det første at Nintendo vil gå litt bort fra sin regel om å bare annonsere ting som kommer ut snart, fordi de er nødt til å gi folk en oppfatning om at til 3DS er det mye på vei, og at derfor vil annonsere detaljer til ting som Smash Bros selv om spillet egentlig er langt unna enda. Samtidig, så er det meste av det jeg har skrevet ned her ting det er gått rykter om enten før eller tidligere, og bare F-Zero fra Retro er noe jeg har funnet på (de øver seg med å lage en bane til Mario Kart 7). Dog, den sikreste spådommen av alle er selvsagt at jeg - og andre med store forventninger - blir skuffet Men det er jo også en del av kosen. Jeg har ihvertfall planer om å stå opp tidlig i morgen for å få med meg dette, som mange har påpekt så er Nintendo nå i en situasjon med 3DS-en med angrep fra både Vita og smarttelefoner, samt en masse negativ publisitet, at de er helt avhengige av en veldig god høst - så hvilken bedre måte å sikre det på en å levere en fantastisk konferanse med massevis av herlige nyheter i morgen? Spennende blir det ihvertfall! Edit: Jeg glemte selvsagt den viktigste spådommen av alle, nemlig at uansett hva som skjer i morgen så vil en rekke journalister og analytikere påpeke at "Nintendo is doomed" - for ikke å snakke om en rekke forumpostere både her og andre steder Edit 2: La til Ninja Gaiden 3DS på bakgrunn av rykter om at Tecmo Koei jobber med et spill til 3DS. Endret 12. september 2011 av taterfyrings 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg håper de viser masse nytt, de trenger et løft nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg håper de viser masse nytt, de trenger et løft nå. Jepp, og det går veldig mange rykter om spill under utvikling til 3DS, og listene fra Tokyo Game Show viser også at det vil være klart flest 3DS-spill representert der i år, så det blir spennende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Dato for Professor Layton and the Spectre's Call er satt til 25. november. Gleder meg som en unge. Prof Layton Spectre's Call release date Hadde også vært fantastisk med en remake av enten ALttP eller MM. Selv om jeg synes ALttP er best, hadde jeg helst sett at det var MM som fikk remake. Ihvertfall først. Mulig begge to får det etterhvert? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Idag fant jeg Dragon Quest:Swords og Baroque i brukthylla på gamestop. Har sett etter begge veldig lenge Baroque har jeg anbefalt fra diehard RPG'ere som en skikkelig rogue-like, dvs. masse dungeon crawling, og dør du er det faktisk GAME OVER, ikke noe savepoint. Da er karakteren din borte, og du må starte helt fra starten av igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det blir for brutalt for meg. Må ha steder å lagre. Har spilt litt på Solatorobo: Red The Hunter, og det er veldig gøy. Der lagrer spillet for hvert quest du fullfører Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Nintendo pressekonferanse? Hvor? Når? Er jo ikke noe spesiellt show som foregår nå? Tokyo Gameshow starter 15. sep. Endret 12. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Her tror jeg. Eller er det en annen konferanse kanskje, er ikke sikker... Endret 12. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ugh...starter kl 5 i morra tidlig. Da sover nok jeg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Nintendo deltar vanligvis ikke på TGS (og heller ikke i år), men siden deres konkurrenter som Sony deltar og får mye oppmerksomhet, så pleier Nintendo å holde sin egen pressekonferanse omtrent samtidig som TGS foregår for å få litt medieoppmerksomhet de også. I år har de bekreftet at de skal holde en konferanse som fokuserer på 3DS, og den går klokken 05.00 norsk tid i natt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) For min del er høydepunktet på TGS fighting-game turnering Super Battle Opera (Tougeki). Verdens beste streetfighter-spillere kommer sammen, mest folk fra USA og Japan, der det er store Streetfighter og Marvel vs Capcom 2/3 scener fremdeles. Bare synd at veldig lite streames derfra pga copyrights. Blir vel sittende og følge med på Shoryuken.net som vanlig. Endret 12. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen som skal se Nintendos 3ds konferanse? Alarmen min er stilt på 04:50, så er det bare for meg å klare det å våkne opp Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Tror nok ikke jeg gidder det. Av en eller annen grunn tviler jeg på at de kommer med så mye nytt som ikke kan vente noen timer. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har litt lyst til å se den for å få litt virkelighetsflukt etter dette (fra mitt politiske ståsted) forferdelig deprimerende valget, men i så fall bør jeg legge meg nå tenker jeg Får se om jeg klarer å komme meg opp! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Kan lese alt på gamernettsider i morgen uansett. Sikkert se reruns av konferansen også på IGN. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har kjempelyst til å se den, men en god natts søvn frister mer. Tror jeg nøyer meg med å skumlese gjennom annonseringene ved frokostbordet. Får håpe Iwata slipper noen saftige bomber! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) My body is ready for noen sykt heftige megabomber fra Iwata ja! Endret 12. september 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ble visst hooket inn på jobben i natt, så da er det muligheter for meg å følge med på konferansen gitt =) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har litt lyst til å se den for å få litt virkelighetsflukt etter dette (fra mitt politiske ståsted) forferdelig deprimerende valget, men i så fall bør jeg legge meg nå tenker jeg Får se om jeg klarer å komme meg opp! Valg i dag? Heh, har bare så vidt fått det med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå