Raspeball Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ble mye mer positiv til 3D World etter denne traileren. Ser meget bra ut Bare så synd det kommer midt i innspurten med masteroppgaven. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ble mye mer positiv til 3D World etter denne traileren. Ser meget bra ut Bare så synd det kommer midt i innspurten med masteroppgaven. Helt enig! Så veldig bra ut. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 3D World begynner å se noe bedre ut, men jeg ville mye heller hatt et skikkelig 3D Mario-spill til Wii U ala 64/Galaxy. De burde heller lansert 3D World til 3DS. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er jeg skjønt enig i. Elsker Mario. Men vil ha noe nytt, slik Nintendo har vært flinke på før! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vel, etter den traileren føler jeg det er et "skikkelig" Mario-spill og ikke bare en enkel oppfølger fra 3DS-spillet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er sant at det var en del nye elementer. Men jeg ønsker et skikkelig storsprang, slik Mario 64 og Galaxy var. Gjerne med orkestermusikk. De nye elementene vi ser i traileren er i stor grad nye vrier på gamle ting. Jeg tviler ikke på at spillet blir bra, men jeg forventer mer fra 3D Mario. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Vel, etter den traileren føler jeg det er et "skikkelig" Mario-spill og ikke bare en enkel oppfølger fra 3DS-spillet. Overhodet ikke. For det første ser det ut som at banene er ganske korte, de har også tatt banesystemet fra 2D-Mario spillene. I motsetning til de tidligere 3D Mario-spillene hvor man hadde en "hovedby" der man selv kan bestemme hvilke baner man vil spille, har man her et veldig lineært system. Musikken er også langt i fra like bra, og masse annet. Det fungerer greit nok på et 3DS-spill, men jeg forventer mye mer av et Mario-spill til Wii U. Hele spillet virker rett og slett billig i forhold til de tidligere spillene. Lag et 64/Galaxy-lignende spill til Wii U bare med større baner og nye gameplay elementer, da er jeg fornøyd. Endret 1. oktober 2013 av Aerow Lenke til kommentar
zacake Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Zelda Wind Waker HD Nice! Fulgte det ikke med en glass kuppel til ganondorf? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) "Jeg vil ikke ha den musikken, jeg vil ha "skikkelig" mario", jeg vil ha mario 128, jeg vil ha ditt og datt." Zelda all over again Endret 1. oktober 2013 av formkake 6 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Stemmer zacake, men ble bare rart med kuppelen og blitz.. 4 Lenke til kommentar
zacake Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Stemmer zacake, men ble bare rart med kuppelen og blitz.. Ah, skjønner ^^ Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 "Jeg vil ikke ha den musikken, jeg vil ha "skikkelig" mario", jeg vil ha mario 128, jeg vil ha ditt og datt." Zelda all over againJeg sa da ikke noe motstridene? Jeg har spilt forgjengeren 3D Land og nei, det er langt i fra et skikkelig Mario-spill etter min mening, og det ser det heller ikke ut som at 3D World er. Helt greit at du er uenig, men da får du heller komme med argumenter for at 3D World ser bedre ut enn de andre 3D Mario-spillene, istedenfor å komme med et ubrukelig innlegg. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Zelda Wind Waker HD Hvor bestilte du fra?, jeg bestilte fra coolshop. Endret 1. oktober 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 GameZone! Hvordan får man tatt screenshots?! Finner ikke noe når jeg skal poste! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Likte traileren til 3D World 2 eller hva det heter, spillet ser veldig gøy ut. Jeg er dog enig i at det ikke føles spesielt friskt eller storslagent. Det er et eller annet med kameravinkelen og perspektivet, som gjør at det ser ut som man spiller New Super Mario-spill på skrått. Det ligner rett og slett veldig på 3D Land, og selv om det var et veldig gøyalt spill, så trodde jeg perspektivet var valgt på grunn av 3DS-ens begrensede innmat. Derfor er det litt rart at et Wii U-spill ikke har et mer ambisiøst og storslagent preg. Men samma det. Jeg gleder meg uansett til å spille spillet. Nintendo pleier ikke skuffe med 3D-Mario. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvor bestilte du fra?, jeg bestilte fra coolshop. Samme. De har ikke sendt den enda. Skulle heller bare betalt litt ekstra og kjøpt fra Gamezone. Er SÅ klar for litt seiling med King of Red Lions nå. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Samme. De har ikke sendt den enda. Skulle heller bare betalt litt ekstra og kjøpt fra Gamezone. Er SÅ klar for litt seiling med King of Red Lions nå. Håpe på å få det til lanseringdatoen iallefall. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 "Jeg vil ikke ha den musikken, jeg vil ha "skikkelig" mario", jeg vil ha mario 128, jeg vil ha ditt og datt." Zelda all over again HAHAHAHHAHAHHAHAA. Jeg dør av latter xD Den der var awesome xD Zelda Wind Waker HD Har du fått spillet allerede? Er ikke lanseringsdatoen på fredag? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mitt ble sendt fra Elkjøp samme dagen som Bone sin ble sendt fra gamezone (?), men nå bor jeg langt ut i helvete, så det er ikke fremme enda. Nå er skjermen på Wii U gamepad'en min knust, har fått tak i ny en, men fant ikke ut at dritten bruker triwingskruer før jeg skulle bytte skjermen, så venter nå på et jævla skrujern for å få spilt spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå