Aerow Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 De har det til 249,- hos Spaceworld. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det er latterlig billig for eit så bra spel. Morsomt at WiiU versjonen er billigere og bedre enn PS3/X360. Det er det beste spelet eg har spelt på konsollen til no. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Nintendo Direct i morgen kl. 16.00, både Wii U og 3DS. Regner med å se mer fra Mario 3D World, Donkey Kong Country U og Zelda: Link Between Worlds. Ganske sikkert også detaljer rundt OS-oppdateringen til Wii U. Muligens Miiverse til 3DS. Dette handler om å hype julespillene, så ikke forvent noe særlig til nyannonseringer. De kommer nok først i en Direct på nyåret. Endret 30. september 2013 av kilik Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Min LE av Wind Waker HD ble sendt i dag! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Min LE av Wind Waker HD ble sendt i dag! Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 GameZone, som alltid! De er alltid flinke med absolutt alt! I hvert fall hvis man bestiller relativt tidsnok.. Lenke til kommentar
zacake Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Min LE av Wind Waker HD ble sendt i dag! Min også =D bestilte fra spillsjappa.no (japanphoto) jeg da, siden de var billigst og jeg har bare gode erfaringer hos japanphoto Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nintendo will hold a global Nintendo Direct tomorrow (October 1) “focused on Wii U and Nintendo 3DS games launching later this year.” http://www.ign.com/articles/2013/09/30/nintendo-direct-coming-october-1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Nevnt lenger oppe Wii U-oppdateringen er ute. Største nyheten er at Wii-spill nå kan spilles uten TV. Må riktignok fortsatt bruke Wii-kontroller for å spille: Endret 1. oktober 2013 av kilik Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Burde ikke være så vanskelig for dem å gjøre det slik at man kan bruke paden som classic controller. Jeg vil gjerne spille Xenoblade, Super Smash og Mario Kart med den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Haha, sitte og vifte med en kontroller som er større enn skjermen man peker på Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 De har det til 249,- hos Spaceworld. Sinnsyk pris. Spillet er lett verdt 599. Jeg kjøpte faktisk en Wii U pro controller ene og alene for å spille co-op i dette spillet, og til og med da var det verdt det. Beste 2D-platformspillet gjennom tidene synes jeg. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Min også =D bestilte fra spillsjappa.no (japanphoto) jeg da, siden de var billigst og jeg har bare gode erfaringer hos japanphoto spillsjappa.no er en butikk jeg har hørt mye positivt om i det siste, som jeg knapt hadde hørt om før. Greit å få flere alternativer. Når det er sagt så har ikke CDON sendt min WW LE enda Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Aiai, de typiske Nintendo-utsettelsene fortsetter. Donkey Kong Country: Tropical Freeze kommer nå en gang i 2014... Kirby 2D plattformspill til 3DS. Kommer neste år det også. Endret 1. oktober 2013 av kilik Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Au, gledet meg til Donkey Kong. Jaja, vi får i hvert fall Super Mario 3D World, selv om jeg så mer frem til Donkey Kong. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ahh, kjedlig! Hadde gleda meg til DK:TP! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Super Mario 3D World ser meget bra ut da. Faktisk mye mer hypet nå enn etter E3. Sonic Lost World ser også rimelig lovende, så hadde kanskje blitt vel mange plattformspill på en gang hvis også Donkey Kong skulle kommet ut før jul. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Det er sant. Sonic Lost World ser også veldig bra ut og kommer jo nå i oktober. The Legend of Zelda: A Link Between Worlds Will Buck Tradition Man kan altså velge Dungeon selv, i stedet for å måtte følge den scriptede veien. Spennende. Lurer på hvordan de har fått det til, siden man pleier å få items i Dungeons. Bravely Default slippes forresten 6. november her i Europa. http://www.ign.com/articles/2013/10/01/bravely-default-release-date-announced Edit: Ser nå det står litt mer om items i Zelda. Endret 1. oktober 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Au, gledet meg til Donkey Kong. Jaja, vi får i hvert fall Super Mario 3D World, selv om jeg så mer frem til Donkey Kong. Samme her. Får klare meg med Super Mario 3D World, Sonic Lost World og Wind Waker HD imens. Er nok av titler her altså Ser mange sier at Wii U ikke har spill, dem burde sjekke synet sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå