Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo Direct i morgen kl. 16.00, både Wii U og 3DS.

Regner med å se mer fra Mario 3D World, Donkey Kong Country U og Zelda: Link Between Worlds. Ganske sikkert også detaljer rundt OS-oppdateringen til Wii U. Muligens Miiverse til 3DS.

Dette handler om å hype julespillene, så ikke forvent noe særlig til nyannonseringer. De kommer nok først i en Direct på nyåret.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Min også =D bestilte fra spillsjappa.no (japanphoto) jeg da, siden de var billigst og jeg har bare gode erfaringer hos japanphoto

spillsjappa.no er en butikk jeg har hørt mye positivt om i det siste, som jeg knapt hadde hørt om før. Greit å få flere alternativer. Når det er sagt så har ikke CDON sendt min WW LE enda :(

Lenke til kommentar

Det er sant. Sonic Lost World ser også veldig bra ut og kommer jo nå i oktober.

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds Will Buck Tradition

Man kan altså velge Dungeon selv, i stedet for å måtte følge den scriptede veien. Spennende. Lurer på hvordan de har fått det til, siden man pleier å få items i Dungeons.

Bravely Default slippes forresten 6. november her i Europa. http://www.ign.com/articles/2013/10/01/bravely-default-release-date-announced

Edit: Ser nå det står litt mer om items i Zelda.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Au, gledet meg til Donkey Kong. Jaja, vi får i hvert fall Super Mario 3D World, selv om jeg så mer frem til Donkey Kong.

Samme her. Får klare meg med Super Mario 3D World, Sonic Lost World og Wind Waker HD imens. Er nok av titler her altså :)

Ser mange sier at Wii U ikke har spill, dem burde sjekke synet sitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...