Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli kult å prøve den classic kontrolleren. Kan vel bruke den til andre spill også. Den er god å holde i og er veldig lett.

Jepp, Classic Controller Pro er faktisk min favorittkontroller noensinne, veldig lett, god form, og har en skikkelig D-pad (noe som er mer enn hva man feks kan si om gamecube eller 360-kontrolleren).

Lenke til kommentar

Jeg poster dette her heller enn i 3DS-tråden, siden det foreløpig bare er rykter, men det ser ut som om både Contra, Castlevania og Fire Emblem-spill vil bli bekreftet for 3DS i løpet av TGS. Contra til 3DS er forøvrig allerede bekreftet, så det er vel ikke unaturlig at vi får se mer av det, mens Castlevania burde være en no-brainer etter 3 spill til Game Boy, 3 til GBA og 3 til DS.

I andre nyheter, så har Kojima Productions bekreftet at de har tilgang til denne circlepad-ekspansjonen, så det burde kunne love godt for kamerakontrollen i MGS3 og forhåpentligvis også andre ting.

Lenke til kommentar

Jeg poster dette her heller enn i 3DS-tråden, siden det foreløpig bare er rykter, men det ser ut som om både Contra, Castlevania og Fire Emblem-spill vil bli bekreftet for 3DS i løpet av TGS. Contra til 3DS er forøvrig allerede bekreftet, så det er vel ikke unaturlig at vi får se mer av det, mens Castlevania burde være en no-brainer etter 3 spill til Game Boy, 3 til GBA og 3 til DS.

Det har gått rykter om Castlevania til 3DS lenge, så det vil ikke være noen stor overraskelse når det blir bekreftet. Jeg håper bare det fortsatt blir 2D, og ikke i stil med Dracula May Cry. Øh, Lords of Shadow. Kunne trengt en ny Portrait of Ruin 2 eller Order of Ecclesia 2. :)

Lenke til kommentar

Jeg håper vi får et spill som er 2D og Metroidvania-aktig, men at historien og gameplayet foregår litt andre steder enn bare i slottet. Order of Ecclesia gjorde dette bra, så en oppfølger til det hadde vært glimrende!

Ellers, så hadde jeg heller ikke sagt nei takk til et nytt spil som Super Castlevania IV - med åtte retninger på pisken og alt!

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke en blanding? Tenk deg Super Castlevania IV, men som foregår delvis utenfor borgen og som lar deg velge mellom Simon Belmost og Shanoa. (eller to veldig like folk, i alle fall). Kanskje i samme stil som Portrait of Ruin. :) Legg til valget fra Indy & The fate of Atlantis der du får velge mellom å spille med Indy i tenkemodus, Indy i kampmodus og Indy & Sophia sammen, så kan det bli tøft. (dvs spill enten som Simon, Shanoa eller begge.) Simon kan gå noen steder Shanoa kan, hun kan gå noen steder han ikke kan, og noen steder kan kun nås om de hjelper hverandre. Legg så til co-op, så har du en klassiker in the making. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke en blanding? Tenk deg Super Castlevania IV, men som foregår delvis utenfor borgen og som lar deg velge mellom Simon Belmost og Shanoa. (eller to veldig like folk, i alle fall). Kanskje i samme stil som Portrait of Ruin. :) Legg til valget fra Indy & The fate of Atlantis der du får velge mellom å spille med Indy i tenkemodus, Indy i kampmodus og Indy & Sophia sammen, så kan det bli tøft. (dvs spill enten som Simon, Shanoa eller begge.) Simon kan gå noen steder Shanoa kan, hun kan gå noen steder han ikke kan, og noen steder kan kun nås om de hjelper hverandre. Legg så til co-op, så har du en klassiker in the making. :)

Noe slikt som dette hadde vært genialt. Foreslår du mailer Igarashi denne ideen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...