Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du gjorde ikke det. Først måtte man greie hele greia, så måtte man vel klare hele driten enda en gang, og da er det enda hardere. Må bruke den tingen man fikk av prinsessen første gang man tok bossen, og det våpnet er ganske tamt, mener jeg å huske.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Zombies er ekstremt vanskelig ja, som jeg vel har nevnt tidligere i denne tråden.

Skrev om spillet i post 602:

48. Zombies Ate My Neighbours - Dette spillet har et utrolig kult premiss: Løp rundt sammen med en venn på 48 baner og finn våpen, nøkler og kule hemmeligheter mens man forsøker å redde flest mulig naboer fra alle mulige monstre. Dessverre trekkes gameplayet ned av vanskelighetsgraden, og snart sitter du igjen med bare en nabo å redde, noe som gjør spillet umulig å komme gjennom. Spillet har heller ikke vanlig saving, bare passord, så hvis du forsøker å starte igjen med passord på et av de senere brettene, så starter du uten amunisjon, og spillet blir i praksis umulig å fullføre. Disse to enkle tingene hindrer ZATM i å nå virkelig klassiker-status, men spillet er likevel fantastisk kult, og ligger vel omtrent riktig plassert her. Styr unna oppfølger Ghoul Patrol dog.
Lenke til kommentar

Høres digg ut! Jeg bestilte en gamecubekontroller fra asia for en tid tilbake (i april tror jeg det var), og i dag dukket plutselig tre stykker opp på postkontoret! Jaja, da blir det Mario Kart i helgen tenker jeg :)

Betalte du toll på Xenoblade?

Den videoen minner meg forresten om hvorfor jeg sjelden spiller shmups, så sinnsykt stress og aldri et øyeblikks ro. Huff, men er gøy når man får det til da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...