Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Du må få deg en Snes Ginecologo, en genial konsoll! Vet. Muttern lånte bort konsollen til døtrene til en venninne (tror jeg ihvertfall det var), og den kom aldri tilbake. Lurer på om det var noe lignende som hendte med NESen og. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Slike ting er så ufattelig irriterende. Har heldigvis aldri hendt med meg, men har mange venner som har lignende historier med sine gamle konsoller. Heldigvis er ikke slikt så dyrt i dag, så er enkelt å skaffe om man er interessert i det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Eller sønnen til ei anna venninne. Men som du sa, den ble borte, samt alle spillene. Surt som faen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Husker jeg feil nå, eller klarte vi å runde Super Ghouls'n Ghosts? Etter tusen og søttini forsøk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Du husker feil. Vi rundet det aldri. Vi prøvde, og vi kom til det vi trodde var siste bossen, men da ble det litt for vansklig, selv for meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Jeg tok den sikkert alene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Nei, du gjorde ikke det. Først måtte man greie hele greia, så måtte man vel klare hele driten enda en gang, og da er det enda hardere. Må bruke den tingen man fikk av prinsessen første gang man tok bossen, og det våpnet er ganske tamt, mener jeg å huske. Endret 8. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Jepp, vet det. Husker første gangen vi tok bossen, og fant ut at vi måtte begynne på nytt og ta han med et annet våpen. Faen for no opplegg! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Huff, jeg har aldri likt Ghost'n Goblins-serien, og denne samtalen minner meg på hvorfor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Hahaha. Fryktelig vanskelig, og jeg tror igrunn at jeg hadde slitt mye mer om jeg skulle spilt det i dag enn jeg gjorde den gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Jupp, men spillet er/var drøyt underholdende. Jævlig herlig, faktisk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Men, likevel, Zombies Ate My Neighbors må da vel være et vanskeligere spill? Men igjen, forferdelig underholdende. Merkelig hvordan datidens spill var skitvanskelig men dritmorsomt, i dag så tåler folk nesten ikke å tape i et spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Zombies er ekstremt vanskelig ja, som jeg vel har nevnt tidligere i denne tråden. Skrev om spillet i post 602: 48. Zombies Ate My Neighbours - Dette spillet har et utrolig kult premiss: Løp rundt sammen med en venn på 48 baner og finn våpen, nøkler og kule hemmeligheter mens man forsøker å redde flest mulig naboer fra alle mulige monstre. Dessverre trekkes gameplayet ned av vanskelighetsgraden, og snart sitter du igjen med bare en nabo å redde, noe som gjør spillet umulig å komme gjennom. Spillet har heller ikke vanlig saving, bare passord, så hvis du forsøker å starte igjen med passord på et av de senere brettene, så starter du uten amunisjon, og spillet blir i praksis umulig å fullføre. Disse to enkle tingene hindrer ZATM i å nå virkelig klassiker-status, men spillet er likevel fantastisk kult, og ligger vel omtrent riktig plassert her. Styr unna oppfølger Ghoul Patrol dog. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Hohoh, ja! Zombies Ate My Neighbors er helt forjævlig vansklig, men forbanna morsomt. Jævlig fett spill! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Fantastiske dager. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Oh yes! Siste brettet er så sinnsykt fett. Sjarmerende til tusen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Fatter ikke hvordan jeg hadde tålmodighet til å spille side-scroller shootem ups når jeg var liten. Sitter og slåss med Gradius 3. Ikke nok med at man skal dodge kuler og fienderekker som kommer både forfra og bakfra, man kan ikke touche veggene heller. ALT tar livet av deg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Fikk endelig hentet pakken med Xenoblade i dag. Den røde classic kontrolleren var temmelig...rød. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Høres digg ut! Jeg bestilte en gamecubekontroller fra asia for en tid tilbake (i april tror jeg det var), og i dag dukket plutselig tre stykker opp på postkontoret! Jaja, da blir det Mario Kart i helgen tenker jeg Betalte du toll på Xenoblade? Den videoen minner meg forresten om hvorfor jeg sjelden spiller shmups, så sinnsykt stress og aldri et øyeblikks ro. Huff, men er gøy når man får det til da! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Betalte toll ja. Betalte 659 totalt med dagens kurser. Du bestilte en kontroller og du fikk 3 stykker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå