Muggkaare Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 A pair of security experts demonstrated to the BBC that some ordinary models of cars can be overridden—despite whatever the driver is doing behind the wheel—using a laptop, some software, and an old Nintendo Entertainment System gamepad.The hack—which Toyota, in response, says it doesn't consider a "hack"—requires plugging into a vehicle's electronic control unit through a diagnostics port, as researchers Charlie Miller and Chris Valasek did on a 2010 Ford Escape and Toyota Prius. From there, software written by the pair overrode commands the driver gave the car—including accleration, braking and steering. Gauges also were manipulated to show ludicrous speeds or zero fuel. Most terrifying, perhaps, the horn was utterly at the hackers' mercy.A Toyota spokesman quibbled with the BBC, noting that the hardware driving the car had to be physically connected to it, therefore not rising to the level of a "hacking." Haha, fett. 3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Spilte ferdig Mario & Luigi Dream team bros. nå nettopp. Nesten 39 timer og level 41 på begge. Likte spillet veldig godt, men skulle ønske de hadde sløyfet de gigantbosskampene. De var heldigvis ikke like ille i dette som i Inside story. Flott musikk, der Dreamy Somnom woods er favoritt. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Nye bevis for GameCube-spill på Wii U: Nintendo nylig arkivert et varemerke for en Eternal Darkness i USA. Følgelig kunne Nintendo Eternal Darkness: Sanity Requiem publisere som en Virtual Console spill på Wii U. Er dette muligens på starten av GameCube program for Virtual Console for Wii U? I det siste har det vært rykter om GameCube-spill på Virtual Console for Wii U. varemerke for Eternal Darkness dukket opp i navnet til uttalelsene "Nedlastbar elektroniske spill programmer" og "Nedlastbare elektronisk spill programvare". http://www.gamesaktuell.de/Wii-U-Konsolen-233619/News/Wii-U-GameCube-Downloads-mit-Eternal-Darkness-1080675/ Google translate 3 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Nesten merkelig om de ikke har et Gamecube-program på trappene. Activision har bekreftet 6 spill for høsten: Angry Birds Star Wars Angry Birds Trilogy Call of Duty: Ghosts Skylanders Swap Force SpongeBob SquarePants: Plankton's Robotic Revenge Wipeout Create & Crash Pikmin 3 debuterte på en imponerende andreplass i sin første uke i UK. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Spilte ferdig Mario & Luigi Dream team bros. nå nettopp. Nesten 39 timer og level 41 på begge. Likte spillet veldig godt, men skulle ønske de hadde sløyfet de gigantbosskampene. De var heldigvis ikke like ille i dette som i Inside story. Flott musikk, der Dreamy Somnom woods er favoritt. Klarte du å redde alle Pi'illoene? Jeg fant aldri den siste i Somnom Woods. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 In Super Mario Bros. 3, time ticks down slower when you run. On the left, a loop of two in-game seconds with Mario standing still. Watch the timer on the bottom. On the right, a loop of one in-game second with Mario running. It is about three and a half times longer than a normal second. Dæven! 3 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Testet Layton Brothers: Mystery Room på iPaden, og likte det overraskende godt! Stemmer det at spillet ligner en del på Professor Layton-spillene til 3DS og DS? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Testet Layton Brothers: Mystery Room på iPaden, og likte det overraskende godt! Stemmer det at spillet ligner en del på Professor Layton-spillene til 3DS og DS? Ikke så veldig. Professor Layton har et større fokus på gåteløsning. Layton Brothers ligner vel mest på Ace Attorney. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Klarte du å redde alle Pi'illoene? Jeg fant aldri den siste i Somnom Woods. Ja. Det er 52 til sammen og jeg hadde 51 stykker da den siste heldigvis åpenbarte seg før jeg gikk til siste stedet eller slottet for å si det sånn, uten å spoile altfor mye for andre. Er glad den gjorde det, for jeg hadde neppe giddet å lete etter den. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Noen som har testet Need for speed: Most Wanted til WiiU? Ser cdon kjører grei pris for tiden, 179 kr. Vurderer sterkt et kjøp. http://cdon.no/spill/need_for_speed_most_wanted-22383661 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ikke så veldig. Professor Layton har et større fokus på gåteløsning. Layton Brothers ligner vel mest på Ace Attorney. Da skal jeg sjekke ut Ace Attorney. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Mener du får en 'demo' av Ace Attorney på iPad. Vil ikke helt kalle det demo, men er mer Ace Attorney 1 - 3 samlet, og du får en del av første spill gratis. Mot en liten betaling for du resten av trilogien. Jeg gikk svært fort lei, så testet ikke den betalingsgreia. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Takk for tipset! Lastes ned nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det stemmer nok at du kan teste ut en del av spillet på nettbrett ja. Kan anbefale å gjøre det samme med Ghost Trick:Phantom Detective. Selv om det ikke er helt likt Layton Brothers så kan det minne litt, og det har en meget god historie, samt at grafikken er lekker og musikken er fantastisk. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Da tester jeg ut Ghost Trick også. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 In Super Mario Bros. 3, time ticks down slower when you run. On the left, a loop of two in-game seconds with Mario standing still. Watch the timer on the bottom. On the right, a loop of one in-game second with Mario running. It is about three and a half times longer than a normal second. Dæven! Relativitetsteorien i praksis! 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Nettopp fullført Super mario Galaxy 2 100%! stjerne nr 2 på grand master galaxy var en utfordring jeg sjeldent opplever ved dagens spill. Hvordan gjekk det med dokke på det spillet? Btw, er det noen andre enn meg som har lastet ned Ogre Battle 64? Endret 31. juli 2013 av Svends1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Som nevnt før gikk jeg ganske raskt lei Galaxy 2. Det ble alt for likt det første, og det var langt nok i seg selv. Sier jo ikke dermed at Galaxy 2 er dårlig. Tvert imot, det er på mange måter bedre enn Galaxy 1. Jeg skulle bare ønske vi gikk rett på nr 2, så det hadde føltes som noe nytt og spennende, og ikke bare mer av det samme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Alle de tre første Ace Attorney-spillene kan kjøpes på Apple store. Men du blir ganske lei av å tappe på skjermen for å få dialoger til å gå videre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Ser så nydelig ut. Gleder meg. http://www.youtube.com/watch?v=cle9-5IbC78 Edit: cdon har et fint tilbud på noen Wii U spill. Forhåndsbestiller du to får du dem for 299,- pr stk. Kan velge mellom storspill som Watch Dogs, AC IV, Rayman og Splinter Cell. http://cdon.no/spill/2_kommende_spill_for_599/ Endret 31. juli 2013 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå