Aerow Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vurderer sterkt å investere i en 3DS XL. Den vanlige 3DSen jeg har er fryktelig å holde for mine store hender... Var innom Game for å forhøre meg om byttesystemet deres. To ting: 1) dama der mente jeg ikke måtte bytte, fordi grafikken var veldig mye dårligere på en XL.Det har jeg aldri hørt om før? 2) bytteprisene deres var fryktelige, særlig sett i forhold til den dyre prisen deres på maskinen. Tror det evt blir nyinnkjøp, slik at jeg beholder den gamle. Følger det forresten med overføringskabel for spill og innstillinger fra gamle til nye 3DS? Hvor mye ville de kjøpe den for? Vurderer som deg også å kjøpe XL og selge den gamle. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg blir og holde meg til den vanlige fordi XL ser helt forferdelig ut og oppløsningen er den samme som 3DS. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har bare hørt bra ting om XL-versjonen, slik som at den burde ha vært standardutgaven. Jeg har dog ingen erfaring med den personlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 XL er mye bedre. Ligger bedre i hånden og du slipper å ha den helt opp i trynet for å se. Kan aldri tenke meg å gå tilbake til vanlig 3DS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde 3ds før, klarte nesten ikke spille på den fordi jeg syns skjermene var for små. Ble stiv i nakken av å stirre så intenst. XL var en helt ny verden, den kan jeg faktisk spille på i lengre perioder. Den passer også mye bedre i hendene mine. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Godt og høre men designet til 3DS er fortsatt bedre og mye stiligere og ha med seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Min er stort sett hjemme i stua så det var aldri noe kriterie her Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Kan ikke fatte at folk diskuterer 3ds vs 3ds XL. XL.. nuff said... Lenke til kommentar
freddy99 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Min Friend Code: 5112-3405-6820. Jeg har porten åpen fra tid til annen. spiller animal crossing har lagt til dere begge:) folk må bare legge til meg viss de vil. Freddy friend code: 3368-1615-9383 Endret 18. juni 2013 av freddy99 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvor mye ville de kjøpe den for? Vurderer som deg også å kjøpe XL og selge den gamle. Ca seks hundre. Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvordan er det å spille Black Ops på Wii U? Er det folksomt nok til å spille ulike multiplayer-typer? Lagger det, eller er det andre mangler? Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Har vært på campingtur gjennom sør-norge den siste uka så jeg gikk til innkjøp av mitt første Animal Crossing spill så tida kunne gå litt fortere på lange bilturer. Men nå når jeg har kommet meg hjem er det enkelere å ta ibruk online delen av spillet. Min 'Friend Code' er: 4682-8467-2345. For folk som har postet FC'en sin tidligere, jeg kommer til og adde dere fortløpende. Vær så snill og PM meg om det er noen jeg har glemt. Føler det ville vært mer praktisk med en egen AC:NL tråd. Virker som et ganske gøyalt spill så langt hvor jeg alltid lærer noe nytt, også skjer det jo nye ting hver dag så det er veldig enkelt og komme tilbake til. Jeg skal prøve så godt jeg kan å holde portene åpne når jeg spiller så velkommen skal dere være! Endret 18. juni 2013 av Chiramii Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er Animal Crosssing bra? Prøver og finne ut hva det er men det viser seg at ingen klarer og forklare helt hva spillet handler om.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er ganske sikker på at Wii U kjem til å få eit priskutt. Enten snart eller til våren 2014. Vi ser dei samme tendensene som med 3DS; ein dyr plattform (prisen i forhold til spesifikasjonane) som ikkje selger bra. 3DS hadde ein dårlig start, og kva boosta salgstalla? Stort sett 4 ting: 3D Mario (Mario Land) Zelda remake (Ocarina of time) Mario Kart 7 Priskutt Det virker som Nintendo har funnet ut at dette er formelen som funker. Og kva får vi no? 3D Mario (Mario World), Zelda remake (WW) og Mario Kart 8. Det einaste som manglar er priskuttet. Enten så kjem det før jul eller til våren. Eg trur at etter E3 og spela som kjem i haust/vinter så vil salgstalla stige, men om det ikkje er nok kjem Nintendo til å kutte prisen snart. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er Animal Crosssing bra? Prøver og finne ut hva det er men det viser seg at ingen klarer og forklare helt hva spillet handler om.. (ja, jeg tegnet det skiltet selv.) Troverdig selger? Hm... Hadde heller aldri prøvd Animal Crossing før jeg fikk dette, så ante ikke helt hva jeg gikk til. Kort sagt: Har du prøvd Harvest Moon er det noe lignende, men uten det tullet med å drive gård. Jeg bruker stort sett tiden til fisking, men det er nok stort sett opp til deg selv. Har heller ikke sett helt hva poenget med dette er, da du aldri kan miste jobben som ordfører. Men det er vel kanskje nettopp det som gjør det så bra? Det er fint lite mening her, så man surrer bare rundt og gjør akkurat hva man vil. Trenger ikke redde verden hver dag. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (ja, jeg tegnet det skiltet selv.) Troverdig selger? Hm... Hadde heller aldri prøvd Animal Crossing før jeg fikk dette, så ante ikke helt hva jeg gikk til. Kort sagt: Har du prøvd Harvest Moon er det noe lignende, men uten det tullet med å drive gård. Jeg bruker stort sett tiden til fisking, men det er nok stort sett opp til deg selv. Har heller ikke sett helt hva poenget med dette er, da du aldri kan miste jobben som ordfører. Men det er vel kanskje nettopp det som gjør det så bra? Det er fint lite mening her, så man surrer bare rundt og gjør akkurat hva man vil. Trenger ikke redde verden hver dag. Haha, ok blir sikkert og kjøpe det. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ca seks hundre. Hmm, hadde håpet å få noe mer lignende 8-900 kr for den, men det er kanskje for mye å håpe på? Er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om steder der man kan få solgt en gammel 3DS til en slik pris? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hmm, hadde håpet å få noe mer lignende 8-900 kr for den, men det er kanskje for mye å håpe på? Er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om steder der man kan få solgt en gammel 3DS til en slik pris? 3DS koster ca. 1100 ny, så 900 er vel kanskje litt i overkant å håpe på ja. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Joda, men når den koster 1599,- hos for eksempel GAME så er vel ikke 8-900 helt hinsides? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå