Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ble umiddelbart ble mer interessert etter å ha sett litt singleplayer i stedet for alt co-op-kaoset. Dette kunne vært en boss fra galaxy..

Det er et eller annet med brettdesignet på de klippene jeg har sett som rett og slett ikke er "spennende" nok. Det ser nesten litt småkjedelig ut, i hvert fall i forhold til Galaxy-spillene. Også i forhold til Sunshine og Super Mario 64 blekner det litt.

Lenke til kommentar

Minner veldig om SM 3D land på 3ds. Gameplay-elementene og designet ellers. Mye mindre episk enn bosskampene i Galaxy.

For å klargjøre hva jeg mener med episk:

a : extending beyond the usual or ordinary especially in size or scope <his genius was epic — Times Literary Supplement>

b : heroic

— ep·i·cal adjective

— ep·i·cal·ly adverb

Kilde: Merriam Webster Dictionary.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt lei av å bytte HDMI-kabler hele tiden, noen her som har peiling på HDMI-switcher eller hva det nå kalles? Noe spesielt å være på utkikk etter? Hva bør prisen ligge på?

Spiller ellers Rayman Origins for tiden, dette er et bra spill med nydelig grafikk, kreative brett og masse sjarme, men to ting trekker det en god del ned. For det første er det ufattelig enkelt, og for det andre så krever det at man gjør en hel haug med ekstra innsamling for å få lov til å spille boss fightene. Greit nok med noe innsamling for noen ekstra brett eller noe, men at jeg må i gang med dette bare for å få lov til å spille gjennom det, er veldig rart. Er uansett et bra spill rundt 8.5 eller der omkring.

Lenke til kommentar

Er litt lei av å bytte HDMI-kabler hele tiden, noen her som har peiling på HDMI-switcher eller hva det nå kalles? Noe spesielt å være på utkikk etter? Hva bør prisen ligge på?

Sikkert en hel grei hdmi switch til gaming.

4 porters HDMI-switch med 3D support

http://www.komplett....=649035#reviews

http://hdmi-switcher...tenreviews.com/

http://avforum.no/forum/generell-video/116896-hdmi-switch-4x2.html

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Aonuma:

Skyrim! [For some reason mention of Bethesda's fantasy epic tickles him, and he laughs.] Obviously I play other games,

and I'm curious what Zelda fans like about the Skyrim experience. Maybe there are some Zelda fans who are looking for something similar out of a Zelda game.

But I don't look at the technology that made these games possible.

I don't look at what's happening in the game, but how it made me feel, what in the game moved me, and how I can bring out those same emotions in players who play my games.

My intent isn't to copy them, but those are the things that stay with you as a player.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-14-breaking-the-link-to-the-past-zeldas-eiji-aonuma

Lenke til kommentar

“The thing about Zelda is we want everything to be unique, whether it’s the graphical presentation or the gameplay,” he said.

“It has to be something you can’t see anywhere else. We wouldn’t want it to be ultra-realistic because you can see that elsewhere.

But I can’t say that it’s going to be cartoony-realistic, the fantastic presentation that we’ve already done in the past [with Wind Waker].

http://www.vg247.com/2013/06/15/the-legend-of-zelda-wii-u-will-be-neither-ultra-realistic-or-cartoony-realistic-says-aonuma/

Lenke til kommentar

Det er nå spillene kommer på løpende bånd!

Jeg skal skaffe meg New Super Luigi U, Wind Waker HD, Donkey Kong Country FT og Super Mario 3D World iløpet når dem kommer ut dette året.

Word. Samt Game & Wario, Pikmin 3 og Wonderful 101. Samt i 2014..Smash, Bayonetta 2 og kart.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å investere i en 3DS XL. Den vanlige 3DSen jeg har er fryktelig å holde for mine store hender... Var innom Game for å forhøre meg om byttesystemet deres.

To ting:

1) dama der mente jeg ikke måtte bytte, fordi grafikken var veldig mye dårligere på en XL.Det har jeg aldri hørt om før?

2) bytteprisene deres var fryktelige, særlig sett i forhold til den dyre prisen deres på maskinen. Tror det evt blir nyinnkjøp, slik at jeg beholder den gamle.

Følger det forresten med overføringskabel for spill og innstillinger fra gamle til nye 3DS?

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å investere i en 3DS XL. Den vanlige 3DSen jeg har er fryktelig å holde for mine store hender... Var innom Game for å forhøre meg om byttesystemet deres.

To ting:

1) dama der mente jeg ikke måtte bytte, fordi grafikken var veldig mye dårligere på en XL.Det har jeg aldri hørt om før?

2) bytteprisene deres var fryktelige, særlig sett i forhold til den dyre prisen deres på maskinen. Tror det evt blir nyinnkjøp, slik at jeg beholder den gamle.

Følger det forresten med overføringskabel for spill og innstillinger fra gamle til nye 3DS?

Hvis det var game i bergen sentrum, så har hun seriøst null peiling. Gir alltid helt ubrukelige råd er ihvertfall min erfaring, og bare ta en titt på prissettingen på en del spill der, så ser du at de som driver det ikke helt vet hva de holder på med. Ellers er det jo åpenbart riktig at siden innmaten er den samme, så blir pikslene selvsagt større, men personlig synes jeg spillene tar seg bedre ut på den store skjermen - er uansett såpass liten forskjell at jeg ikke ville tenkt på det.

Vil ellers si meg enig i at Sonic Lost Worlds ser helt fantastisk ut, etter Mario Kart og Smash - som begge kommer først neste år - så er det mitt mest hypede spill til Wii U. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...