kilik Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 DKCR2 blir sikkert et knallspill isolert sett, men synes det blir vel mange plattformspill på kort tid. NSMBU, NSLU, Rayman Legends, Yarn Yoshi, Sonic Lost World, 3D Mario World i tillegg til en del indiespill. Med tanke på hvor få spill Wii U har i enkelte andre sjangre var det en stor skuffelse for meg at Retro ikke jobber med noe mer ambisiøst enn et 2D plattformspill. Lenke til kommentar
anti_catalonia Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Noen som har anbefaler MHU? Kjøpte mh3 til wii da det kom ut og var knallfornøyd med det! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 The Wind Waker's missing dungeons were reused in other Zelda games Skulle likt å vite hvilke Dungeons det er snakk om. Må vel være i Twilight Princess og Skyward Sword de er brukt da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 The Wind Waker's missing dungeons were reused in other Zelda games Skulle likt å vite hvilke Dungeons det er snakk om. Må vel være i Twilight Princess og Skyward Sword de er brukt da. Temple of Time og Snowpeak Ruins i TP sannsynligvis. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 “If we don’t change we might die,” Aonuma said. “We need to evolve. Things need to change. Things need to grow.” “Says Zelda Producer http://www.siliconera.com/2013/06/13/if-we-dont-change-we-might-die-says-zelda-producer/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 ??? Han prøvde Tearaway. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) jada:) Endret 13. juni 2013 av formkake Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Temple of Time og Snowpeak Ruins i TP sannsynligvis. Kan bare såvidt erindre litt fra dem. Har bare rundet TP en gang, og det var da det kom ut i 2006. Endret 14. juni 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
anti_catalonia Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Animal crossing ute i dag til 3ds! Gleder meg til jeg kommer hjem og får starta det! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 ??? This just blew my fucking mind.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hvorfor? Dette er jo kunst, hva tenker han? Bare kult og se en legende teste sin rivals håndholdte maskin. Too much epicness. Gah jeg får frysninger Endret 14. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Too much epicness. Gah jeg får frysninger Jeg ser rødt hver gang folk bruker epic eller episk feil. Les opp betydningen av episk i ordboka! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke at jeg er så veldig uenig, men hva med utviklingen av språket? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg ser rødt hver gang folk bruker epic eller episk feil. Les opp betydningen av episk i ordboka! Episk Fortellende. Det presenteres oftest en historie fra begynnelse til slutt litteratur fortellende; storslått et episk dikt en episk film http://no.thefreedictionary.com/episk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke at jeg er så veldig uenig, men hva med utviklingen av språket? Jeg har ingenting imot utviklingen av språket, men man bør alltid skrive entydig og lett språk på diskusjonsforum. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=0AHuaZNZJSE Må si jeg ble umiddelbart ble mer interessert etter å ha sett litt singleplayer i stedet for alt co-op-kaoset. Dette kunne vært en boss fra galaxy.. Endret 14. juni 2013 av formkake Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg har ingenting imot utviklingen av språket, men man bør alltid skrive entydig og lett språk på diskusjonsforum. I en spille side så er det lov og si Epic, get with the times man. Har du ikke hørt om Epic Games studioes. Endret 14. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå