PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 I år er det to ord som nær sagt alle toppsjefene i verdens spillselskaper har brukt på pressekonferansene sine, enten direkte eller indirekte. To ord som kommer til å dukke opp stadig oftere i det kommende året: «transmedia» og «biskjermopplevelser». http://p3.no/filmpolitiet/2013/06/sjekk-dette-transmedia-spillet-pa-biskjermen-min-da/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Since then it appears to have been a hit with small developers as more than 1,000 have registered their interest in developing games for Wii U, according to Nintendo President Satoru Iwata who was addressing analysts at the E3 analyst briefing. http://www.nintendolife.com/news/2013/06/over_1000_parties_interested_in_developing_for_wii_u_since_nintendo_web_framework_announcement Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Artist and painter Hirō Isono, who worked on the Mana (Seiken Densetsu) series of video games, passed away on May 28 due to heart failure. Isono was born in 1945. A memorial service was held on May 31. Isono graduated from the Aichi University of Education's fine arts department in 1968, and has worked as an illustrator and painter since the 1970s. He has worked on both picture books and light novels during his career. In 1991, he provided the main visual for Square Enix's Final Fantasy Adventure (Seiken Densetsu: Final Fantasy Gaiden) game. He would continue providing illustrations for the series including Secret of Mana (Seiken Densetsu 2) in 1993 and Heroes of Mana (Seiken Densetsu HEROES of MANA) in 2007. RIP 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Han tegnet et av de mest minneverdige spillcoverene noensinne til Secret of Mana. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg prøver og finne et bra R.IP bilde men finner ingenting : ( Vel takk Hirō Isono for ditt bidrag innen gaming. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Hirō Isono 1945-2013 Endret 13. juni 2013 av PÃ¥inter 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Aww, enda en legende borte. Japansk spillutvikling lider mye av problemet resten av Japan sliter med, rett og slett "forgubbing". Det blir flere og flere eldre og færre og færre måter å ta vare på dem på. Japan sliter med et eldreboom, rett og slett. Endret 13. juni 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Til info så har Elkjøp noen fine priser på kommende Nintendo-spill nå. Game & Wario for 299,- , Pikmin 3 for 349,- og Mario & Luigi: Dream Team Bros. for 299,-. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Denne ducktales, er det til Wii eller WiiU? Morsomt med sånne spill man ble født opp med skulle bare ønske megaman kom på sånn old stylish igjen Endret 13. juni 2013 av nagina Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Til info så har Elkjøp noen fine priser på kommende Nintendo-spill nå. Game & Wario for 299,- , Pikmin 3 for 349,- og Mario & Luigi: Dream Team Bros. for 299,-. Elkjøp har en del gode tilbud.. som plutselig dukker opp. Takk for info! Er bare å komme med slik info folkens, når dere ser det. Disse 3 ble kjøpt nå! Endret 13. juni 2013 av Zelkin Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 http://www.ign.com/articles/2013/06/13/e3-2013-nintendo-retro-discuss-future-of-metroid Retro sier de er et "one major project at a time"-studio, så håpet om at de har noe mer på luringa i nærmeste framtid er borte. De er riktignok interessert i et nytt Metroid, men et nytt storspill blir altså ikke startet på før etter Donkey Kong Country Returns 2. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Reports are filtering in from the net that Microsoft employees have been actively disrupting the Wii U E3 demo kiosks at Best Buy this week. The reps are reported to have asked such questions as "why would you buy a Wii U when Xbox One is right around the corner?" http://www.cubed3.co...buy-events.html Microsoft Paying Third-Party Publishers to Not Show PS4 Games at E3 2013 – Report http://news.softpedia.com/news/Microsoft-Paying-Third-Party-Publishers-to-Not-Show-PS4-Games-at-E3-2013-Report-359264.shtml Håper dette ikke stemmer. Endret 13. juni 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har aldri hatt et spesielt forhold til Metroid. Har prøvd noen av spillene, og også rundet Metroid Other M, men synes ikke de har vært det helt store. Så for min del er det flott med DKCR 2 i stedet. Dog synd for dere som venter på et nytt spill i serien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 The best way for console makers to deal with the used games market is to ensure their games are so good that people don't want to trade them in, Nintendo of America president Reggie Fils-Aime told Polygon. But supporting used games is also important, he added. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 The best way for console makers to deal with the used games market is to ensure their games are so good that people don't want to trade them in, Nintendo of America president Reggie Fils-Aime told Polygon. But supporting used games is also important, he added. How can you not love that face! Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Så er det noen som er psyched for Animal Crossing New Leaf? Jeg lurer på om jeg skal laste det ned nå klokken 00:01. jeg importerte GCN-versjonen fra USA når det kom, men jeg forstod aldri greia... Ser at reviews er helt opp mot 10/10, så tenker jeg bør gi det en sjanse til. Det ser jo latterlig koselig ut. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Mariokart8 splitscreen gameplay. http://wegotthiscovered.com/gaming/nintendo-wii-u-e3-2013-best-buy-event-pics-off-screen-mario-kart-8-super-mario-3d-world-footage/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Så er det noen som er psyched for Animal Crossing New Leaf? Jeg lurer på om jeg skal laste det ned nå klokken 00:01. jeg importerte GCN-versjonen fra USA når det kom, men jeg forstod aldri greia... Ser at reviews er helt opp mot 10/10, så tenker jeg bør gi det en sjanse til. Det ser jo latterlig koselig ut. Gamer sin anmeldelse. http://www.gamer.no/...ssing-new-leaf/ Jeg tenker å bestille det fra coolshop. 299,- med fri frakt. Ser koselig ut. Mariokart8 splitscreen gameplay. http://wegotthiscove...-world-footage/ Ser artig ut. Hadde vært kult om vi her fra Nintendo-kafeen kunne spilt online mot hverandre. 1 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har aldri hatt et spesielt forhold til Metroid. Har prøvd noen av spillene, og også rundet Metroid Other M, men synes ikke de har vært det helt store. Så for min del er det flott med DKCR 2 i stedet. Dog synd for dere som venter på et nytt spill i serien. Jeg har spilt prime 3 og other m, og litt Super Metroid. Jeg liker dem, men de nyere har klare svakheter. Jeg synes DKCR er bedre. Faktisk så ufattelig bra at jeg er skeptisk til om et nytt DK klarer å tilføye så mye. Det samme gjelder 3D mario. Metroid- konseptet har ikke tatt ut potensialet enda. Jeg er mye mer spent på hvordan det kan bli på Wii U. Wii U har allerede masse fantastiske plattformspill på vei. Spill av typen Metroid ville gjort plattformen mer komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå