Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

secret_of_mana_1.jpg

Artist and painter Hirō Isono, who worked on the Mana (Seiken Densetsu) series of video games, passed away on May 28 due to heart failure. Isono was born in 1945. A memorial service was held on May 31.

Isono graduated from the Aichi University of Education's fine arts department in 1968, and has worked as an illustrator and painter since the 1970s. He has worked on both picture books and light novels during his career. In 1991, he provided the main visual for Square Enix's Final Fantasy Adventure (Seiken Densetsu: Final Fantasy Gaiden) game. He would continue providing illustrations for the series including Secret of Mana (Seiken Densetsu 2) in 1993 and Heroes of Mana (Seiken Densetsu HEROES of MANA) in 2007.

RIP

• Liker 4
Lenke til kommentar

Aww, enda en legende borte. Japansk spillutvikling lider mye av problemet resten av Japan sliter med, rett og slett "forgubbing". Det blir flere og flere eldre og færre og færre måter å ta vare på dem på.

Japan sliter med et eldreboom, rett og slett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Til info så har Elkjøp noen fine priser på kommende Nintendo-spill nå. Game & Wario for 299,- , Pikmin 3 for 349,- og Mario & Luigi: Dream Team Bros. for 299,-.

Elkjøp har en del gode tilbud.. som plutselig dukker opp. Takk for info!

Er bare å komme med slik info folkens, når dere ser det. Disse 3 ble kjøpt nå!

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Reports are filtering in from the net that Microsoft employees have been actively disrupting the Wii U E3 demo kiosks at Best Buy this week.

The reps are reported to have asked such questions as "why would you buy a Wii U when Xbox One is right around the corner?"

http://www.cubed3.co...buy-events.html

Microsoft Paying Third-Party Publishers to Not Show PS4 Games at E3 2013 – Report

http://news.softpedia.com/news/Microsoft-Paying-Third-Party-Publishers-to-Not-Show-PS4-Games-at-E3-2013-Report-359264.shtml

Håper dette ikke stemmer.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

The best way for console makers to deal with the used games market is to ensure their games are so good that people don't want to trade them in, Nintendo of America president Reggie Fils-Aime told Polygon. But supporting used games is also important, he added.

reggie-fils-aime.jpg

Lenke til kommentar

The best way for console makers to deal with the used games market is to ensure their games are so good that people don't want to trade them in, Nintendo of America president Reggie Fils-Aime told Polygon. But supporting used games is also important, he added.

reggie-fils-aime.jpg

How can you not love that face!

Lenke til kommentar

Så er det noen som er psyched for Animal Crossing New Leaf? Jeg lurer på om jeg skal laste det ned nå klokken 00:01. jeg importerte GCN-versjonen fra USA når det kom, men jeg forstod aldri greia...

Ser at reviews er helt opp mot 10/10, så tenker jeg bør gi det en sjanse til. Det ser jo latterlig koselig ut.

Lenke til kommentar

Så er det noen som er psyched for Animal Crossing New Leaf? Jeg lurer på om jeg skal laste det ned nå klokken 00:01. jeg importerte GCN-versjonen fra USA når det kom, men jeg forstod aldri greia...

Ser at reviews er helt opp mot 10/10, så tenker jeg bør gi det en sjanse til. Det ser jo latterlig koselig ut.

Gamer sin anmeldelse. http://www.gamer.no/...ssing-new-leaf/

Jeg tenker å bestille det fra coolshop. 299,- med fri frakt. Ser koselig ut.

Mariokart8 splitscreen gameplay.

http://wegotthiscove...-world-footage/

Ser artig ut. Hadde vært kult om vi her fra Nintendo-kafeen kunne spilt online mot hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt et spesielt forhold til Metroid. Har prøvd noen av spillene, og også rundet Metroid Other M, men synes ikke de har vært det helt store. Så for min del er det flott med DKCR 2 i stedet. Dog synd for dere som venter på et nytt spill i serien.

Jeg har spilt prime 3 og other m, og litt Super Metroid. Jeg liker dem, men de nyere har klare svakheter. Jeg synes DKCR er bedre. Faktisk så ufattelig bra at jeg er skeptisk til om et nytt DK klarer å tilføye så mye. Det samme gjelder 3D mario.

Metroid- konseptet har ikke tatt ut potensialet enda. Jeg er mye mer spent på hvordan det kan bli på Wii U. Wii U har allerede masse fantastiske plattformspill på vei. Spill av typen Metroid ville gjort plattformen mer komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...