Green Leaf Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 På den andre side ble Call of Duty: Ghosts bekreftet til Wii U. Lenke til kommentar
anti_catalonia Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Store tabben kan vel være at disse store spillene som ble annonsert i går kommer ut like etter xbox og ps4 blir sluppet? Da vil jo de fleste punge ut etter nye konsoller og ikke wiiu. Synd at nintendo ikke tenkte på det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Reports from Ubisoft's investor meeting have suggested that the company have reduced plans for Nintendo Wii U. http://www.cubed3.com/news/19007/1/e3-2013-ubisoft-to-reduce-nintendo-wii-u-support.html Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 På den andre side ble Call of Duty: Ghosts bekreftet til Wii U. And who the fuck cares lol. Neida, bra at disse spillene kommer. Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Det viser seg at 2 Oddworld spill kommer til Wii U. Det menes da remakes av Abe's Oddysee og Oddworld: Stranger's Wrath. Sistnevnte har jo tidligere kommet I HD versjon til PS3 blant annet. Kilde: http://www.oddworld....es/new-n-tasty/ Og: http://www.oddworld....nintendo-wii-u/ E3 video fra Abe's Oddysee: Endret 12. juni 2013 av Green Leaf Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 "In fact, we actually did consider showing it at E3 this year but we were worried that if we showed the new Wii U Zelda game then that would attract all of the focus, and really what we want people to be aware of and pay attention to here at E3 are the playable games like Pikmin 3 that we have coming in the immediate future, because a lot of fun is with the games that are coming out this year.” http://www.mcvuk.com/news/read/nintendo-considered-showing-e3-wii-u-zelda-in-e3-direct/0117100 Kanskje ikke så dum ide`? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Synes det var ganske dumt jo. Det de viste frem var OK, men ingen store blockbustere. (Selv om Smash Bros blir bra) Hadde håpet på et ordentlig 3D-Mario (Ikke 3D Land) et nytt Metroid-spill, eller et nytt Zelda. Fikk ingen av delene. Men jeg overlever jeg. Er mer bekymret for Nintendo. Problemet er at folk begynner å bli ordentlig utålmodige, jeg synes at Nintendo burde fyre av de rakettene de har før misnøyen blir for stor. (Og nei, jeg tror ikke Nintendo går konk. Men Wii U står i fare for å lide en sakte og lite bemerkelsesverdig død) Endret 12. juni 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Eksklusivt nedlastbart spill som kommer til Wii U. http://www.youtube.com/watch?v=C64B0qKHDG4 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Slutter meg til Jakoozie. 3D world og DK er sikkert veldig bra, men ser ikke mye mer spektakulære ut fra spill mange helt nylig har spilt på 3DS og/eller Wii. Zombie U skapte mye mer oppmerksomhet enn n'te versjon av 2D Mario, selv om spillet ikke fikk fantastisk god kritikk. En liten tankevekker for Nintendo, kanskje? Jeg synes mario kart 8 så heftig ut, da. X ser også bra ut. Det kan bli en konsollselger hvis anmelderne dåner av begeistring (ref Xenoblade). Wii U får et bra spillbibliotek, men ikke mye for media å lage blest om. Media liker gjerne nyheter, og her er ingen nyheter som overrasker og forandrer ting. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Herlig at Nintendo har fått David Wise til å komponere soundtracket til DKC: TF. Syntest det var noko med musikken i det korte klippet vi såg ja. No veit ikkje eg om dei har brukt same tema i andre spel etter SNES, men litt artig at det var nettopp musikken som slo meg frå DKC: TF, og så viser det seg at det er same komponist. Lovar godt det! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Alle spill som er annonsert, med europeiske datoer (retail). Totalt 35 spill hvorav 17 er eksklusive. New Super Luigi U - 26. juli Pikmin 3 - 26. juli Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist - 20. august The Wonderful 101 - 23. august Rayman Legends - 30. august Disney Infinity - August Putty Squad - Sommer The Smurfs 2 - Sommer Just Dance 2014 - 1. oktober Skylanders: Swap Force - 18. oktober Batman: Arkam Origins - 25. oktober Assassin’s Creed IV: Black Flag - 31. oktober Wii Party U - Oktober Mario & Sonic at the Sochi Winter Games - Oktober The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - Oktober Sonic Lost World - Høst Call of Duty: Ghosts - 14. november Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure - Høst Disney's Planes - Høst Adventure Time: Explore the Dungeon Because I Don't Know! - Høst Lego Marvel Super Heroes - Høst The Mysterious City Of Gold- Høst Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut - Høst Pac-Man and the Ghostly Adventures - Høst Watch Dogs - 22. november Donkey Kong Country: Tropical Freeze - November Super Mario 3d World - Desember Wii Fit U - Vinter Yoshi - TBA Mario Kart 8 - Vår 2014 Project CARS - 2014 Bayonetta 2 - 2014 X - 2014 Super Smash Bros. for Wii U - 2014 Shin Megami Tensei X Fire Emblem - TBA Endret 23. juni 2013 av kilik Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Ikke noe Mario Party? Kjenner at jeg savner litt de gode gamle dagene med pils og Mario party Blir å kjøpe Wii U visst det kommer Edit: Er ikke så oppdatert når det gjelder Nintendo. Er det mulig å spille med folk online? Endret 12. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ikke noe Mario Party, men Wii Party U er innenfor samme sjanger. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Mario Kart 8 - Vår 2014 Project CARS - 2014 Bayonetta 2 - 2014 X - 2014 Super Smash Bros. for Wii U - 2014 Shin Megami Tensei X Fire Emblem - TBA Er strengt tatt 1-2 av disse som skulle kommet til julesalget.... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Så det kommer enda et forbanna 2d mario/luigi spill til en TV konsoll..? Begynner å lure på hva nintendo røyker. Er jo melking på assassins creed nivå dette her. Spyr ut spill på 3ds og wiiu som er ALT for like. Vanskelig å ytre skuffelsen min over Nintendo nå. Husker når jeg overnattet for å skaffe wii.. :o Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) *Stor liste* Meget bra liste kilik. Men vil tilføye Ducktales: Remastered fra Capcom, og de to Oddworld spillene. Ducktales kommer i sommer og Oddworld spillene er vel TBA 2014. Så er det jo alltids en del lovende indie titler. Endret 13. juni 2013 av Green Leaf Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Så det kommer enda et forbanna 2d mario/luigi spill til en TV konsoll..? Begynner å lure på hva nintendo røyker. Er jo melking på assassins creed nivå dette her. Spyr ut spill på 3ds og wiiu som er ALT for like. Vanskelig å ytre skuffelsen min over Nintendo nå. Husker når jeg overnattet for å skaffe wii.. :o Worst case er jo å vente noen år plukke opp en Wii U samt en håndfull gode spill for et par lapper. Men ja, jeg er også skuffet over at de tilsynelatende gir ut tilnærmet like spill på Wii U og 3DS... Lenke til kommentar
anti_catalonia Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Mario Golf 3ds har også blitt forsinket til 2014.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Store tabben kan vel være at disse store spillene som ble annonsert i går kommer ut like etter xbox og ps4 blir sluppet? Da vil jo de fleste punge ut etter nye konsoller og ikke wiiu. Synd at nintendo ikke tenkte på det. WiiU har jeg :grin: gleder meg ps4 og xbox one, mariokart8 halo5 Need for Speed Rivals PS4 Eksklusivt nedlastbart spill som kommer til Wii U. Gler meg til det kommer ut, det ser veldig bra da :dribble: Meget bra liste kilik. Men vil tilføye Ducktales: Remastered fra Capcom, og de to Oddworld spillene. Ducktales kommer i sommer og Oddworld spillene er vel TBA 2014. Så er det jo alltids en del lovende indie titler. Ducktales kommer til wiiU Tusen takk for den infoen :thumbup: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Meget bra liste kilik. Men vil tilføye Ducktales: Remastered fra Capcom, og de to Oddworld spillene. Ducktales kommer i sommer og Oddworld spillene er vel TBA 2014. Så er det jo alltids en del lovende indie titler. Jeg listet opp alle retailspill, altså de som dukker opp i butikk. Nedlastbare spill som Duck Tales kommer i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå