Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Er ting som gjør det å eie en Wii U helt ok. X spillet, Smash, Kart, og Bayonetta 2. Men fy faen 3D Mario skuffa... holyshit. Galaxy 3 any day, eller Sunshine, heck remake av Mario 64 HD. Blir dessverre slik at enn må kjøpe PS4 likevel.... skulle helst sett at Nintendo hadde noen viktige spill til, feks Fifa, Destiny, GTA5, skikkelig 3D Mario... huff Ta med at PS4 er Region Free... det er killer i dag. Får masse billige spill importert fra andre land = Winning. Selge de brukt i Norge = Winner! Hvorfor skal du utnytte en bra ting, Er det rart de har region sperre når folk som deg lever. Wii U er ganske billig så jeg vil anbefale alle og kjøpe den med Ps4, det skal ivertfall jeg. Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg syns Wind Waker HD så rimelig stygt ut, det eneste de har gjort er å bytte ut sprites for kontrollerikonene og legge på en shader, de kunne gjerne gitt Link et litt rundere hode. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvorfor er det enten eller? Kan vel ha to konsoller. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Legend Of Zelda Wind Waker HD så som alltid lekkert ut. Gleder meg når det kommer ut i oktober! Flotte farger, holder oppe cel-shading grafikk og Wind Waker er mitt andre beste Zelda spill som er blitt laget Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 David Wise har lagd musikken til DKC: Tropical Freeze. http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=204709 Megaton! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Blir nye Donkey Kong og Super Mario på meg i alle fall... Håpet på ett nytt Mario Party spill dog Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hvorfor skal du utnytte en bra ting, Er det rart de har region sperre når folk som deg lever. Wii U er ganske billig så jeg vil anbefale alle og kjøpe den med Ps4, det skal ivertfall jeg. Unnskyld? Hva behager? Om det ikke er ulovlig... hvorfor skal jeg da ikke få lov til å bestille fra en good butikk utenfor Norge? HVA? Herregud.... Bare staten får ut fingeren og setter opp toll grensa fra 200,- til ca 1000 ish... så blir alt bestilt fra utlandet. Herregud.. Endret 11. juni 2013 av Zelkin 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er akkurat derfor tollgrensa er så lav..så ikke alle skal bestille "alt" fra utlandet og skade norske bedrifter. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er det rart de har region sperre når folk som deg lever. Top lel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Såg akkurat Nintendo Direct`en, og det bekrefter vel det jeg egentlig har visst lenge. Nintendo er av en så liten interesse for meg nå. Helt latterlig lite interessant som kommer til Wii U altså. Og mye av det kommer i bedre utgave til neste generasjons konsollene fra MS og Sony. Kan fort skje at jeg bare dumper konsollen hos foreldrene som jeg gjorde med Wii`en etter innkjøp av denne tragedien her. Her står Mario høyt i kurs for og si det mildt Vil faktisk banne på at min mor har brukt Wii`en mer de siste 3 mnd. enn jeg har gjort siden lansering, tror nesten jeg må sjekke loggen en dag haha. Endret 11. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html Ganske interessant de snakker om Nintendo. www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html Endret 11. juni 2013 av nagina Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg synes ingen av de tre store hadde voldsomt bra show, men Nintendo får seriøst 1 av 10 for dette her - og det poenget kommer utelukkende fra Mega Man. Håpløst. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Megamanklippet var en fornøyelse å se på. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Godt det er flere enn meg som synes det er gode nyheter: - http://www.pressfire...r-PlayStation-4 Skade norske bedrifter? Sunt med litt konkurranse. Tenker også på spill som blir kun utgitt i Japan osv.. Endret 11. juni 2013 av Zelkin Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg synes ingen av de tre store hadde voldsomt bra show, men Nintendo får seriøst 1 av 10 for dette her - og det poenget kommer utelukkende fra Mega Man. Håpløst. Morfeo, det er ikke så mye bra på Vår side heller.... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tenkte opprinnelig at WW ville få meg tilåkjøpe wii u.. Helt til jeg så hvor klin likt det er gc versjonen. Når det i tillegg ikke kom mer info om Metroid eller Zelda, og det faktum at det ENDA ikke blir annonsertet skikkelig 3D mario spill, gjør at jeg gir opp Nintendo i laang tid fremover. At det er mulig å faile så jævlig.. haha Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Wind Waker er jo et utrolig vakkert spill, og det blir nok enda flottere i HD, men jeg føler det må noe mer til for at jeg skal punge ut for en WiiU. Hadde virkelig forventet et nytt Zelda-spill i dag. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg spilte Wind Waker for ti år siden, og det er det svakeste 3D Zelda-spillet, det gjør absolutt ingenting for meg fra eller til. Kommer dog noen bra spill ut året, om vi bare teller eksklusiver: - Wonderful101 - Pikmin 3 - Luigi - Donkey Kong - Mario 3D World - Sonic - Yoshi I tillegg til multispill som Splinter Cell, Batman, AC4, Deus Ex og Watch Dogs. Blir ihvertfall noe å kjøpe, men åpenbart alt for svakt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Som jeg sa tidligere så ligger Wii U an til å bli den nye platformkongen. Herlig at Nintendo har fått David Wise til å komponere soundtracket til DKC: TF. Endret 11. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Square Enix har tatt en Rayman, og lanserer nå Deus Ex: Human Revolution Director's Cut til PS3, X360 og PC også. http://www.eurogamer...wii-u-exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå