Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikkje kvifor folk er så negative? Vi fikk nytt Mario, Mario Kart og Smash Bros, Wind Waker HD er jo eit fantastisk spel, sjølv om det ikkje er nytt, og X kan bli veldig bra. Spelte aldri gjennom Xenoblade Chronicles sjølv, men det eg prøvde var veldig bra!

Ingen skikkelig Zelda, Mario, Metroid, DK. Mangler skikkelig støtte fra 3. part.

Mario Kart og SSB er greit nok forsåvidt, men ikke noe som får meg til å kjøpe konsollen.

Tvilsomt.

Hva mener du? Mario som ble vist er Wii U Mario spillet.

Kanskje det kommer en slags Galaxy mange år fra nå, men hadde noe vært presentabelt så hadde det blitt vist.

Lenke til kommentar

Skuffet over 3D World egentlig. Det manglet den wow-følelsen som Super Mario Galaxy hadde.

Dog flott at Wii U bygger seg opp til å bli den ultimate platformkonsollen:

-NSMB U

-New Luigi U

-Sonic: Lost World

-Super Mario 3D World

-Donkey Kong Country

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Hm, må si jeg er litt skuffet over at vi får to spill som ligner så veldig på de to forrige: Mario 3D Land og Donkey Kong Returns.

Virker nesten som de lager to tilnærmet like spill til Wii U og 3DS. Bare krydrer Wii U-versjonen med litt ekstra.

Lenke til kommentar

Zelda var vel ikkje mange som faktisk trudde kom til å komme? Eg seier ikkje dette var noko å juble for, men det var jo meir eller mindre som venta.

Mario såg ut som eit "skikkeleg" Mario-spel for min del i alle fall, sjølv om det ikkje er i rommet. Så Mario, Mario Kart 8, X, og eit kommande Zelda er fleire ekslusive "sikre" kort enn dei andre konsollane har vist for min del.

Lenke til kommentar

Nei, de kunne ha spart for WiiU release, alt som er kommet til WiiU hadde sikkert kjørt helt fint på Wii maskin. Tenk å hatt WiiU release this christmas? med alle disse spill? hadde vært awesome, og tror WiiU hadde solgt jævlig bra.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, formkake. Ingen bekreftelse på at X er Xenoblade 2 enda da. Super Mario 3D World-videoen skuffet litt. Så rett og slett ikke SÅ bra ut som jeg håpet. Wind Waker HD så derimot fantastisk ut, og den musikken :love: Fikk lyst til å spille det nå.

gamer ga nettop ut en artikel om spillet.

Lenke til kommentar

Er ting som gjør det å eie en Wii U helt ok. X spillet, Smash, Kart, og Bayonetta 2. Men fy faen 3D Mario skuffa... holyshit. Galaxy 3 any day, eller Sunshine, heck remake av Mario 64 HD.

Blir dessverre slik at enn må kjøpe PS4 likevel.... skulle helst sett at Nintendo hadde noen viktige spill til, feks Fifa, Destiny, GTA5, skikkelig 3D Mario... huff

Ta med at PS4 er Region Free... det er killer i dag. Får masse billige spill importert fra andre land = Winning. Selge de brukt i Norge = Winner!

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...