Mr_Spock Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Problemet med den er at gamecube-kontrolleren er designet for folk med små hender og barn/ungdom, den er rett og slett vond å holde i for meg. Det var jo dumt, selv har jeg ganske store hender og trives veldig godt med Gamecube kontrollen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Det var jo dumt, selv har jeg ganske store hender og trives veldig godt med Gamecube kontrollen. Jeg syns egentlig at Xbox 360-kontrollen kunne vært en 10% større også, så det er nok bare jeg som har store hender pailabber EDIT: Når jeg holder 360-kontrollen komfortabelt møtes peke- og langefingrene mine. Endret 6. juni 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg syns egentlig at Xbox 360-kontrollen kunne vært en 10% større også, så det er nok bare jeg som har store hender pailabber EDIT: Når jeg holder 360-kontrollen komfortabelt møtes peke- og langefingrene mine. Hehe, hvor har du langfingrene da? Jeg har de på hver side av batteriboksen?? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hehe, hvor har du langfingrene da? Jeg har de på hver side av batteriboksen?? Nå har jeg bare en kablet for hånden, men de hadde havnet utenfor batteriboksen, på LT/RT Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Spørs om ikke jeg holder kontroller på en litt rar måte - jeg bruker pekefingrene til både RB/LB og RT/LT - bruker ikke langfingrene til noe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Spørs om ikke jeg holder kontroller på en litt rar måte - jeg bruker pekefingrene til både RB/LB og RT/LT - bruker ikke langfingrene til noe. Smak og behag tilskriver jeg det Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Digget bevegelseskontrollene i Twilight Princess! Gjorde spillet mye mer engasjerende, men enig i at det fint kunne vært valgfritt siden mange ikke likte det. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg har begge utgavene NGC og Wii av Twilight Princess - spilte den på Wii sist, rett etter Skyword Sword, og likte Wii kontrollene veldig godt da. Spiller Wind Waker innimellom, og Gamecube kontrollen der er jo fantastisk å fekte sverd med Noen heftige kombinasjoner å ta til der. Husker ikke helt hvordan Twilight Princess var med Gamecube kontrollen - men den ble kanskje litt "enklere" for å også fungere til Wii? Får hente den frem igjen snart Endret 7. juni 2013 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Digget bevegelseskontrollene i Twilight Princess! Gjorde spillet mye mer engasjerende, men enig i at det fint kunne vært valgfritt siden mange ikke likte det. Enig. Begynte akkurat på TP her om dagen og man er mye mer inne i kampen når man sitter og veiver med hånden, litt som når man insinktivt dro kontrollen til siden for å hoppe lenger i Super Mario Bros. Det er heller ikke så mange spill som har sverdkontroller av denne typen, så det ville vært kjedelig om også Zelda gikk tilbake til å bruke knappene. Jeg tenker litt på MGS: Revengeance nå som måtte vært perfekt med wiimotes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) - Endret 29. januar 2019 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 revengeance med wiimote ville ført til mange senebetennelser eller kaste-ulykker.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 E3 2013: Exploring Sonic Lost World Mye nytt gameplay en kan se. Fant den ikke på youtube, så en må se det via artikkelen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=0sKAkm1dhFI Dette spillet skal jeg kjøpe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=28g1pX_0A-Y Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Håper Nintendo lar oss velge mellom Wiimote+Nunchuk eller Gamepad i neste Zelda Synes det å veifte kontrollen rundt er artig, men ikke i lengden. Men liker å sikte med Wii remote myyyye mer enn å sikte med spake Kontrollene var stort sett meningsløse i TP ja, og det ble mer slitsomt enn morro i lengden. Akkurat når det kommer til sikteteknikk som du sier, kommer kontrollen til sin rett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) De eneste Wii-spillene som virkelig har brukt wiimote+chuck til noe fornuftig er Wii sports, Red Steel 2, og No More Heroes 1+2. I NMH brukes de kun som finishers, men main attack er A-knappen og det funker dritbra. Zelda Skyward Sword pusha voldsomt på denne direksjonale sverdfektinga si, men i realiteten var hele systemet meningsløst når man bare trengte å få inn en stun og så veive ivei som en tulling. Det funka halvveis på bosser som spesifikt telegraferte "Nå blokker jeg sidelengs, så da må du slå meg vertikalt!!!!" Å bruke den metoden på trash-mobs var bare masse bortkasta tid. Endret 8. juni 2013 av Bytex Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Eg synest det fungerte veldig godt i Skyward Sword og kan i grunnen ikkje tenke meg å gå tilbake til vanlege kontrollar i eit Zelda-spel. Det er klart, det fungerte ikkje perfekt, og dei gongane det ikkje fungerte følte eg alltid var på dei mest kritiske tidspunkt merkeleg nok, men eg trur ikkje det vil bli helt det same å gå tilbake til å berre trykke på A. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Forgotten Memories Horror Game Headed To Wii U And PS Vita http://www.siliconera.com/2013/06/08/forgotten-memories-horror-game-headed-to-wii-u-and-ps-vita/ Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes bruken av Wiimote i SMG2 er helt eksemplarisk. For meg var fps med Wiimote en åpenbaring. Å sitte med mus og tastatur er ikke like gøy lenger. Sånn sett følte jeg meg litt sviktet når Wii U tilsynelatende toner ned Motion Control. Sverdkamp med Wiimote er vanskelig å få til av forskjellige grunner. Først og fremst fordi Wiimoten ikke stopper når sverdet blokkeres. Bevegelsen blir dekoblet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hehe ja, husker Red Steel, et av release-spillene til Wii. Der slåss man med sverd mot alle bossene, det var helt grusomt. Alle sverdkampene resulterte i "runking". Motion Plus var ikke kommet enda heller, så det var rimelig dårlig avlesning av håndbevegelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå