nagina Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Her har vi akkurat pratet om dette, så tar du det opp igjen? Nintendo er på E3. Jeg? leste du denne tråden/siden? skeptisk. Hadde lagt det bak på forrige side allerede så måtte noen quote det og jeg googlet bare nintendo e3 2013 og fant den IGN siden og så canceled. men whatever, fått det ganske klart nå. Endret 1. juni 2013 av nagina Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 1. Retros nye spill, hvis det dukker opp da. 2. Bayonetta 2 3. 3D Mario 4. Wind Waker HD Mario Kart og Super Smash Bros. blir vel mer av det samme som tidligere tenker jeg, altså ikke så spennende. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Gi meg Metroid for faen. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Har spilt litt på Zelda Oracle of Seasons nå og kommet meg frem til Dungeon nummer to. Virker som et meget bra spill, og må si jeg liker konseptet med å endre på årstidene. Foreløpig har jeg bare vinter, men skal vel få alle etter hvert. Og musikken er herlig. Lenke til kommentar
Links Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Du burde prøve Zelda Oracle of Ages også Veldig fint spill det også Endret 1. juni 2013 av Links Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Har kjøpt det også. Dungeon nummer to er litt vrien. Finner ikke helt ut hva jeg skal. Etter å ha fått den greien som gjør at jeg kan løfte ting virker det som jeg må ut igjen av dungeonen og inn et annet sted. Har valset litt rundt og funnet noen veier inn, men tydeligvis ikke den rette. Hadde dette spillet blitt laget i dag hadde det kommet hint og tips for LENGE siden Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det fantes jo hint og tips før i tiden også, husker cheatplanet.com var veldig tidlig ute med walkthrough og masse tips til et spill, og dette var så tidlig som 1998 elns. Finnes garantert zelda sider der ute som forklarer step by step, men det ødelegger jo alt ^;> Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Tror han mener hint ingame. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Finnes garantert zelda sider der ute som forklarer step by step, men det ødelegger jo alt ^;> http://www.gamefaqs.com/ Gud, så mange ganger jeg var innom Monster Hunter Freedom og Freedom 2 sine Item List og weapon chart Endret 2. juni 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Før internett kjøpte folk blader med game guides i. Lenke til kommentar
Vyse Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mine E3-ønskedrømmer er vel som følger: 1. X - Xenoblade Chronicles var et av høydepunktene mine på Wii, så dersom dette blir i samme klasse så er dette faktisk et spill jeg kan kjøpe en Wii U for. 2. Nytt Super Mario - Det er Mario... ikke så mye mer å si om den saken. Drømmen hadde vært Sunshine 2! 3. Ingame-video fra Wind Waker HD + nye bilder (teaser?) fra neste Zelda. 4. Nye bilder og snakk om Wii U-eksklusive deler fra multiplatform-spillene som Watch Dogs o.l. 5. Deadpool! Gimme! 6. Nye reveals, både inhouse og tredje-parti. Jeg ønsker meg flere RPGer, både fra kjente og ukjente serier (nytt Tales of, og Dragon Quest kanskje?). Jeg har fremdeles til gode å kjøpe Wii U, men det er mest fordi ingen spill som er ute nå frister nok til å gå til kjøp. Det finnes derimot spill som jeg vet kommer som vil bety at jeg kjøper maskinen uansett, men det kan vente en liten stund til. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Dette var litt festlig (fra xbox one presentasjonen av call of duty) http://www.youtube.com/watch?v=TMYso30L9zI Endret 2. juni 2013 av Bytex 7 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Dette var litt festlig (fra xbox one presentasjonen av call of duty) http://www.youtube.com/watch?v=TMYso30L9zI Haha, n64 og Mario ftw Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Haha Flott video! Endret 3. juni 2013 av Zelkin Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Resident Evil 2 remake annonseres på E3? Mulig Kamiya misforsto spørsmålet og trodde det var snakk om Bayonetta 2. Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Men, men, men.....Activision *sier jo* at det er next gen engine! Da MÅ det jo stemme! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja vi ser at de selger som varmt hvetebrød, er ikke alltid grafikk som bestemmer salgstall dette har activision og ikke minst nintendo bevist. Trenger ikke noe BF3 Crysis grafikk. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Før internett kjøpte folk blader med game guides i. Før internett hadde folk venner å diskutere spill med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå