Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lille jeg fikk sett av Sonic Lost Worlds så faktisk ikke så gale ut. Håper på mer gameplay i den kommende tiden :)

Har sittet å fundert lenge Sumo Digital som laget Sonic All Stars Racing Transformed lager Mario Kart x Sonic All Stars Unlimited (bare kom på et navn som jeg synes passer)

Det hadde vært noe fordi SASRT er et fantastisk racing spill!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Warren Spector: Don't Underestimate Nintendo

"I've been pretty upfront about my enthusiasm for Nintendo. I think we need a company that's dedicated to games.

Every time I visit Nintendo, I'm relieved to have spent time in a place where you can just feel how much everyone loves games," Spector said.

"And, really, how many times have people written Nintendo off? I think you underestimate them at your peril."

http://www.gameranx.com/updates/id/15084/article/warren-spector-don-t-underestimate-nintendo/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sony’s Shuhei Yoshida recently confirmed that remote-play via PS Vita will be mandatory for PlayStation 4 games.

After this move from Sony, every single PS4 developer will have to consider the logistics of streaming their game to a smaller, touch-enabled screen, as well as the possibility of running optional supporting gameplay features on the smaller device.

Figuring that out means one less step between their game and Wii U compatibility, which means more third party games for Nintendo’s console.

http://wiiudaily.com/2013/05/vita-mandate-is-good-for-wii-u/

Lenke til kommentar

Hvilke spill vil dere høre mest ifra i kommende Nintendo Direct?

Da kan jeg starte med mine:

Super Mario Universe: Etter Super Mario Galaxy 1-2 klarer jeg ikke la være å tenke på det neste spillet med den berømte rørleggeren.

Mario Kart U: Etter Mario Kart 7 og Mario Kart Wii ga meg mersmak av et nytt spill i Kart-serien.

Wind Waker HD: Storkoste meg med Wind Waker HD for 10 år siden, gleder meg som en unge til denne remasteren :)

Det er disse tre jeg gleder meg aller mest å se noe ifra, samtidig få nyheter om når disse vil rekke disse breddegrader :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...