Morfeo Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Folkens, kan vi håpe på en slik situasjon i nær fremtid: Endret 24. mai 2013 av Morfeo 6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 "Ok, Xbox One kommer til å suge. Kjøper en Wii U allikevel." Grunnen til at Wii U selger dårlig er fordi folk venter på Xbox One og PS4. Selvfølgelig har det en sammenheng mellom Xbox One sin forbrukerfiendtlighet og oppgang i salget av Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Grunnen til at Wii U selger dårlig er at det er lite spill til den. Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Det samt at en del ikke helt skjønner at Wii U er helt ny konsoll. Spill og marketing. Endret 24. mai 2013 av Green Leaf Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Jeg tror grunnen til denne oppgangen akkurat nå er skuffelsen over Xbox One, hva ellers kan det være? Ingen nye spill som har blitt lansert de siste ukene akkurat? Dessverre støver min Wii U ned litt nå, men har da ikke begynt på Lego City Undercover eller Monster Hunter 3. Så det er min egen feil, har så mye annet jeg heller vil spille! :-) Har dog store forventinger til Nintendo Direct som vises når E3 er. Endret 24. mai 2013 av SirKratoS Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Om Nintendo slapp en bombe, feks Mario U til salgs August 20 feks. Da blire liv... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Gamestop bekreftet vel at Mario kommer i oktober. August er Luigi-time! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Blir interessant å se om det nye "3D Mario" spillet som skal vises frem om 2-3 uker viser seg å være Mario Galaxy 3. Uff, nei, er drittlei Mario Galaxy. De kan være svært kreative, så hvorfor kjøre samme spill om igjen for tredje gang? Men på den annen side har de jo bekreftet at neste 3D Mario vil være noe helt annet enn vi har sett før, så det er vel dermed bekreftet at det ikke blir Galaxy 3 (og neppe Universe heller.) In other news, dere har fått med dere at det er en demo av Project X Zone på eShop til 3DS? Jeg testet den, men var ikke spesielt imponert. Alt for forvirrende for min smak. Ellers er jo Donkey Kong Country Returns 3D ute nå, men sliter med å laste det ned. Andre som har det problemet? "An error has occured" osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Om ryktene Morfeo skriver er sanne, vil navnet Super Mario Retroverse U beskrive spillet best. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Om ryktene Morfeo skriver er sanne, er lanseringsdatoen bekreftet av Gamestop, av alle ting. Rykter er og blir rykter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Derfor vi skriver at det er rykter. Rykter er morsomt å diskutere, og det skjer titt og ofte at ryktene man har diskutert har vist seg å være sanne. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Selv om rykter viser seg å ikke stemme, pleier de ikke å være så veldig langt unna. Som f.eks. Xbox'ens allways online. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Oops, glemte jo at Morfeo er Gud her i tråden, så alt han sier er minst 90% sant, til tross for at det bare er rykter. My bad. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ikke noe galt med rykter vel? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg skrev vel ganske tydelig i den posten at det bare var rykter, og at jeg ikke trodde på dem selv? Det med at Mario kommer i oktober er også rykter, men de er mer troverdige fordi de ikke kommer fra tilfeldige forumfolk. Rykter er rykter, men med kritisk sans kan man også skille mellom hvilke rykter som har mer eller mindre troverdighet. At Lykketrolling ikke liker det gjør meg ingenting, men forstår ikke hva jeg har gjort for å fortjene å bli omtalt sarkastisk som "Gud i tråden"? 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Artig med rykter, men at Retro jobber med StarTropics ville ikke jeg satt penger på akkurat Men utrolig spent på hva de jobber med. Håper på Metroid eller en helt ny IP. Ser man på diverse forum virker det ikke som hypen er noe mindre selv om de ikke har konferanse i år. Mitt tips: Wonderful 101 Yarn Yoshi Wii U Party/Sports Wii Fit U 3D Mario U Wind Waker U Mario & Sonic at Olympics 2014 Sonic Lost World Mario Kart 8 Bayonetta 2 Metroid (Retro) Smash Bros. 4 X Halvparten til høsten/jul, resten i 2014. Pluss 3-4 eksklusive spill fra tredjeparts som ikke er annonsert. Fra Sega, Capcom og Ubisoft. Snakkes om 18 dager! Endret 24. mai 2013 av kilik Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=566129 En på NeoGaf som tar for seg SNES-spill. Veldig gjennomført! 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Mega Man X kommer på Wii U e-shop neste uke. Har aldri spilt det før og kjøpte det aldri på Wii av en eller annen grunn, men har lest så mye positivt om det at nå skal det handles inn. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/05/25/meg-man-x-coming-to-wii-u-virtual-console-next-week.aspx Lenke til kommentar
Kris10an756 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Mega Man X kommer på Wii U e-shop neste uke. Har aldri spilt det før og kjøpte det aldri på Wii av en eller annen grunn, men har lest så mye positivt om det at nå skal det handles inn. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/05/25/meg-man-x-coming-to-wii-u-virtual-console-next-week.aspx Et av de beste spillene til Snes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå