Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ok, Xbox One kommer til å suge. Kjøper en Wii U allikevel."

:hmm:

Grunnen til at Wii U selger dårlig er fordi folk venter på Xbox One og PS4. Selvfølgelig har det en sammenheng mellom Xbox One sin forbrukerfiendtlighet og oppgang i salget av Wii U.

Lenke til kommentar

Jeg tror grunnen til denne oppgangen akkurat nå er skuffelsen over Xbox One, hva ellers kan det være? Ingen nye spill som har blitt lansert de siste ukene akkurat? Dessverre støver min Wii U ned litt nå, men har da ikke begynt på Lego City Undercover eller Monster Hunter 3. Så det er min egen feil, har så mye annet jeg heller vil spille! :-) Har dog store forventinger til Nintendo Direct som vises når E3 er.

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Blir interessant å se om det nye "3D Mario" spillet som skal vises frem om 2-3 uker viser seg å være Mario Galaxy 3. :)

Uff, nei, er drittlei Mario Galaxy. De kan være svært kreative, så hvorfor kjøre samme spill om igjen for tredje gang? Men på den annen side har de jo bekreftet at neste 3D Mario vil være noe helt annet enn vi har sett før, så det er vel dermed bekreftet at det ikke blir Galaxy 3 (og neppe Universe heller.)

In other news, dere har fått med dere at det er en demo av Project X Zone på eShop til 3DS? Jeg testet den, men var ikke spesielt imponert. Alt for forvirrende for min smak. Ellers er jo Donkey Kong Country Returns 3D ute nå, men sliter med å laste det ned. Andre som har det problemet? "An error has occured" osv. :(

Lenke til kommentar

Jeg skrev vel ganske tydelig i den posten at det bare var rykter, og at jeg ikke trodde på dem selv?

Det med at Mario kommer i oktober er også rykter, men de er mer troverdige fordi de ikke kommer fra tilfeldige forumfolk. Rykter er rykter, men med kritisk sans kan man også skille mellom hvilke rykter som har mer eller mindre troverdighet. At Lykketrolling ikke liker det gjør meg ingenting, men forstår ikke hva jeg har gjort for å fortjene å bli omtalt sarkastisk som "Gud i tråden"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Artig med rykter, men at Retro jobber med StarTropics ville ikke jeg satt penger på akkurat :) Men utrolig spent på hva de jobber med. Håper på Metroid eller en helt ny IP.

Ser man på diverse forum virker det ikke som hypen er noe mindre selv om de ikke har konferanse i år.

Mitt tips:

Wonderful 101

Yarn Yoshi

Wii U Party/Sports

Wii Fit U

3D Mario U

Wind Waker U

Mario & Sonic at Olympics 2014

Sonic Lost World

Mario Kart 8

Bayonetta 2

Metroid (Retro)

Smash Bros. 4

X

Halvparten til høsten/jul, resten i 2014.

Pluss 3-4 eksklusive spill fra tredjeparts som ikke er annonsert. Fra Sega, Capcom og Ubisoft.

Snakkes om 18 dager!

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...