Spartapus Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Den enkleste måten å skape det forummiljøet man vil ha er å gi respons til den typen innlegg man vil ha flere av og ignorere de man ikke vil ha. Grunnen til at det kan oppstå dårlig miljø er fordi så mange ikke klarer å kontrollere følelsene sine når de ser et provoserende innlegg og dermed blir det de mest umodne posterne som får lov til å styre retningen på hele tråden, mens de mer balanserte innleggene uten kontroversielle oneliners blir stående ubesvarte og nærmest drukner i tumultene. Hvorfor ta seg nær av disse postene? Man vet jo aldri hvem som står bak dem og hvis det er en gutt i midten av tenårene skulle det bare mangle at postene er fulle av trolling og fanboyisme. Hvis noen av dere hadde møtt meg for 12-13 år siden ville dere funnet den verste Sony-fanboyen som trollet Nintendo-fans på daglig basis (noe som var veldig lett på den tiden Sony hadde PS2 og Nintendo GC). Jeg blir ikke sint av slike poster, jeg tenker bare "åja, han er fortsatt på det stadiet". Og ja, jeg oppfordrer også iL Sephiroth/iToman til å bli; du er åpenbart en av de mest dedikerte gamerne her. Det er lenge siden jeg var på ditt nivå. 4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Den enkleste måten å skape det forummiljøet man vil ha er å gi respons til den typen innlegg man vil ha flere av og ignorere de man ikke vil ha. Grunnen til at det kan oppstå dårlig miljø er fordi så mange ikke klarer å kontrollere følelsene sine når de ser et provoserende innlegg og dermed blir det de mest umodne posterne som får lov til å styre retningen på hele tråden, mens de mer balanserte innleggene uten kontroversielle oneliners blir stående ubesvarte og nærmest drukner i tumultene. Og ja, jeg oppfordrer også iL Sephiroth/iToman til å bli; du er åpenbart en av de mest dedikerte gamerne her. Det er lenge siden jeg var på ditt nivå. Takk for alle dine gode ord Spartapus. Dette hjelper meg så innmari mye! Nå synes jeg at du oppfører deg mye bedre enn du gjorde for 2-3 år siden, Jeg sier ikke at du bare skal godta hva som helst, men dersom du fortsetter å oppføre deg som du har gjort den siste tiden, samtidig som du ignorerer trollene, så tror jeg at du vil få det ganske trivelig på diskusjon.no. Lykke til videre. Takker så mye for dine ord Leflus. Men ja det er bedre tider fra meg, men noen ganger har folk bare quotet for å få meg til å fyre meg opp. Men skal ta i bruk midlene her inne, jeg diskuterer med dem jeg liker å diskutere med, og du er en av dem Leflus Nå ser jeg fremover over på Nintendo og deres plan angående masse små Nintendo Direct før og etter E3 Veldig spennende tid fremover vi har i vente. Nå har vi fått en Nintendo Direct som fokuserte på 3DS, og der kom det masse spennende titler som jeg garantert kjøper. Neste Nintendo Direct bør fokusere på kommende Wii U titler, for å ta et elskelig spill nemlig Wind Waker HD dato! Lenke til kommentar
Danek Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Sier meg enig i mye av det du sier. Det er viktig å fokusere på sak, ikke person, sant. Og på så måte synes jeg det trengs en liten opprydning i Nintendo-tråden. Hvorfor skal jeg som bruker gidde å lese side opp og side ned med personangrep når jeg egentlig vil lese om konsolleri. På den annen side skjer det jo ikke så mye på wii-fronten i disse dager så man kan jo ikke bebreide dere for dette heller. Stagnasjon leder til småruskeri imo. Vi trenger flere nyheter! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 makan til off-topic "nå slutter jeg" osv crap, ryddetid? ja. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nintendo Direct Confirmed For 17th May, Covering Summer Titles on Wii U and 3DS http://www.nintendolife.com/news/2013/05/nintendo_direct_confirmed_for_17th_may_covering_summer_titles_on_wii_u_and_3ds Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Super Metroid til TO KRONER på¨Wii U VIrtual Console ^-^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Kjøpte det nå. Aldri spilt det før, så får se om jeg liker det. Mye styr for 2 kroner. Inn med kortinfo, add funds osv Irriterer meg litt at det ikke er noe navn på ikonene i menyen. Må klikke på ikonet for å se hva det er for noe og da begynner det jo å laste, så må jeg vente til det er ferdig før jeg kan klikke meg ut igjen. Endret 16. mai 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 hehe.. ja.,. var mye styr, men er heldigvis mulih å lagre kortinfo og spillet: vet ikke om det er meg som er nostalgisk, men det er fantastisk! spill med høy lyd, for musikken er fantastisk stemningsfull Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Nintendo Direct Confirmed For 17th May, Covering Summer Titles on Wii U and 3DS http://www.nintendol...n_wii_u_and_3ds Interessant. 16.00 norsk tid på nasjonaldagen. Blir nok fokus på Game & Wario, Wii Party U og Pikmin 3. Kanskje Wii Fit U, Yarn Yoshi eller The Wonderful 101. Smart av Nintendo å gjøre unna de mindre titlene nå og så heller fokusere på høstens storspill på E3. Endret 16. mai 2013 av kilik Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nintendo skal ikke på E3, kilik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Too cool for E3. De har ingen storspill, er vel derfor Endret 16. mai 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Stemmer det. Blir Sony og MS som dominerer E3 i år, ett modig valg av Nintendo. Men samtidig veldig greit med disse ND-presentasjonene deres. Endret 16. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) De dropper vel den ordinære konferansen slik vi kjenner det? Sitter på mobil så har ingen kilder for hånd atm. Men mener bestemt jeg leste dette for noen uker siden på bla. Spill.no Rett meg om jeg tar feil EDIT: http://m.spill.no/?section=artikkel&id=4225 Endret 16. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
kokebok Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Uff dumt at ikke nintendo vil være på e3, hadde nesten sett fram til det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nintendo skal vel ha flere små pressekonferanser etter hva jeg har skjønt? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Uff dumt at ikke nintendo vil være på e3, hadde nesten sett fram til det. De vil være der, mer direkte. De dropper bare den main stage'n og fokuserer på Nintendo Directs i steden + showrooms. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 http://kotaku.com/ea-has-no-games-in-development-for-nintendos-wii-u-507588994?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow EA isn't working on anything for the Wii U. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 De vil være der, mer direkte. De dropper bare den main stage'n og fokuserer på Nintendo Directs i steden + showrooms. Fortsatt nedtur. Det er ingenting som et ordentlig live show, filmet foran stort publikum og streamet til hele verden samtidig. Å se presentasjonene til de "tre store" er alltid det morsomste under E3. Nå er det bare to store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå