Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt interessert i Need for Speed Most Wanted til Wii U, så sjekket derfor ut litt gameplay. Sjekk på 11:10 i videoen. Virker hysterisk.

 

Det er morsomt den første gangen, akseptabelt de neste fem gangene, og du begynner å rive deg i håret etter den tiende gangen en slik intro kommer. Spillet må alltid laste inn disse introduksjonene for hver gang du restarter, og lastetidene på min PC med SSD var på fem sekunder. Most Wanted (2012) er forøvrig fylt med slike designvalg som kun frustrerer.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Begynner smått å ta seg opp med multiplattformspill. To nye spill offisielt bekreftet til Wii U.

 

Splinter Cell: Blacklist er nå endelig bekreftet etter rykter som sa både for og i mot. Kommer 22. august.

 

Og så er Batman: Arkham Origins bekreftet. Kommer til høsten. Det lages riktignok ikke av teamet bak de to første, men nystartede Warner Bros. Montreal.

Lenke til kommentar

Må nå bare si, her om dagen kjøpte jeg med XL-versjonen av 3DS,og det er som å ha fått en ny enhet! Den vanlige 3DS-en fikk jeg bare vondt av, skjermen var liten og jeg fikk ikke godt tak i den.. mens XL er mye bedre på alt! 3DS har nå gått fra en støvsamler i en skuff til en morsom og flott brukende liten sak! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må nå bare si, her om dagen kjøpte jeg med XL-versjonen av 3DS,og det er som å ha fått en ny enhet! Den vanlige 3DS-en fikk jeg bare vondt av, skjermen var liten og jeg fikk ikke godt tak i den.. mens XL er mye bedre på alt! 3DS har nå gått fra en støvsamler i en skuff til en morsom og flott brukende liten sak! :)

Jeg har kranglet med meg selv om hvorvidt jeg bør gå for en XL eller ei selv. Jeg kjøpte min Aqua Blue 3DS på release og opplever at enheten er for liten for mine noe store hender. Venter egentlig bare på et initiativ til å kjøpe en, for prisen er langt fra avskrekkende (spesielt med tanke på hva jeg betalte for den første på release). Tror kanskje jeg venter og ser om det kommer en spesialversjon ved lanseringa av Animal Crossing i juni.

 

Men jeg har noen spørsmål:

- Hvordan er grafikken på 3DS XL sammenliknet med 3DS? Føles grafikken utstrekt? Fikk inntrykk av at DSi XL led av grafikken ble strekt ut.

- Hvordan er batterilevetida sammenliknet med 3DS?

Lenke til kommentar

Er vel ca 3,5 timer ut i Monster Hunter nå og det begynner å vokse på meg nå altså. Kan starte å se hva folk liker med dette spillet...

 

Selv om jeg blir litt små gal av den elendige kamera styringen,et hav av ting i inventory som blir fult hele tiden og at det føles som jeg er dement når jeg går i kamp :p

 

Noen timer til så skal det bli spennende å se hva jeg synes om det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...