XE800 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det er ikke en Diablo-klone, så ja, kampene kan nok føles mer "klumpete" siden du må kunne time slagene dine i forhold til motstanderens bevegelser. Og timingen er annerledes for hvert våpen. Jo større og kraftigere våpen, desto mer komplisert og tungvinnt er det. Men det er dette som er Monster Hunter, det er mye hack'n'slash, men skills er påkrevd hele veien. Å mestre kampsystemet med de største og vanskeligste våpnene er ikke lett, men gir sikkert en god følelse når man får det til. Selv er jeg en pingle og holder meg til Sword & Shield så lenge jeg kan, men jeg frykter jeg må oppgradere hvis jeg treffer på noen skikkelig svære bosser. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg tenker framover til Mario 3D, evt høsten, kommer. Da tenker jeg å kjøpe meg en WiiU. Bør jeg da gå for basic eller premium-modellen? Jeg vil jo trenge ekstern HDD uansett... Eneste forskjellen bortsett fra GBene er vel at premium har pro controller? Nintendo-land er ikke et must for meg, og 600 kr eller mer i forskjell er en del. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kjøper du Premium kan du tjene deg opp rabattkuponger når du kjøper spill. Ikke helt sikker men tror du får en 40 kroners rabattkupong for hver 500 kr du bruker på Nintendo eShop. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg tenker framover til Mario 3D, evt høsten, kommer. Da tenker jeg å kjøpe meg en WiiU. Bør jeg da gå for basic eller premium-modellen? Jeg vil jo trenge ekstern HDD uansett... Eneste forskjellen bortsett fra GBene er vel at premium har pro controller? Nintendo-land er ikke et must for meg, og 600 kr eller mer i forskjell er en del. Sitter med premium her nå og var selv litt usikker. Men må si at alt det ekstra utstyret som føler med premium, er veldig kjekt. Konsollen stående på de 2 glossy sorte føttene som følger med ser pent ut og er jo positivt for maskina med tanke på støv og riper. Ellers fulgte det jo med stand til kontrollern + cradle som er det samme som standen, bare mulighet til å lade kontrollern mens den er oppi, noe som var veldig kjekt og ser pent ut. Også er det jo det ovennevnte med rabatt + glossy sort og sort sensor bar + hdmi kabel medfølger (trur ikke basic har det ?) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvordan er det å ha 3DS XL i stedet for vanlig.. Jeg har så store hender, så får litt vondt av å holde i den lille, den sitter absolutt ikke godt plantet i potene mine.. Dessuten virker 90 % større skjerm også som en godbit! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 90% bedre. Jeg brukte nesten aldri den gamle 3DS'n fordi jeg syns den var for liten å holde i, for liten 3D-skjerm. XL er veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Godt å høre! Vurderer det sterkt.. Spesielt siden også min 3DS har bare ligget og støvet ned.. Kjøpte den på release, og den er svært lite brukt.. Med et par spill så passerte jeg vel 4000 mener jeg å huske.. Nå koster XL 1500,- på Komplett.. Hvordan er det med knappene og styrespaken på venstre side? Ser at XL har knappene og spak like lagt ut mot kanten som den lille, og jeg har problemer med å få tommeltottene skikkelig på plass, men det endrer seg kanskje med størrelsen? Som du sa, 90 % bedre?! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kjøpte 3DS XL Monster Hunter Bundle + div. spill hos CDON.no, ankom i dag. For alle som tenker på å kjøpe samme pakke, vær obs på at det ikke medfølger strømkabel ("AC Adapter") som trengs for å lade opp maskina. Dette står det ingenting om på CDON.no sine sider, så nå sitter jeg og er litt skuffet for å si det mildt siden jeg ikke får spilt -.- Gjorde også den tabben å tro at Circle Pad Pro XL fulgte med siden det stod i uthevet tekst i Bundle-beskrivelsen, men der burde jeg lest litt nøyere, så får ta den på egen kappe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Snodig det der, at de utelater lader i XL-pakkene. Nå er det over ett år siden den kom, så de kan ikke forvente at ALLE som kjøper den bare oppgraderer fra en gammel 3DS lengre. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Først å fremst, dette er ikke et forsøk på dårlig trolling eller noe. Det gjelder Monster Hunter 3 til Wii U. Jeg klarer ikke å se hvorfor dette spillet får så bra rundt omkring. Jeg har lastet ned demoen og jeg kan takle noe svak grafikk. Men det jeg sliter med er gameplay, for det første så blir en jo kastet litt fort ut i det i demoen uten å bli forklart noen ting. Jeg synes det er ekstremt klumpete å ikke minst vanskelig å sloss. Som nevnt så er ikke dette et forsøk på elendig trolling men jeg vil forstå hvorfor dette spillet er så populært. Er det noe klipp eller noe på nettet som viser hvorfor og forklarer mer rundt dette spillet? Jeg la faktisk merke til din post tidligere i denne tråden hvor du helslaktet demoen. Jeg hadde nemlig tilnærmet identisk reaksjon på den demoen som deg. Hatet den. Nå sitter jeg her, nærmere 80 spilltimer senere (lol) , totalt betatt av MH3U. Spillet oppleves ulikt det meste annet jeg har spilt, og er egentlig sin egen sjanger. Jeg er vanvittig glad jeg investerte tid i dette spillet, for makan til payoff har jeg ikke opplevd før. Jeg syns denne karen klarer å formidle MH-opplevelsen ganske godt. http://www.youtube.com/watch?v=QvNA-ocsiMw&list=UU2e0bNZ6CzT-Xvr070VaGsw&index=5 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nintendo Id`en min er RottenSpaceHead. Add me Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg la faktisk merke til din post tidligere i denne tråden hvor du helslaktet demoen. Jeg hadde nemlig tilnærmet identisk reaksjon på den demoen som deg. Hatet den. Nå sitter jeg her, nærmere 80 spilltimer senere (lol) , totalt betatt av MH3U. Spillet oppleves ulikt det meste annet jeg har spilt, og er egentlig sin egen sjanger. Jeg er vanvittig glad jeg investerte tid i dette spillet, for makan til payoff har jeg ikke opplevd før. Jeg syns denne karen klarer å formidle MH-opplevelsen ganske godt. Takk! Ja jeg er ikke imponert av demoen men det jeg ser av anmeldelser og diverse klipp får meg til å ville gi det her en sjanse... klippet du delte bidrar enda mer til dette. Tror jeg bare rett og slett skal kjøpe det til uka og prøve meg frem Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Er litt lei Wii U nå. Alt går utrolig tregt. Netflix henger seg opp, oppdateringer kan ikke lastes ned, mister internett forbindelsen. For eksempel nå jeg prøvde funket det først, men så fikk jeg feilmelding om at den ikke kan koble til internet. Både PC og mobilen er koblet til, og her fungerer det fint. Men på Wii U er det veldig ustabilt. Er det noen andre som har lignende problemer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Da er det bekreftet at den dritten Colonial Marines ikke blir å oppdrive på Wii U: http://www.vg247.com/2013/04/05/aliens-colonial-marines-for-wii-u-canceled-confirms-sega/ 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Toki Tori 2 er ute på e-shop nå. Koster 108 kronasjer. Noen som forresten har bestilt Luigis Mansion 2 fra Elkjøp og ikke fått det enda? De har ikke sendt mitt engang. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Takk! Ja jeg er ikke imponert av demoen men det jeg ser av anmeldelser og diverse klipp får meg til å ville gi det her en sjanse... klippet du delte bidrar enda mer til dette. Tror jeg bare rett og slett skal kjøpe det til uka og prøve meg frem Gjør det! 55 timer så langt! helt konge! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Skal bytte inn Hitman Absolution (X360, har det fra før av til PC) og COD Blops 2 (PS3) til Luigi's Mansion 2 enten imorgen eller på mandag Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Da ble Wii U bestemt lever inn på gamestop.. Har sine plusser men for mange minuser til at jeg klarte å beholde den.. 1 batteri tid på gamig padden ,fryktelig dålig.(kjøper ikke nycos addons) 2. mangel på gode nye spill pluss meget dålig estore content.. 3. Mii u universet er tregt og "barnselig" Der folk heller vill tegne mario og zelda figurer enn å snakke om spillene ingen hardcore gaming comunity. 4 Desverre ble ikke wii u en ekte next gen konsoll frykter denne blir som wii ble med egene spill titler og ingen multi platform spill når x720 og Ps4 kommer ut... aka the fate of the lill wii. Tryed, it played it and returned it.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Alle har sine meninger, men vil gjerne kommentere det du trekker ned på. 1. Følger jo med lang ledning som den kan være plugget til mens du spiller, og tar ikke lange tida før den er fult lada opp igjen og du er trådløs. 2. Nintendo kommer med mer info rundt spillene som vi allerede vet kommer og som vi ikke vet noe om nå i April/mai skiftet eller juni på E3, aner ikke hva planene demmes er, men når man ser hvilken boost N3ds fikk, så ville det ikke sjokkert meg om de annonserte Diablo 3 og flere andre titler vi ikke har hørt noe om, som vil bli spredd utover 2013. De har jo også sagt at Eshopen vil bli forbedret og det vil komme mye mer innhold. 3. Miiverse synes jeg fungerer fint, er jo et slags forum og man har alle slags muligheter for kommunikasjon. Her går alt smooth, så skjønner ikke tregheten. "barnslig" skjønner jeg heller ikke, er vel opp til deg selv hva du gjør ut av det. Hvis du vil snakke "hardcore", så er det vel bare å gjøre det. Er det andre som også setter pris på det, så legg de til i venner og ring de med video chat, så kan dere snakke skikkelig "hardcore" hehe Men synd at du ikke likte den, må være frustrerende det Jeg er i motsatt ende. Etter å ha vært frustrert over ps3,wii og xbox 360 i så mange år nå og savna N64 + ps2 tida, så har Wii U vært balsam for sjela og PS4 ser også ut til å bli en kanon maskin, endelig følger de med i tida og gjør ting riktig (sånn som det ser ut per dags dato). Masse å glede seg til fremover, men nok prat.. Er på Monster hunter 3 her, nå skal det jaktes ! 2 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Alle har sine meninger, men vil gjerne kommentere det du trekker ned på. 1. Følger jo med lang ledning som den kan være plugget til mens du spiller, og tar ikke lange tida før den er fult lada opp igjen og du er trådløs. 2. Nintendo kommer med mer info rundt spillene som vi allerede vet kommer og som vi ikke vet noe om nå i April/mai skiftet eller juni på E3, aner ikke hva planene demmes er, men når man ser hvilken boost N3ds fikk, så ville det ikke sjokkert meg om de annonserte Diablo 3 og flere andre titler vi ikke har hørt noe om, som vil bli spredd utover 2013. De har jo også sagt at Eshopen vil bli forbedret og det vil komme mye mer innhold. 3. Miiverse synes jeg fungerer fint, er jo et slags forum og man har alle slags muligheter for kommunikasjon. Her går alt smooth, så skjønner ikke tregheten. "barnslig" skjønner jeg heller ikke, er vel opp til deg selv hva du gjør ut av det. Hvis du vil snakke "hardcore", så er det vel bare å gjøre det. Er det andre som også setter pris på det, så legg de til i venner og ring de med video chat, så kan dere snakke skikkelig "hardcore" hehe Men synd at du ikke likte den, må være frustrerende det Jeg er i motsatt ende. Etter å ha vært frustrert over ps3,wii og xbox 360 i så mange år nå og savna N64 + ps2 tida, så har Wii U vært balsam for sjela og PS4 ser også ut til å bli en kanon maskin, endelig følger de med i tida og gjør ting riktig (sånn som det ser ut per dags dato). Masse å glede seg til fremover, men nok prat.. Er på Monster hunter 3 her, nå skal det jaktes ! Helt enig! 100% Samt på post 1: Nyko gjør susen her. Angånde Miiverse, så er dette universet bare fantastisk. Deilig å slippe all den nerdrage'n, teensa, og flust med eldre drittsekker. Alle, og da mener jeg alle, er hyggelig og hjelpsome. Samt hatt en del "hardcore" talk rundt Monster Hunter. Ikke noe problem, bare å alliere seg med riktige spillere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå