Mala Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kan det være egne innstillinger i spillet? ZombiU har ihvertfall dette. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 The latest webisodes Lego City: Undercover Wii U http://www.nintendo-town.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=19155:les-derniers-webisodes-de-lego-city-undercover-wii-u&catid=84:wii2&Itemid=232 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Need For Speed Most Wanted U - review 9 / 10 http://www.eurogamer.it/articles/2013-03-26-videogiochi-need-for-speed-most-wanted-u-review-recensione Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg tror ikke det er mange som leser denne tråden som også kan italiensk Det blir spennende å se hva Digital Foundry finner ut om porten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Utrolig irriterende at Luigi kommer ut i morgen. Kunne godt tenke meg det til ferien, men ach nein. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg tror ikke det er mange som leser denne tråden som også kan italiensk Endret 26. mars 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Noen andre her som spiller Zen Pinball 2? Har bare ett brett foreløpig, Epic Quest, og det er faktisk ganske kult. Det er som et RPG-flipper-spill, hvor du kan slåss med monstre, oppgradere utstyr og muligens redde prinsessa. Er det andre brett som kan anbefales? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg bryr meg svært sjelden om tallet på slutten av anmeldelsen, ettersom det effektive poengområdet for anmeldelser i dag er en tredjedel av det teoretisk mulige området. Det interessante i en anmeldelse er teksten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Noen her som har bestilt Lego Undercover fra GameZone som har fått noe melding om at varen er sendt, eller noe.. Jeg har ikke hørt noe, og er redd jeg ikke får den til i morgen.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Noen her som har bestilt Lego Undercover fra GameZone som har fått noe melding om at varen er sendt, eller noe.. Jeg har ikke hørt noe, og er redd jeg ikke får den til i morgen.. Har heller ikke hørt noe. Står at det skal sendes i dag da. Lenke til kommentar
Flightmare Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har bestilt fra elkjøp, har ikke fått noen mail, men sto som sendt igår ihvertfall. Hadde håpet jeg skulle få den idag, men posten har ikke kommet enda :/ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Fikk sendings bekreftelse fra Gamezone nå. Lego City that is. Endret 26. mars 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg bryr meg svært sjelden om tallet på slutten av anmeldelsen, ettersom det effektive poengområdet for anmeldelser i dag er en tredjedel av det teoretisk mulige området. Det interessante i en anmeldelse er teksten. YOUR NEXT MOST WANTED GAME. http://www.ign.com/articles/2013/03/26/need-for-speed-most-wanted-u-review Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 YOUR NEXT MOST WANTED GAME. http://www.ign.com/a...wanted-u-review Så det er som de andre utgavene, bare med muligheten for å fjerne den latterlige trafikken... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 ANMELDELSE LEGO City Undercover GTA møter klosser. Det funker! http://www.playday.no/content/lego-city-undercover-0 1 Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Vel, var på Gamestop i sted og hentet min bestilte Lego City Undercover: Limited Edition! Man får visst med en Chase McCain Lego figur der, hehe Håper at alle som har bestilt på nett har fått det i posten i dag og at dere som har forhåndsbestilt i ymse butikker rekker å hente deres kopi før butikkene stenger til påsken! Endret 27. mars 2013 av Green Leaf Lenke til kommentar
Flightmare Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Vel, var på Gamestop i sted og hentet min bestilte Lego City Undercover: Limited Edition! Man får visst med en Chase McCain Lego figur der, hehe Håper at alle som har bestilt på nett har fått det i posten i dag og at dere som har forhåndsbestilt i ymse butikker rekker å hente deres kopi før butikkene stenger til påsken! Min dukket ikke opp, som betyr at jeg ikke får den før neste uke Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Bummer! Husker ikke helt nå om posten er åpen på Lørdag, men i så fall kan du kanskje hente, så lenge du har sporingsnummer og ID. Eller er dette noe som du skulle fått rett i postkassen kanskje? Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Det er hverken postomdeling til husstander eller åpne postkontorer på påskeaften. Dette er Postens eneste fridag. De heldige (og mange) som har Post i butikk kan selvfølgelig hente så lenge butikken er åpen, men det forutsetter at pakker/brev ankommer butikken i dag. Selv venter jeg Lego City: Undercover som jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp. Det ble sendt på mandag som brevpost. Jeg regner med at det sendes fra Sverige, men det har ikke kommet i dag, så da blir det vel ikke før tirsdag neste uke. Fikk kommet meg innom Platekompaniet der jeg fikk kjøpt Luigi's Mansion 2, så har jeg hvertfall noe å gjøre mellom alle pensumslesingsøktene jeg har lagt opp til i påsken. Det jeg har spilt til nå har falt i smak. Det er et meget godt laget spill! Endret 27. mars 2013 av gunda91 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Lå i postkassen idag, "limitid edition" med figur. Forhåndbestilt hos elkjøp. Endret 27. mars 2013 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå