Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
List of confirmed Wii U eShop games

Feb 26, 2013 by RawmeatCowboy

8 Bit Boy (Awesomeblade Software)

Aban Hawkins & the 1001 Spikes (Nicalis)

Anima: Gate of Memories (Anima Project Studio)

Armillo (Fuzzy Wuzzy Games)

Biker Bash (Slightly Mad Studios)

Bit Trip Runner 2: Future Legend of Rhythm Alien (Gaijin Games)

Cloudberry Kingdom (Pwnee Studios)

Cosmic Highway (Maestro Interactive Games)

Cryamore (NostalgiCO)

Days of Dawn (Bumblebee Games)

Demon Tribe (SEGA)

Dusty Raging Fist (PD Design Studio)

Fade into Darkness (Maestro Interactive Games)

Mutant Mudds Deluxe (Renegade Kid)

Noctemis (Lacuna Entertainment)

Oliver and Spike: Dimension Jumpers (Rock Pocket Games)

Pier Solar and the Great Architects HD (Watermelon Co.)

Pokemon Scramble U (Nintendo)

Project Y2K (Ackkstudios)

Scram Kitty and his Buddy on Rails (Dakko Dakko)

Spin the Bottle (KnapNok Games)

Star Beast: The Stellar War (Pixel Entertainment)

Super Ubi Land (Notion Games)

The Pinball Arcade (Farsight Studios)

The 90's Arcade Racer (Nicalis)

Toki Tori 2 (Two Tribes)

Two Brothers (Ackkstudios)

Unepic (Enjoy Up Games)

Zen Pinball 2 (Zen Studios)

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=196871

En god del spill jeg aldri har hørt om der. Håper de er gode. WiiU trenger gode spill nå.:)

Lenke til kommentar

Og siden han ikke tok det forbeholdet og skapte furore.....BAN HIM! :w00t:

Oh man. :p Er dette en hoax eller? :p

58WDzTV.jpg

While no reason for the cancellation of the Knitting Machine has been revealed, Phillips added that it was shown off at the 1987 Winter Consumer Electronics Show to gauge retailer demand "and then forgotten."

http://www.ign.com/articles/2012/08/31/nintendo-almost-made-a-knitting-add-on-for-nes

It almost happened: Nintendo knitting attachment for NES

http://www.dvice.com/archives/2012/08/almost-happened.php

Ikke en hoax.

Lenke til kommentar

Er jo helt katastrofe på spillfronten nå for tiden ja. Det kommende Colonial Marines er vel bare å skrinlegge først som sist ihvertfall.

"It's really weird to work on a game when you don't have a basic idea of how things will work."

http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-25-several-staffers-on-aliens-colonial-marines-spill-the-beans-on-what-went-wrong-report

Pussig at TimeGate ikke fikk noen "basic ideas" fra Gearbox, det hele virker for dumt.

Lenke til kommentar

Monster hunter må spillers i multi for den best oplevelsen.. enig i at demoen var lill "phantasy star" prega

Mine beste mestringsopplevelser fra Monster Hunter-spillene kommer fra å gjøre solo quests i MHFU på G-rank, at spillserien er balansert for multiplayer betyr ikke at de beste opplevelsene fås i multiplayer ;)

Lenke til kommentar

Noen av oss er i stand til å tenke selv og liker faktisk Colonial Marines selv etter at det ble populært å hate det. :ermm:

Bruker ikke 500 kroner på tilsynelatende søppel. Jeg foretrekker å tenke litt økonomisk før jeg evt. Kaster pengene i dass. Mirakler må til for at wii u versjonen blir bedre enn de andre versjonene.

Nå var det wii versjonen jeg skulle ha, og hadde gledet meg til. Ikke faen om jeg da kjøpe en annen versjon for å finne ut om dette er jalle eller bar helt OK. Kjempe koselig at du fant investeringen vel verdt kronene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen av oss er i stand til å tenke selv og liker faktisk Colonial Marines selv etter at det ble populært å hate det. :ermm:

Jeg gledet meg til Ailiens Colonial Marines spillet, men når det mottar slike negative tilbakemeldinger så ringer det noen bjeller hos meg, da kjøper jeg heller spillet til 96?kr på tilbud eller låner det, det første og siste Aliens spillet jeg betalte fullpris for, og spilte, var på Snes og det spilte jeg til fingrene var såre, jeg spiller gjerne til jeg blir sår igjen men jeg vil helst ikke bli sår fordi spillet er dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg gledet meg til Ailiens Colonial Marines spillet, men når det mottar slike negative tilbakemeldinger så ringer det noen bjeller hos meg, da kjøper jeg heller spillet til 96?kr på tilbud eller låner det, det første og siste Aliens spillet jeg betalte fullpris for, og spilte, var på Snes og det spilte jeg til fingrene var såre, jeg spiller gjerne til jeg blir sår igjen men jeg vil helst ikke bli sår fordi spillet er dårlig.

Akkurat. Når en samlet verdenspresse nærmest slakter det samt enn rekke brukere her inne har spillt det og kommet med tilbakemeldinger (negative i stor grad9 velger jeg heller å sette min lit i denne retning eNn til enkeltpersoner som nom nærmes glorifiserer sitt kjøp og hakker ned på alle andre sine meninger for lav sko.

Enkelte ganger gjør man bare klokt i å legge samme 2 og 2. Så får man heller plukke det opp til en billig penge, og jeg trur dette spillet vil være å finne rimelig rundt om etter ganske så kort tid.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du glemte at dette er et internettforum. Så lenge du ikke spesifiserer at det du sier er din egen mening vil en del folk bestandig tro du sitter med fasiten, og de dermed tar helt feil. Sånt blir folk sure av. ;)

Alltid noen som tolker det på sin egen måte og reagerer som små unger ofte gjør. Men da igjen så er det en av grunnene til at det er gøy å være på et forum...haugevis av raringer.

Meg selv inkludert.

Lenke til kommentar

Ubisoft has gone on record saying they are not completely sure they will be porting this title over to Nintendo's Wii U.

http://www.examiner.com/article/watch-dogs-on-wii-u-still-uncertain-says-ubisoft

Amongst the PlayStation 4 news this week, Ubisoft has confirmed a release for Watch_Dogs on Nintendo Wii U.

http://www.cubed3.com/news/18146/1/watch_dogs-confirmed-for-nintendo-wii-u.html

For meg kan det virke som at Nintendo skal knekkes for alle penga nå, håper de soper gulvet snart.

Lenke til kommentar

Monster Hunter 3 er ihvertfall et av de beste spillene jeg har spilt de siste årene. Grafikken er selvsagt ingenting mot det som var tilgjengelig på andre platfformer i 2010, men det veldig utfordrende og givende gameplayet var - spesielt i multiplayer - ekstremt gøy. Synd at dette bare er det samme spillet dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...