Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Scribblenauts Unlimited en god del i natt på PC (tar det her likevel siden det frem til nå har vært Nintendo eksklusivt, og SU er bekreftet til både Wii U og 3DS). Meget bra spill så langt. Vil faktisk si det er det beste i serien uten tvil. Vi har en historie som gjør at vi får en grunn til å gjøre gåter, og alle gåtene er samlet på (små) åpne brett vi kan utforske fritt. Det gir en helt annen følelse enn å bare velge gåter fra en liste. Anbefales. :)

Noen morsomme stunder har det også blitt. En liten kakkerlakk var ensom, så jeg gav ham en venn og glemte helt av dem. En liten stund senere fikk jeg beskjed om at det var for mange gjenstander i brettet. Viste seg at det nå var veeeeldig mange kakkerlakker. WTF? :p Og bare så det er sagt stemmer myten: De tåler en atombombe. :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker på å selge min Wii siden jeg skal kjøpe Wii U.

Er det noe tilbehør som jeg bør beholde, som kan brukes på Wii U? For eksempel Classic Controller og balance board (til Wii Fit?)

Ellers så har jeg 11 Wii spill + 1 gamecube spill som jeg selger med. Hvis jeg har forstått det riktig støtter ikke Wii U gamecube spill, så da er det ikke noe vits å beholde det. Har noen Wii spill som jeg beholder, for eksempel Zelda og Mario Galaxy. De kan jeg ikke selge.

Det er også med Gamecube controller.

Hvor mye kan jeg forvente å få for dette tror dere?

Lenke til kommentar

LarZen sa vel bare hva han selv synes om spillet. Jeg tror alle har noen spill de ikke liker som blir elsket av mange. Jeg er aldri vært noen fan av Ocarina of Time f.eks. selv om mange mener det er det beste spillet som finnes.

Nettopp :) Rart å butthurt noen blir når dem er uenige altså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...