Bruker-104685 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jeg vurderer faktisk å kjøpe enda en Wii U. Da tar jeg den hvite fordi en ekstra gamepad koster meg 1700kr om jeg kan stole på cdon.no sin pris eller om Nintendo kommer til å selge Gamepad seperat. Å betale 859kr mer synes jeg ikke er mye for å ha en ekstra Wii U til Wii gaming og Virtual Console spill Endret 31. januar 2013 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 I Japan koster gamepaden 800 kroner, så da vil jeg heller vurdert å importert en. Hvis den kommer til Norge vil den neppe koste særlig mer enn 1000 kroner. Noe annet er galskap. Man får jo en PS3 til 1700 kroner... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) I Japan koster gamepaden 800 kroner, så da vil jeg heller vurdert å importert en. Hvis den kommer til Norge vil den neppe koste særlig mer enn 1000 kroner. Noe annet er galskap. Man får jo en PS3 til 1700 kroner... Har ikke Nintendo vært idiot, og satt reionsperre på kontrollen da? Endret 31. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ser sånn ut, dessverre. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Har ikke Nintendo vært idiot, og satt reionsperre på kontrollen da? http://mynintendonew...-region-locked/ Edit: Beaten hard. Endret 31. januar 2013 av Samaritan Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Hadde dem ikke hatt regionsperren på Gamepad's så hadde jeg importert en ekstra! Det er vel første kontrolleren i historien som har fått regionsperre vel Endret 31. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ah, det var nytt for meg. Dårlig greier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Regionssperrer er satt på for at alle ikke skal bestille fra den billigste plassen..da hadde de neppe klart å lage nok enheter til alle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Dette har vel ikke vært noe problem før? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Litt bedre nyheter: I følge Official Nintendo Magazine tar det hele ti minutter om du starter på den ene siden av byen i Lego City Undercover og kjører rundt hele byen. Og da snakker vi kun å kjøre rundt byen. Alt av utforsking kommer i tillegg. Det igjen er ikke bare sidegater, men man kan fint klatre opp på mange hustak, og det er over 100 forskjellige kjøretøyer å leke med. For å nevne noe. Gleder meg. Ti minutter høres kanskje ikke så mye ut, men ta f.eks. Skyrim og gå rett fremover i ti minutter, så begynner man å ane litt hvor stort det egentlig er. Alt er selvsagt også en helt åpen by, Endret 31. januar 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Virker som om 3DS har fått en pangstart på spillåret 2013... i USA. Fire Emblem har 91/100 på metacritic etter 18 anmeldelser. Jeg er vanligvis ikke noen fan av SRPG-sjangeren, men dette skal jeg faktisk vurdere å kjøpe når det kommer til Europa. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det noen som vet hvordan man overfører data fra Wii til WiiU? var tydeligvis ikke bare å legge det over via et SD kort... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Gå inn i Wii mode på Wii U, så er det en kanal der som hjelper deg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sliter virkelig med spille lysten om dagen, får meg ikke til å skur på verken PC eller Wii U Er det kommet noe nytt her siste mnd.? Oppdatering? Noe som helst? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sliter virkelig med spille lysten om dagen, får meg ikke til å skur på verken PC eller Wii U Er det kommet noe nytt her siste mnd.? Oppdatering? Noe som helst? Opplever stadig sånne perioder selv, og det beste har jeg funnet ut er å la spillingen ligge. Gjøre andre ting, leve livet, og så kommer spillelysten tilbake av seg selv etter hvert. Å forsøke å "tvinge" seg selv til å spille gjennom en backlog for eksempel er det verste man kan gjøre. Da blir det bare verre. Gidder man ikke slå på konsollen er det nok helt sikkert at man er litt spillelei og da er det bare å la den stå. Livet har så utrolig mye bra og by på som ikke er dataspill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Helt riktig. Har uansett skiftarbeid ved siden av, som legger opp til perioder uten gaming uansett så dette er ikke noe nytt Men jeg må inrømme at det gjør litt vondt inni meg når jeg ser alle spillene jeg ikke har fullført altså Endret 1. februar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har ei hel hylle med spill jeg aldri har fullført her.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Nintendo Wii U and 3DS: Satoru Iwata is ready to resign if it fails http://www.ginjfo.com/actualites/politique-et-economie/nintendo-wii-u-et-3ds-satoru-iwata-est-pret-a-demissionner-en-cas-dechec-20130201 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det uttrykker sitt ansvar og annonserte at han ville gå av dersom resultatene ikke var på stevnemøte. Er litt usikker på kva google translate meiner om saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå