Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Personlig vil jeg ikke ha HD-remake av Majora's Mask eller Wind Waker, uansett konsoll. Jeg vil ha et nytt spill designet for å ta nytte av 3DS/Wuu sine muligheter. Slipp disse spillene på Virtual Console, det eneste jeg har lyst til å se av tidligere spill er tech demoer så de kan få spillmotorene i stand til å utvikle nye spill.

Det er klart, det vil jo alle, men greit å ha noko å drive med i mellomtida. Så lenge det ikkje tar mykje lenger tid å få ut eit nytt zelda på grunn av det, men det er det vel ikkje så stor grunn til å tru.

 

Nettopp! Hvem vil ikke ha et splitter nytt spill liksom :p? Hater den spilltørken ved en nylansering :( Spiller gjennom TP nå :p Ninja gaiden 3 razors edge kjøper jeg ikke før det blir grisebillig så mye dårlig som jeg har lest om det. AC3 valgte jeg på pc så det er litt dårlig med vold på min nye konsoll. Zombie U er så jævla vanskelig og skummelt at jeg ikke har satt meg ordentlig inn i det enda :p

 

Mange her som går for aliens på Wii U? Sinnsykt spent på hvordan det spillet blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange her som går for aliens på Wii U? Sinnsykt spent på hvordan det spillet blir.
Om jeg skal ha Aliens blir det garantert på Wii U. Men til tross for at jeg nesten er blodfan av Aliens-serien er jeg i tvil om at jeg skal ha Colonial Marine. Som spill blir det nok teknisk sett veldig bra, men problemet med Aliens-spill er at det, logisk nok, bare er én type fiende i hele spillet. Selvsagt vil det være små varianter av Aliensene, men likevel. Nå hadde jo Aliens på DSen noen sinte androider også, men likevel. Blir det ikke litt for å fiender for et helt spill? AvP klarte seg fordi kampanjen til marinene er så korte, og de hadde Predator i tillegg. Men vi får se.

 

In other news har jeg lastet ned The Cave for femte gang, og denne gangen klarte jeg endelig å installerede det. Tok sin tid. Wii U er kanskje ikke helt stabil på nettet. :p

Lenke til kommentar

Tenker på å kjøpe Wii U eller om jeg skal vente. Fikk Super Mario Bros U i julegave, men får ikke spilt det siden jeg ikke har Wii U enda. Den blir kjøpt før eller siden, så det er bestemt. Så premium pakken på min lokale elkjøp til en fin pris, 2799,- Bør jeg slå til nå, eller vente til påske og se om prisen går enda mer ned?

Lenke til kommentar

Tenker på å kjøpe Wii U eller om jeg skal vente. Fikk Super Mario Bros U i julegave, men får ikke spilt det siden jeg ikke har Wii U enda. Den blir kjøpt før eller siden, så det er bestemt. Så premium pakken på min lokale elkjøp til en fin pris, 2799,- Bør jeg slå til nå, eller vente til påske og se om prisen går enda mer ned?

Vent, sier nå jeg. Sånn som Wii U selger nå kommer enten forhandlerne eller Nintendo til å kutte prisen ganske snart.

Lenke til kommentar

Er i same situasjon, men ser ut til at eg ventar ei lita stund endå :) Eg må jo ha konsollen for å spele Zelda, Mario, Mario Kart +++, det er ikkje eit spørsmål ein gong, så sånnsett kan eg kjøpe den no, men det kan jo vere at prisen går ned.

 

Viss ein orkar å vente så lenge så blir det interessant å sjå kva som skjer med prisen når ps4/720 kjem ut, Nintendo kan nok presse prisane ganske kraftig då.

 

Dustinhome har forresten Premium med Nintendo Land til 2699 no ser eg, er Nintendo Land alltid inkludert i Premium?

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Nintendo Land følger alltid med i Premium utgaven :)

 

Ser ut som at dette året der Wii U virkerlig får gode titler!

Rayman Legends starter showet for min del.

Så kommer Lego Undercover som ser veldig bra ut, ScribbleNauts Unlimited som er på min vurderingsliste, samme gjelder Monster Hunter 3 Ultimate.

 

Men sist og ikke minst Legend Of Zelda Wind Waker HD skal jeg garantert ha!!

Håper også på at Mario Kart 8/Mario Kart U kommer i år.

Hvis Mario Kart U kommer dette året så tror jeg på en november/desember release!

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er veldig lite med Rayman: Legends, Pikmin 3 og Lego City Undercover frem til høsten, så håper det kommer kommer flere spill som kan fylle tomrommet frem til Wind Waker HD. Hadde Wii U fått en versjon av Tomb Raider, Bioshock Infinite, South Park The Stick of Truth, Metro Last Light, GTA V osv så hadde det hjulpet veldig.

Tror ikke det hadde hjulpet noe særlig, Wii U trenger gode eksklusiver. Mer multiplattform vil bare ødelegge dens rykte enda mer. Men skjønner jo at folk som har kjøpt den syns det er lite spill på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan noen komme med noen tips til spill for 3/ds her? jeg kikker rundt på gamezone og cdon og finner latterlig få spill som frister, bortsett fra pokemon og enda ikke utgitte titler. er primært på utkikk etter et godt rpg som det kan legges noen timer i, men alt er forsåvidt av interesse,

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mange rollespill ute på 3DS, men Tales of the Abyss og Kingdom Hearts Dream Drop Distance har fått god kritikk. Ellers har du jo Zelda: Ocarina of Time, men det er ikke rollespill da. Liker du gåteløsning kan jeg anbefale Professor Layton and the Miracle Mask.

 

Også verdt å nevne at det finnes mange gode DS-spill du kan spille på 3DS også.

Lenke til kommentar
Hehe, grattis Lykketrolling. Har du spilt det på PS3? Er det bra? Tror jeg venter til det faller i pris.
Har The Cave på PS3 også, ja. Har ikke fått spilt det så mye pga Path of Exile kom i open beta samme dag, men det lover meget bra. Humoren er i samme stil som det vi er vant med, og gameplayet virker solid. Eneste minuset er at det er for lite forskjell på hvem man velger, så selv om alle tre karakterene vi velger har egne områder er det også veldig mye som er felles for alle. Derfor kommer jeg neppe til å spille gjennom to ganger med det første. Men skal gjennom det en gang i første omgang, så får vi se. Kan nok sikkert gå gjennom det igjen om noen måneder. :)

 

Btw, jeg har også endelig gått til innkjøp av Costume Quest på PC. Aner ikke hvorfor jeg har latt denne godbiten slippe under radaren frem til nå. Det er riktignok ikke Ron Gilbert, men Double Fine på egenhånd. Ikke at det er negativt. Anbefales om man vil ha et litt sært rollespill. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

The Legend of Zelda: Hyrule Historia now available online

 

http://wiiudaily.com/2013/01/zelda-book-available/

 

Boken ble bestilt når cdon reklamerte for den, FORHÅNDSBESTILL.

Denne mailen fikk jeg av cdon idag, flott!

 

 

The Legend of Zelda

 

Vi vil meddele at en eller flere varer i din bestilling har blitt forsinket. Dessverre kan vi ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du skal få dine varer så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...