Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Nintendo Direct med like mye nyheter som på E3!

Nye patcher loves.

Yoshi's Land endelig bekreftet. Shin Megami Tensei Vs Fire Emblem var en overraskelse. Bra at Nintendo skjønner at de må samarbeide med andre utviklere og

ikke kan drive konsollen på egen hånd.

3D Mario og Mario Kart spillbart på E3 tyder på at det kommer ut til jul. Blir nok en slags reprise av første julesalget til 3DS hvor Mario 3D Land og Mario

Kart 7 gjorde det stort. Med Wind Waker-remaken i tillegg tyder på en knallhøst for Wii U.

Lenke til kommentar

Ai, de har jo det.

If you already own the game on Wii, you’ll be able to purchase the Wii U version at a discounted price ($1 for NES games and $1.50 for SNES), provided you're willing to transfer your Wii VC titles to your Wii U.

Greit, små summer, men det er jo eksepsjonelt bedritent. Ikke bare forlanger de at du sletter sakene på den gamle maskinen, men de tar også betalt for overføringen?

Lenke til kommentar

Det som bekymrer meg litt er at de kan ha avslørt alt for mye på Nintendo Direct. Hva er igjen til E3? Det er nok en fare for at det bare blir gamle nyheter der.

For min del er annonseringene mye mindre interessante enn selve demoene. Vi har jo ikke fått sett noe av Super Mario Universe, Mario Kart 8 og Super Smash Bros. Ruckus ennå.

Lenke til kommentar

Flott Nintendo Direct dette! Nytt Yoshi spill, Wind Waker HD remake og en sniktitt på Monolith Soft sitt nye prosjekt er det beste som kom ut av denne Nintendo Directen for min egen del.

Det som plager meg mest er at det virker som om Star Fox og F-Zero er død og begravet. Greit nok, en Star Fox eller F-Zero annonsering hadde ikke passet inn i denne Nintendo Directen uansett siden den var fullstappet, saken er at vi kommer ikke til å høre om noe nytt fra Star Fox eller F-Zero på E3 heller.

Rart at det alltid skal være et evig mas om hvor neste Zelda eller Metroid spill er mens det sitter fans av andre Nintendo serier der ute som ikke har hørt noe om et nytt spill i serien de er så glade i på omlag 10 år. Kid Icarus var den heldige utvalgte ifjor, la oss håpe Nintendo gir en annen serie en ny mulighet også.

Zelda fans, slapp av, Aonuma har full kontroll på neste Zelda spill til Wii U

Metroid fans, slapp av, Retro Studios jobber sikkert så svetten spruter med neste Metroid spill til Wii U.

Endret av Chiramii
Lenke til kommentar

For min del er annonseringene mye mindre interessante enn selve demoene. Vi har jo ikke fått sett noe av Super Mario Universe, Mario Kart 8 og Super Smash Bros. Ruckus ennå.

Demoene er svært interessante, ja. Men hva er vitsen med E3 når det er fint liten sjanse for å få noen overraskelser? Vi vet jo de fleste Nintendo-spillene som kommer, og vi vet det er stor sannsynlighet for at neste xboks blir annonsert. Kankje får vi også se PS4, men det er litt tvilsomt ettersom de vil vente til Microsoft har annonsert sin konsoll. Selv om demoene er interessante får vi jo sånt nesten året rundt. E3 har alltid vært spesielt, siden vi får mange annonseringer og overraskelser der.

In other news er The Cave ute på Wii U. Sitter og laster det ned nå. :D

Edit: Har lyst til å like Wii U'en, men det begynner å bli vanskelig... Lastet ned The Cave uten problemer. Valgte Intall, og hele greia gikk opp til 99%. Men i stedet for å fullføre fikk jeg en feilmelding, så jeg måtte slette hele greia manuelt og laste den ned på nytt. WTF, Nintendo? Maken til ræva online-bit har jeg aldri sett maken til...

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Veldig skeptisk til co-op i Zelda, som det ble hintet om. Er det et spill jeg vil kose meg med alene er det Zelda. Ellers kult med Wind Waker HD. Trodde kanskje de ville ta Majoras Mask, men de velger kanskje å ta det på 3DS?

Ellers likte jeg traileren til Monolith. Det minnet på mange måter om Xenoblade, så kanskje en oppfølger? Eneste jeg reagerte på var at han løp rundt alene og at det var støtte for flere spillere. Uansett, gleder meg veldig til å se og lese mer om det.

Lenke til kommentar

Ikke glem at Spirit Tracks hadde en slags co-op enkelte steder. Det var riktignok bare en spiller, men vi styrte både Link og Zelda samtidig. :)

Lastet ned The Cave for andre gang, og fikk feilmelding for andre gang. Dermed blir det å laste ned hele driten på nytt for tredje gang. På Steam denne gangen. Jeg hater Steam intenst, men det funker da av og til.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Lykketrolling: Kanskje det er routeren din det er noe feil med? Har lest andre steder at en må åpne noen porter og slikt. Ikke at jeg vet hvordan det gjøres. Har du prøvd med kabel?

Jeg har lastet det ned to ganger allerede, samt en del andre spill som Tekken og Ninja Gaiden. Det er ikke internettet det er noe feil med. Problemet er når jeg prøver å faktisk installere The Cave. Laster det ned for tredje gang nå, så vi får se. Path of Exile starter også i kveld, så om jeg ikke får installert The Cave når det nå blir ferdig å laste ned skal jeg lese en bok eller noe frem til PoE.

Btw både Tekken og Ninja Gaiden installerte helt fint. Eneste unntaket var første gang jeg prøvde å installere Tekken, men det var fordi jeg ikke hadde en eksternt harddisk. Har nå en på 2 terabyte, så det burde holde. :p

Btw 2 angående Steam sjekket jeg det i går, og de har endret det. Men å utsette The Cave er bare en liten dråpe i et gigantisk hav av problemer jeg har hatt med den faenskapen.

Btw 3, lastet ned The Cave for tredje gang, og fikk feilmelding igjen. Begynner å bli drittlei "onlinebiten" til Nintendo...

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...