Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Nye Suda51-spillet, det No More Heroes-aktige Killer Is Dead kommer kun til PS360.

Virkelig lei trend dette her. Utenom Nintendo-publiserte spill er det kun 4 spill som kommer etter mars:

Injustice: Gods Among Us - 19. april

Disney Infinity - Sommeren

Lego Marvel Super Heroes - Høsten

Project CARS - 4. kvartal

Flere annonseringer må til og det før E3.

Hva med The Wonderful 101 og Game & Wario? Begge kommer i første halvår i år.

http://www.ign.com/articles/2013/01/17/the-wonderful-101-wii-fit-u-game-wario-release-window

In other news, hvor blir det av The Cave? Kan ikke finne den på eShop på Wii U'en? Sjekket den offisielle nettsiden til Nintendo, men fant det ikke på den norske. Den er derimot listet på den engelske?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med The Wonderful 101 og Game & Wario? Begge kommer i første halvår i år.

Som sagt tenkte jeg på spill som ikke utgis av Nintendo. Tar vi med Nintendo er det fortsatt bare snakk om 9 spill som er på vei fra april og utover.

MEN ser ut jeg får svar på tiltale nå. Ny Nintendo Direct i morgen:

Iwata reveals new games for Wii U in a new Nintendo Direct EU at 15:00 on January the 23th.

Retros neste spill? 3D Mario? Yoshi's Land? Hype!

Lenke til kommentar

Det er interessant å nevne at pressemeldingen også fokuserer på nye tjenester. Vil vi endelig se Virtual Console på Wii U? Det vil ikke være for tidlig lol :)

Realistisk sett så tror jeg vi får Yoshis Land med lansering før E3, kanskje en Smash-trailer og annonsering av et spill til som kommer senere i år. Pluss Virtual Console detaljer.

Lenke til kommentar

Resident Evil: Revelations kommer til PC, PS3, X360 og Wii U den 24. mai.

Complete with high quality HD visuals, enhanced lighting effects and an immersive sound experience, the fear that was originally brought to players in Resident Evil Revelations on the Nintendo 3DS™ system returns redefined for home consoles. Furthermore, the home console version will deliver additional content including a terrifying new enemy, extra difficulty mode and improvements to Raid Mode such as new weapons, skill sets and the opportunity to play as Hunk and other characters from the series.

Da er vi altså oppe i 5 ikke-Nintendo spill etter det såkalte lanseringsvinduet :)

Lenke til kommentar

Fy søren Wii U eshopen er en skam for nintendo anno 2013... 2 timer for å laste ned en demo på litt over en giga på en 100mbits linje???

Hører fra folk som laster ned fullversjoner på opptil 12 timer etc...

Ikke snakk om båndbredde, routersignal etc etc... Nintendo er ubrukelige hva angår båndbredden på eshoppen. Eller så sliter maskinen sitt trådløse nettverkskort. Får max speed på alt annet trådløst og kablet hjemme..

Lenke til kommentar

Som sagt tenkte jeg på spill som ikke utgis av Nintendo. Tar vi med Nintendo er det fortsatt bare snakk om 9 spill som er på vei fra april og utover.

MEN ser ut jeg får svar på tiltale nå. Ny Nintendo Direct i morgen:

Iwata reveals new games for Wii U in a new Nintendo Direct EU at 15:00 on January the 23th.

Retros neste spill? 3D Mario? Yoshi's Land? Hype!

F-Zero U or bust.
Lenke til kommentar
Resident Evil: Revelations kommer til PC, PS3, X360 og Wii U den 24. mai.
Det har vært nevnt to ganger før allerede, inkludert på forsiden til gamer.no. ;)

Noen som vet når The Cave slippes? Begynner å bli utålmodig nå. Ikke får jeg spilt Path of Exile heller, da open beta ikke starter før kl åtte i morra kveld. Har hatt closed beta lenge, men liten vits når de sletter karaktene uansett til OB. Vanvittig bra spill, for øvrig. Og gratis, faktisk. :blink:

Edit: Mot bedre viten gikk jeg inn på Steam, men der slippes det ikke før om 18 timer fra nå. Dvs rundt halv åtte i morra kveld, en halvtime før Path of Exile. Kjipt. Får vel gå å legge meg da, eller noe sånt. :(

In other news...

Etrian Oddyssey IV: Legends of the Titan får demo 7de februar på 3DS eShop, og fullversjonen slippes digitalt og som retail den 28de februar. Interessant nok kan vi overføre lagringen fra demoen over til fullversjonen. :) Nå skal det sies at jeg ennå ikke har klart å finne ut om dette også kommer til Europa, men jeg krysser fingrer, tær og diverse andre kroppsdeler.

Scribblenauts Collection kommer til DS 26de februar i USA. Dette er Scribblenauts og Super Scribblenauts samlet på en cartridge. Tviler litt på at de har slengt på noe nytt, men for de som ikke har spilt dem før er det absolutt å anbefale. Aner ikke om denne kommer til Europa, men DSen er jo sonefri, så det er ikke nøye. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

liker å se hvordan nintendo krever penger av deg for å få et spill du allerede har kjøpt på wii når du overfører det til wii u.

Lenke til kommentar

men, the legend of zelda: wind waker i hd så behagelig ut.

Jepp, der gjekk eg inn i Nintendo-fanboy-modus igjen. Eg hadde ærleg talt ikkje trudd at ein nyversjon av eit såpass nytt Zelda-spel ville gjer meg så glad, men jammen. Dette gler eg meg verkeleg til. Blir knallfint.

Lenke til kommentar

Herlig Nintendo Direct :D

Først en teaser fra Monolith Software, snakket om nytt Mario spill fra samme teamet som laget Super Mario Galaxy 1-2, nytt Mario Kart til Wii U, Yoshi's Island fra samme teamet som laget Kirby's Epic Yarn, noe pratis om Smash Bros for 3DS og Wii U,

Wind Waker HD Remaster da det er ikke bare grafikken som blir shiny opp! Herregud jeg dauer snart

HD remaster av Wind Waker skal vist komme denne høsten, samt dem har enda en Zelda tittel til Wii U som ikke ble snakket mye om

Mye av dette skal vises i dette års E3!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...