Lykketrolling Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Nye Suda51-spillet, det No More Heroes-aktige Killer Is Dead kommer kun til PS360. Virkelig lei trend dette her. Utenom Nintendo-publiserte spill er det kun 4 spill som kommer etter mars: Injustice: Gods Among Us - 19. april Disney Infinity - Sommeren Lego Marvel Super Heroes - Høsten Project CARS - 4. kvartal Flere annonseringer må til og det før E3. Hva med The Wonderful 101 og Game & Wario? Begge kommer i første halvår i år. http://www.ign.com/articles/2013/01/17/the-wonderful-101-wii-fit-u-game-wario-release-window In other news, hvor blir det av The Cave? Kan ikke finne den på eShop på Wii U'en? Sjekket den offisielle nettsiden til Nintendo, men fant det ikke på den norske. Den er derimot listet på den engelske? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hva med The Wonderful 101 og Game & Wario? Begge kommer i første halvår i år. Som sagt tenkte jeg på spill som ikke utgis av Nintendo. Tar vi med Nintendo er det fortsatt bare snakk om 9 spill som er på vei fra april og utover. MEN ser ut jeg får svar på tiltale nå. Ny Nintendo Direct i morgen: Iwata reveals new games for Wii U in a new Nintendo Direct EU at 15:00 on January the 23th. Retros neste spill? 3D Mario? Yoshi's Land? Hype! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Det er interessant å nevne at pressemeldingen også fokuserer på nye tjenester. Vil vi endelig se Virtual Console på Wii U? Det vil ikke være for tidlig lol Realistisk sett så tror jeg vi får Yoshis Land med lansering før E3, kanskje en Smash-trailer og annonsering av et spill til som kommer senere i år. Pluss Virtual Console detaljer. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Virtual Console hadde vært kjekt, spesielt om den også inneholder GameCube-spill. Det er jo ikke lenge til Luigi's Mansion 2 kommer, så det hadde ikke akkurat skadet å gi oss en VC med Luigi's Mansion 1 nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Selv om dette burde være en no-brainer, er jeg likevel skeptisk til at Nintendo har klart å implementere dette enda. Tipper det er noe som vil dukke opp i sommer. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Resident Evil: Revelations kommer til PC, PS3, X360 og Wii U den 24. mai. Complete with high quality HD visuals, enhanced lighting effects and an immersive sound experience, the fear that was originally brought to players in Resident Evil Revelations on the Nintendo 3DS™ system returns redefined for home consoles. Furthermore, the home console version will deliver additional content including a terrifying new enemy, extra difficulty mode and improvements to Raid Mode such as new weapons, skill sets and the opportunity to play as Hunk and other characters from the series. Da er vi altså oppe i 5 ikke-Nintendo spill etter det såkalte lanseringsvinduet Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Lol, det må være tidenes minst interessante nyhet Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 The Cave review http://www.computerandvideogames.com/386779/reviews/the-cave-review-intricate-rewarding-puzzler-let-down-by-repetition-review/ Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fy søren Wii U eshopen er en skam for nintendo anno 2013... 2 timer for å laste ned en demo på litt over en giga på en 100mbits linje??? Hører fra folk som laster ned fullversjoner på opptil 12 timer etc... Ikke snakk om båndbredde, routersignal etc etc... Nintendo er ubrukelige hva angår båndbredden på eshoppen. Eller så sliter maskinen sitt trådløse nettverkskort. Får max speed på alt annet trådløst og kablet hjemme.. Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Som sagt tenkte jeg på spill som ikke utgis av Nintendo. Tar vi med Nintendo er det fortsatt bare snakk om 9 spill som er på vei fra april og utover. MEN ser ut jeg får svar på tiltale nå. Ny Nintendo Direct i morgen: Iwata reveals new games for Wii U in a new Nintendo Direct EU at 15:00 on January the 23th. Retros neste spill? 3D Mario? Yoshi's Land? Hype! F-Zero U or bust. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg brukte 5 minutter på en patch til New Super Mario U. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Resident Evil: Revelations kommer til PC, PS3, X360 og Wii U den 24. mai.Det har vært nevnt to ganger før allerede, inkludert på forsiden til gamer.no. Noen som vet når The Cave slippes? Begynner å bli utålmodig nå. Ikke får jeg spilt Path of Exile heller, da open beta ikke starter før kl åtte i morra kveld. Har hatt closed beta lenge, men liten vits når de sletter karaktene uansett til OB. Vanvittig bra spill, for øvrig. Og gratis, faktisk. Edit: Mot bedre viten gikk jeg inn på Steam, men der slippes det ikke før om 18 timer fra nå. Dvs rundt halv åtte i morra kveld, en halvtime før Path of Exile. Kjipt. Får vel gå å legge meg da, eller noe sånt. In other news... Etrian Oddyssey IV: Legends of the Titan får demo 7de februar på 3DS eShop, og fullversjonen slippes digitalt og som retail den 28de februar. Interessant nok kan vi overføre lagringen fra demoen over til fullversjonen. Nå skal det sies at jeg ennå ikke har klart å finne ut om dette også kommer til Europa, men jeg krysser fingrer, tær og diverse andre kroppsdeler. Scribblenauts Collection kommer til DS 26de februar i USA. Dette er Scribblenauts og Super Scribblenauts samlet på en cartridge. Tviler litt på at de har slengt på noe nytt, men for de som ikke har spilt dem før er det absolutt å anbefale. Aner ikke om denne kommer til Europa, men DSen er jo sonefri, så det er ikke nøye. Endret 23. januar 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Rumour: Today's Nintendo Direct To Focus On Wii U Virtual Console http://www.nintendolife.com/news/2013/01/rumour_todays_nintendo_direct_to_focus_on_wii_u_virtual_console Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 liker å se hvordan nintendo krever penger av deg for å få et spill du allerede har kjøpt på wii når du overfører det til wii u. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 men, the legend of zelda: wind waker i hd så behagelig ut. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 men, the legend of zelda: wind waker i hd så behagelig ut. Jepp, der gjekk eg inn i Nintendo-fanboy-modus igjen. Eg hadde ærleg talt ikkje trudd at ein nyversjon av eit såpass nytt Zelda-spel ville gjer meg så glad, men jammen. Dette gler eg meg verkeleg til. Blir knallfint. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Herlig Nintendo Direct Først en teaser fra Monolith Software, snakket om nytt Mario spill fra samme teamet som laget Super Mario Galaxy 1-2, nytt Mario Kart til Wii U, Yoshi's Island fra samme teamet som laget Kirby's Epic Yarn, noe pratis om Smash Bros for 3DS og Wii U, Wind Waker HD Remaster da det er ikke bare grafikken som blir shiny opp! Herregud jeg dauer snart HD remaster av Wind Waker skal vist komme denne høsten, samt dem har enda en Zelda tittel til Wii U som ikke ble snakket mye om Mye av dette skal vises i dette års E3! Endret 23. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 ...og der fikk Wii U min oppmerksomhet! Det tok en stund før de interessante nyhetene begynte å komme, men de siste 10 minuttene var fantastiske! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er den over? Hvor kan jeg finne VOD? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 liker å se hvordan nintendo krever penger av deg for å få et spill du allerede har kjøpt på wii når du overfører det til wii u. De har ikke gjort dette ennå, har de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå