Okapi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 På godt og vondt var det Rayman origins type musikk, jeg synes ikke det var ille, men musikken på Castle Rock banen var bra og veldig bra timet med spillbevegelsene. Vøtt? Musikken i det spillet var jo noe av det beste siden Locoroco! Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Som jeg sa, jeg synes ikke den var ille, men likte den. På godt og vondt kommentaren var ment at de som ikke likte den før ikke kommer til å like den nå, men de som likte den får mer av det gode. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg hadde ikke hatt lyst til å hjelpe en kjeltring som driver å stjeler fra meg. Enkelt og greit. Hvem er det som har stjålet noe? AgeOfRave påpeker at han har kjøpt et større antall Virtual Console-titler, og at han prøvde seg på noe modifisering som tydeligvis gikk galt. Hadde Nintendo hatt et halvfungerende opplegg som faktisk tok vare på kundene, hadde de ikke trengt å yte noe service i det hele tatt i saker som denne, men når de faktisk velger å ha et så idiotisk DRM-opplegg skulle det da bare mangle at de trår til når maskinvaren faktisk streiker. Nå fungerer imidlertid min Wii helt fint akkurat nå, men det kan jo godt være den dør etterhvert. Om Nintendo da nekter å ordne opp angående mine VC-kjøp, er det på ingen måte utenkelig at det styrker mine fordommer angående "Big Content" og heller driver meg i retning piratbukta. Å behandle alle sine kunder som på kanten til kriminelle gir en ingen godvilje. Som jeg sa, jeg synes ikke den var ille, men likte den. På godt og vondt kommentaren var ment at de som ikke likte den før ikke kommer til å like den nå, men de som likte den får mer av det gode. Jeg kom til å sitere feil innlegg, den der var tiltenkt Lykketrolling. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Huff, har gitt opp Skyward Sword for en stund. Spillet har absolutt potensiale til å bli et av de bedre, men det er så forbanna mye håndholding at jeg gir opp. Jeg har lett frem to skapninger i en skog og fant sjefen deres, så da må jeg finne to til. Ikke nok med at jeg har radar for å finne dem (så jeg trenger overhodet ikke lete i det hele tatt), men når jeg finner en forsvinner han fra radaren (så jeg slipper å finne samme to ganger, om jeg skulle ha glemt hvor han var), men i tillegg ble jeg tilbudt grundig opplæring i å bytte mål på radaren - til tross for at jeg har brukt radaren lenge nå. Hadde faktisk ikke noe valg. Prøve å utforske selv? "Use the fucking radar, dumbass!" Eller noe sånt. Kanskje ikke helt ordrett. Men på den positive siden lo jeg godt av en liten kommentar. "The creatures are highly intelligent and capable of talking. In other words, it's not Zelda." Mulig jeg misforsto litt der, men lo godt. Så var det over til Pandora's Tower. Håper jeg får gjøre ting selv der, og ikke måtte tenke selv. Er litt redd for at det kan være tidsfrist på spillet (det eneste jeg hater mer enn eskorteoppdrag og null tenke-selv), men vi får se. I verste fall er det jo bare å levere begge tilbake til Gamestop og hente noe annet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er tidsfrist i Pandora's Tower. Du må av og til avbryte brettet du er på og gå tilbake og hjelpe hun kjerringen, ellers dør hun. Du kan derimot åpne snarveier og slikt slik at det ikke tar så lang tid å komme tilbake der du var, men likevel smått irriterende. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hm... det var jo nedtur. Vi får se. Enkelte spill med tidsfrist kan jo være svært bra like vel, som f.eks System Shock. Edit: Eller kanskje ikke... slapp nesten opp for tid i det aller første tårnet, og kjøttet jeg gav henne hadde null effekt. Å sove hjalp derimot. Kan jeg ikke da bare droppe kjøttet og heller sove regelmessig? Men samme det, fortsetter heller på Zelda. Endret 14. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Mener å huske at du måtte ha kjøtt. Har akkurat rundet Paper Mario: Sticker Star. "#%&&%^* siste boss. Tok så lang tid og brukte så mange forsøk at jeg nesten ga opp. Ekstra deilig å klare den da. Endret 14. desember 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvem er det som har stjålet noe? AgeOfRave påpeker at han har kjøpt et større antall Virtual Console-titler, og at han prøvde seg på noe modifisering som tydeligvis gikk galt. "noe modifisering" ... hehe. Han har kjøpt et produkt, vel vitende om reglene. Når han gjør noe slikt, får han akseptere det å stå på bar bakke. Synes det er riktig av Nintendo å ikke hjelpe slike folk overhode når de har krysset grensen slik. Det gjelder også det å få i orden VC spillene. Enkelt og greit, han får klare seg selv! good luck. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Rayman Legends demoen var helt fantastisk. Hysterisk bra med stilige lydeffekter, glimrende grafikk og gameplayet satt som et skudd. Dette blir forhåndsbestilt idag! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det ser ut som at ustettelsen har ført til bedre optimisering. En del klagde på frameraten på E3, men det er fikset nå. Native 1080p og stødig 60 fps i følge Eurogamer. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 slet med at youtube videor ikke funka i browser lenger. youtube appen hakker. fant ut at hvis du bytter ut det watch=? mee embed/ saa funker det fint med videor fra youtbe paa browser Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Mener å huske at du måtte ha kjøtt. Har akkurat rundet Paper Mario: Sticker Star. "#%&&%^* siste boss. Tok så lang tid og brukte så mange forsøk at jeg nesten ga opp. Ekstra deilig å klare den da. Alt tilsier at man må ha kjøtt, ja. Det jeg reagerte på er at måleren ikke gikk ned da hun spiste, men da jeg sov. Kanskje man må ha kjøtt og så sove? Men uansett, har droppet spillet, så det er ikke så nøye. Og grattis med å ta bossen i Paper Mario. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Takk for det. Tror det er den nest vanskeligste sistebossen i et Paper Mario-spill. Infinijump stickers var nøkkelen, men å finne dem var ikke lett. Nå er det tilbake til ZombiU. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Aner ikke hvor offisielt det har vært frem til nå, men uansett. Dragon Quest VII shines on 3DS Videoen ser fantastisk ut. Kan nesten ikke vente til det kommer til Europa. Legg også merke til 2013 i slutten av videoen. Spillet kommer tydeligvis neste år. Men bare til Japan neste år, eller hele verden? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Får håpe att Big N lager ett nytt Mario Party spill til WiiU og att de går tilbake til det gamle og ikke det tullet som kom i nieren Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Wii U mario party spill hadde vært awesome å ha i jula..men neida.. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Nintendoland er jo en god erstatning Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 NintendoLand er svært morsomt i multiplayer, og selv singleplayer har sine stunder. Anbefaler Zelda: Battle Quest med en Wiimote. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Aner ikke hvor offisielt det har vært frem til nå, men uansett. Dragon Quest VII shines on 3DS Videoen ser fantastisk ut. Kan nesten ikke vente til det kommer til Europa. Legg også merke til 2013 i slutten av videoen. Spillet kommer tydeligvis neste år. Men bare til Japan neste år, eller hele verden? Nydelig! Det står Japan i artikkelen også, men det kommer nok hit også ved en senere anledning. Jeg spiller Dragon Quest IV for tiden. Elsker denne serien. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg håper DQ7 kommer til Europa, og med tanke på at DQ4-6, 8 og 9 er ute her er det mye som tyder på det. Men samtidig har DQX Wii solgt en del dårligere enn forventet i Japan (skjønt det er jo selvsagt mulig fordi folk heller venter på Wii U-versjonen), så det er ikke sikkert det kommer ut her. Men jeg håper. Ville uansett ha hatt et spill i stil med DQ9 foran et MMO. Helst med cross-play på et vis, som f.eks cloud save så vi kan spille Wii U-versjonen, lagre i cloud og fortsette der vi slapp på 3DS, bytte ting mellom 3DS og Wii U versjonen (spesielt om det er annerledes historie, eller i det minste en del forskjellige oppdrag på de to versjonene) og så videre. Det er jo en slags cross-play i Monster Hunter, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå