claes Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Går det virkelig ikke å slå av den svære gamepaden mens man ser på Netflix? Får slått av skjermen, men da får jeg jo ikke kommet meg ut og fortsatt det jeg ser på. Syntes hele opplegget med gamepadden er litt tungvindt og dårlig implementert Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Går det virkelig ikke å slå av den svære gamepaden mens man ser på Netflix? Får slått av skjermen, men da får jeg jo ikke kommet meg ut og fortsatt det jeg ser på. Syntes hele opplegget med gamepadden er litt tungvindt og dårlig implementert "Simply go to the HOME menu,controler setings, display off! Press/tap to turn back on." Tungvindt, men vi er alle litt "nye" enda. Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg vet at det der går, som jeg sa; men da får jeg jo ikke kommet meg ut og fortsatt det jeg ser på, for da slår bare den seg på igjen Endret 9. desember 2012 av Claes Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Crap, nå begynner Paper Mario å bli vanskelig. Må jo nesten ha en walkthrough tilgjengelig for å komme videre. Måtte ha en sticker i sted og hadde rett og slett ikke peiling på hvor den var, så måtte sjekke på nettet. De kunne i det minste fortalt hvilket brett en må lete på. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Sitter kabelen med pluggen fast i strømforsyningen, eller kan den byttes ut? I siste fall er det jo bare å ordne en ny kabel, du har sikkert allerede femten av dem liggende. Hvis den sitter fast kan du kjøpe en overgang på en hvilken som helst elektronikksjappe. Kan noen som har Wii U avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Siden vi likevel er i gang med dette, så vil jeg si hovedproblemet akkurat nå til Wii U ikke egentlig er lanseringen, men at det er veldig lite spill annonsert for neste år. Absolutt. Lanseringen er helt grei den. Tradisjonen tro et Mario ved lansering, NintendoLand for familien, generelt bra variasjon i sjangre og rimelig stort utvalg "voksne" spill inkludert de to største denne høsten: Black Ops 2 og AC3. Men 2013 ser veldig svakt ut foreløpig. Med andre konsoller har det ofte vært slik at selv om lanseringen ikke er så bra, så er det alltid mye spennende å se fram til. Til Wii U er det motsatt Jeg teller 6 halvstore spill: Aliens: Colonial Marines, Rayman Legends, Lego City Undercover, Pikmin 3, The Wonderful 101 og Bayonetta 2. Jeg håper på nytt Metroid og 3D Mario på E3, men uansett er det for svakt uten langt bedre tredjepartsstøtte. Kombinasjonen med lengre utviklingstid for Nintendo-spill grunnet kraftigere hardware/høyere grafikkforventninger og avventende tredjepartsutgivere, kan føre til et rimeig tynt bibliotek. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 The Wii U GamePad Sure Looks Easy to Break http://kotaku.com/5967075/the-wii-u-gamepad-sure-looks-easy-to-break Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Innehavere av en PEGI Online-lisens skal anstrenge seg til det ytterste for å trygge at nettjenester under deres kontroll er frie for innhold som er ulovlig, støtende, rasistisk, fornedrende, korrupt, truende, uanstendig eller som kan skade mindreåriges utvikling permanent. http://www.pegionlin...no/index/id/163 Kan være besyttelse mot søksmål denne restriksjonen. “Legal age restriction requirements vary across a number of European countries. Since Nintendo of Europe is based in Germany, Nintendo eShop is complying with German youth protection regulation which therefore applies to all our European markets. Under German law, content rated 18+ must be made available only at night. “Therefore the accessibility of 18+ content in Nintendo eShop is limited to [uSK: 22:00 UTC until 4:00 UTC] [PEGI: 23:00 UTC until 3:00 UTC].” USK is the abbreviation of Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle, the Entertainment Software Self-Regulation Body responsible for computer game ratings in Germany. On these shores we're governed by PEGI, so can only buy and access 18+ content on the Wii U eShop from 11pm to 3am. http://www.eurogamer.net/articles/2012-12-10-nintendo-explains-crazy-wii-u-eshop-restrictions Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det jeg lurer på er hvorfor 3am er siste mulighet..mange voksne sitter da oppe lengre enn til 3 på natta. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Wii U blitzes PS3 and 360 as the "greenest" console Its overall power draw is actually lower than many laptops (in fact we wouldn't be surprised to see Wii U console battery pack attachments launching at some point for mobile gameplay) - a remarkable state of affairs considering that its gaming performance easily beats those same notebooks. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-wii-u-is-the-green-console Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 En dag igjen, så kan jeg endelig spille wii u, siste eksamen i morgen, har ikke rørt wii u på over en uke, og det kribler i fingra. Får egentlig ikke brukt den før torsdag heller, fordi må reise tirsdags kveld og hele onsdag 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Lønning i dag da...og dessverre hadde de inne ett par Premium pakker på platekompaniet også. Sitter å laster ned den beryktede første oppstarts patchen nå Og jeg er allerede forelsket i skjærefjøla, kun etter å ha satt opp konsollen. Genialt at man kan bruke en som fjernkontroll til TVen også 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Dersom jeg skal bruke min eksisterende Nintendo network ID fra 3ds, og har glemt passordet ? Hvor får jeg fikset dette? EDIT: Til helevete med hele det gamle nintendo styret, mekker meg en ny. Endret 10. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 ZombiU has probably the most powerful atmosphere of any piece of zombie fiction seen in a long time. http://www.thegamingvault.com/2012/12/review-zombiu-wii-u/ If a game as early on in the WiiU’s lifespan is a graphically competent as this, I look forward to what games further down the line will look like. It’s difficult to say whether it looks film-like, but the environments look lived-in and it’s hard to imagine them looking better (or worse, depending on whether you like seeing the destruction of England’s capital city). Speaking of atmosphere, this is one area in which the game excels. The light-levels, rain effects and the sound effects and musical score are all designed for maximum tension. http://www.denofgeek.com/games/23777/zombiu-wii-u-review Selv så digger jeg spillet. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er ZombiU virkelig så bra som alle sier? Jeg har spilt det en god del, og selv om jeg fortsatt elsker det er jeg godt forbi den første lykkefølelsen av ny konsoll og nytt spill. ZombiU ser meget bra ut, men på den annen side er det stort sett så mørkt at det er vanskelig å se noe som helst. Det kan være en effektiv vei å forkle hvor dårlig det egentlig ser ut på. Ser du f.eks en film med CGI-monstre er det ofte svært mørkt når monsteret dukker opp. I en skrekkfilm gir det mening fordi mørket alltid er skumlere enn dagslys, men det er også en effektiv vei å skjule hvor dårlig laget monsteret egentlig er. Se bare Alien, som et eksempel. I store deler av filmen ser vi bare korte glimt av monsteret, men det er nok til å skremme vettet av oss. På slutten når vi endelig ser monsteret i helhet er det lett å se det bare er en fyr i teit kostyme. Videre er det ikke så mye variasjon i ZombiU heller. Vi går et sted, banker zombier, går videre, banker zombier og så videre og så videre. Inventoriet er tvilsomt i seg selv. På en måte er det veldig bra, siden vi må stoppe og nesten fysisk lete rundt i ryggsekken etter det vi leter etter. Men samtidig kan det fort bli irriterende når vi leter etter noe, og det ikke er noen fiender i nærheten. Når vi dør blir karakteren vi spilte som en zombie, så vi kan drepe ham/henne og hente sakene tilbake. Men hvorfor blir kun den nåværende karakteren en zombie når vi dør? Hvorfor kan vi ikke ha fire, fem karakter-zombier på en gang? Vi kan jo ha zombier fra en rekke andre spillere på en gang, så hvorfor ikke en rekke av våre egne? Og historie? Hva er det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Har kun klokket inn en liten time i Zombie U pga. den helt utrolige tiden det tok å faktisk komme i gang med maskinen, patching av både konsoll og spill + den katastrofale lastetiden hele jævla konsollen lider av. Nintendo fremstår som amatører i øverste sjikt når det kommer til softwaren sin. Og en annen ting, uten at jeg faktisk har sjekket: Men kan man skru av alle de sinnsyke lydene? Det høres ut som ett jævla galehus å operere i menyene til Wii U, ikke fullt så ille som på Wii...men likevel Ellers syns jeg den nye kontrollen virkelig har potensiale, og den var fantastisk god å holde u,mye bedre enn forventet! Like måten den er brukt på i Zombie U også. Blir noe litt annet når man faktisk må se ned på konrollen når man vi sjekke kartet/radaren Helt herlig! Maskinen hang seg helt i dag også, gikk ut av Zombie U og så stod maskinen der da, med sine helt fantastiske bakgrunnslyder. Måtte nappe ut strømkontakten. Sånnt dreper jo førsteintrykket en del. Endret 10. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nintendo has had a strong launch in Japan, where the Wii U sold 307,000 units over the course of the weekend. By comparison, the original Wii sold 350,000 units. http://wiiudaily.com/2012/12/wii-u-sells-300000-console-during-launch-in-japan/ Er det det`som kan kalles en god helg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Den som bestemte at Wii Shop-musikken ikke kan slås av burde vært hengt opp etter neglene med pianotråd. Eller Wii Menu loopen som aldri stopper.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Utrolig mye som kan bli bedre med Wii U sin software, føler virkelig at det er typisk Nintendo. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Den som bestemte at Wii Shop-musikken ikke kan slås av burde vært hengt opp etter neglene med pianotråd. Eller Wii Menu loopen som aldri stopper.. Det er da bare å trykke Mute på TVn? In other news har jeg nå kommet til Mission 19 på Tank! Tank! Tank!, og merker at det begynner å bli vanskelig. Men faen så moro det er! Storkoste meg tidlig i spillet da jeg sloss mot to King Kong-roboter på en gang, men de virkelig store fiendene kom senere. Disse jævlene er så svære at de bare trenger å løpe i nærheten av meg for å drepe meg. Om de tråkker på meg er tanksen knust, selv om jeg har full health. Nå er jeg på Mission 19 og sliter noe sinnsykt. Mantisbots? Enkelt. Kraken? Utfordrende, men greit nok. Men begge to og dårlig tid? Sliter litt, for å si det sånnt... Skjønner egentlig ikke at noen ikke liker dette spillet. Det er enkelt gameplay og enkel grafikk, men noe av det morsomste jeg har spilt på lenge. Alt trenger ikke være hyperkomplisert med fotorealistisk grafikk for å være morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå