Colin. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Litt spent på hvordan Wii U gjør det i Norge, fks den lokale coop obs hypermarked butikken her i Stavanger, har over 50 basic sett på lager som ligger ute i butikken, pluss 10-15 premium utgaver. Er det hos coop obs Mariero? Har ennå ikke funnet en plass der de har inne premium-pakken. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det hos coop obs Mariero? Har ennå ikke funnet en plass der de har inne premium-pakken. Jepp ,det er på mariero, med en gang du kommer inn der, 3299 tror jeg de skulle ha http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-trine-2-face-off Godt å se at multiplatform kan se bedre ut på wii u, hvis det gjøres riktig! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Håper virkelig GTA V blir utgitt på Wii U slik at vi får se hva den virkelig duger til. Med spennende nye funksjoner knyttet til den nye touch kontrollen tror jeg det er hva Nintendo trenger for å komme seg inn på markedet for den eldre gruppen gamere og vise at den nye konsollen har utvidet målgruppen sin! http://www.eurogamer...kstar-boss-says For å være ærlig, tror jeg allerede Nintendo har et eldre publikum enn sine konkurrenter, men det er klart, om de ønsker flere rundt 20, så vil dette være en glimrende tittel å få. Personlig er jeg ikke veldig positiv, GTA3, Vice City og San Andreas kom jo aldri på Gamecube til tross for at den var kraftigere enn PS2, men vi kan jo håpe Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Ser allerede en trend med at de store blockbusterne neste år som Tomb Raider, Bioshock Infinite, Metal Gear Rising, Crysis 3, Devil May Cry, GTA V etc. ikke er annonsert til Wii U. Jeg tror dessverre dette vil fortsette. Kort sagt så ender nok Wii U opp som Wii hvor man må klare seg med Nintendos stortitler og mindre eksklusive tredjepartsspill som Rayman Legends, Wonderful 101 og Bayonetta 2. Et FIFA og CoD vil nok komme årlig, men forventer man Tomb Raider og GTA tror jeg man blir skuffa. Endret 7. desember 2012 av kilik Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ser allerede en trend med at de store blockbusterne neste år som Tomb Raider, Bioshock Infinite, Metal Gear Rising, Crysis 3, Devil May Cry, GTA V etc. ikke er annonsert til Wii U Jeg tror dessverre dette vil fortsette. Kort sagt så ender nok Wii U opp som Wii hvor man må klare seg med Nintendos stortitler og mindre eksklusive tredjepartsspill som Rayman Legends, Wonderful 101 og Bayonetta 2. Et FIFA og CoD vil nok komme årlig, men forventer man Tomb Raider og GTA tror jeg man blir skuffa. Både enig og uenig, spillene du snakker om, er helt på slutten av sin utviklingsfase, mase av tid brukes på assets og for å få motoren til å flyte bra på xbox og ps, noe som de har nå god erfaring med, det vil ta masser av tid, og penger, og arbeid fra folk til å porte dette spillet over til wii u. Og de tror jeg ikke de vil velge å bruke tid på nå. Fks, Mass effect 3 till wii u, er jo ikke laget av bioware, eller det er laget av bioware, men portet av et helt annet selskap. Men jeg har forhåpninger av at nye titler får en versjon på wii u. Dog er litt nervøs på hva som vil skje når en ny xbox og ps kommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk gullmelding av lillebror i går kveld: "Endelig har jeg fått Wii U i hus, og gjett hva jeg spiller? Super castlevania 4!" aka var ikke nintendo land det helt store.. 2 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Ser allerede en trend med at de store blockbusterne neste år som Tomb Raider, Bioshock Infinite, Metal Gear Rising, Crysis 3, Devil May Cry, GTA V etc. ikke er annonsert til Wii U Jeg tror dessverre dette vil fortsette. Kort sagt så ender nok Wii U opp som Wii hvor man må klare seg med Nintendos stortitler og mindre eksklusive tredjepartsspill som Rayman Legends, Wonderful 101 og Bayonetta 2. Et FIFA og CoD vil nok komme årlig, men forventer man Tomb Raider og GTA tror jeg man blir skuffa. Dette har jeg ment hele tiden ville skje, og jeg tror kraften har null og niks å si for det. Wii U er mer enn kraftig nok til å kjøre alt dette, det handler derimot utgivernes forventninger til konsollen. De forventer at den skal floppe som Gamecube, eller bli en Nintendo-selger som Wii. Det trist er jo at dette selvsagt er en selvoppfyllende profeti, når EA gir ut Mass Effect 3 til $60 og Mass Effect Trilogy på konkurrerende plattformer til $50, så får de akkurat de "foventede svake" tallene på Wii U (til tross for at hvert eneste solgte eksemplar av ME3 på Wii U er et for mye). De graver sin egen grav med ubrukelige avgjørelser, og at disse spillene heller ikke kommer viser dessverre det. Menmen, jeg er ærlig talt ikke interessert i svake porter uansett. Poenget med å eie ulike plattformer er deres ulike spill, så om Wii U kan få en rekke unike spill slik Wii fikk, så er det egentlig bedre enn dårlige port-jobber slik Gamecube delvis fikk. Disse stortitlene kan skaffes på 360 eller PC eller noe lignende uansett. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk nettopp Warriors Orochi 3 Hyper i posten. Gleder meg til å teste det! Noen andre som skaffet det? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk gullmelding av lillebror i går kveld: "Endelig har jeg fått Wii U i hus, og gjett hva jeg spiller? Super castlevania 4!" aka var ikke nintendo land det helt store.. Skal veldig mye til å slå Super Castlevania 4 dog Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er dette tilfellet hos dere som har konsollen ? http://www.vg247.com/2012/12/07/nintendo-europe-blocking-wii-u-content-rated-18-until-11pm/#comments Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er dette tilfellet hos dere som har konsollen ? http://www.vg247.com...-11pm/#comments Gud bedre Nintendo. Jeg er litt fanboy, og heier på de, men noen ganger går de alt for langt. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Gikk nettopp inn på ZombieU på eShop... trodde jeg. "You can not view this. The times when this item can be viewed are restricted." WTF, Nintendo? Jeg skjønner godt at de ikke vil at unger skal spille det, men å hindre oss i å laste det ned blir helt feil. Om jeg lastert det ned etter midnatt kan jeg jo spille det hele dagen i morra uansett? Endret 7. desember 2012 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Gikk nettopp inn på ZombieU på eShop... trodde jeg. "You can not view this. The times when this item can be viewed are restricted." WTF, Nintendo? Jeg skjønner godt at de ikke vil at unger skal spille det, men å hindre oss i å laste det ned blir helt feil. Om jeg lastert det ned etter midnatt kan jeg jo spille det hele dagen i morra uansett? Rett å slett skandale. Er som å skyte seg selv, tre ganger i foten. Endret 7. desember 2012 av Zelkin 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Håper da man inderlig kan spille 16+ spill om man har kjøpt dette og kun eshop funksjonen som rammet av dette. Om ikke så forsvinner i hvertfal min Nintendo ut av huset EDIT: Noen som kan teste ZombiU e.l? Endret 7. desember 2012 av KriZZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Dette blir faktisk for dumt, altså det får være grenser. Det er jo fullt mulig å sette en foreldrelås på konsollen? 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 EDIT: Noen som kan teste ZombiU e.l? Jeg startet det uten problem, så vi kan spille når vi vil. Det er bare eShop som er begrenset. Nå ser jeg ikke det som et stort problem, da jeg aldri må laste ned noe før kl 11 om kvelden, og jeg tviler sterkt på at det stopper å laste ned om det ikke er ferdig før eShop blir begrenset igjen. Men ærlig talt, det er rimelig irriterende av Nintendo å gjøre det sånn. Vi har jo Parent Control på konsollen, og vi må taste inn fødselsdato (og dermed alder) for å registrere konto, så kunne de ikke begrense kontoen i stedet? Det burde være opp til foreldrene hva barna skal kunne laste ned og spille, ikke Nintendo. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Tror man venter med å kjøpe WiiU, til prisen dropper og til de har fikset alle problemene. Nå har jeg ikke vært så stor fan siden 64, synes konsollene som kom etter det har floppet eller ikke holdt bra nok nivå, ser ut som å bli det samme med WiiU. (har alle konsollene så, bare så det er sagt) Er for mye som mangler med Wii U, satser på at konsollen blir hacked snart så man kan gjøre flere ting med den, er for begrenset og prisen for for høy til å være spillekonsoll ONLY, ikke verdt det. Endret 7. desember 2012 av nagina Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Innehavere av en PEGI Online-lisens skal anstrenge seg til det ytterste for å trygge at nettjenester under deres kontroll er frie for innhold som er ulovlig, støtende, rasistisk, fornedrende, korrupt, truende, uanstendig eller som kan skade mindreåriges utvikling permanent. http://www.pegionline.eu/no/index/id/163 Kan være besyttelse mot søksmål denne restriksjonen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg ser ikke restriksjonen som en stor sak. Om man absolutt må ha et spill så tidlig som mulig er det jo bare å kjøpe det i butikken. Man kan jo spille det uansett, og eventuell DLC kan vente til kvelden. @nagina: Jeg synes så langt Wii U er den beste Nintendo-konsollen siden N64, og den kan faktisk bli enda bedre. Det er selvsagt ikke helt på Super Nintendo-nivå ennå, men det skal godt gjøres. Når det gjelder mangler liker jeg at det stort sett er en ren spillkonsoll. Noe som irriterer vettet av meg med PS360 er at spill er dyttet ned på andreplass siden de fokuserer så mye på å være alt mulig annet. Wii U har Netflix og sånt tull, men det er og blir en spillkonsoll, akkurat som det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå