Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Sonic & All-Stars Racing Transformed, Mass Effect 3 og Tekken Tag Tournament 2 til Wii U på Tirsdag. Blitt veldig avhengig av Sonic & All-Stars Racing Transformed. Har no-lifet Ocean View og kommet inn på 6. i verden i Time Attack. xD Med tiden 0:30.772. Og jeg har feilet et par forsøk på å slå Shaun Tanney's 5. med tiden 0:30.509. Dette spillet er veldig avhengighetsdannende.

Dette er en video fra Xbox 360 eller PS3-versjonen:

http://www.youtube.com/watch?v=IagKeEcyCDs

Bare jeg hadde visst hvordan jeg får full turbo med drift før gresset i begynnelsen. Da kunne jeg ha spart turboen man har i høyre hjørnet av skjermen til der han bruker den i videoen. Om det er noen racing-eksperter her som vet hvordan man får full turbo i tide, så ville det vært fint om noen fortalte meg. For jeg har et så stort potensial. Jeg kan klare verdensrekord (tror jeg), hvis jeg lærer alle avanserte teknikker.

Edit: Jeg bruker Metal Sonic + Console Mod (eller Genesis Mod som in-game-stemmen sier i spillet). Jeg har enda ikke åpnet Shadow og de fleste andre unlockables. Jeg er veldig nysgjerrig på Shadow.

Jeg klarer ikke helt å se hvordan det er Gamestop sin feil at du moddet Wiien ulovlig. De tvang deg ikke akkurat, for å si det sånn. Har du prøvd å sende inn Wiien selv? Om Gamestop sender den inn for deg må du jo betale dem uansett, siden garantien er gått ut.

Litt sent svar, kanskje, men jeg har ikke sjekket denne tråden i det siste. Jeg ringte Nintendo i Skandinavia tidligere i år, og han som tok telefonen sa selv at butikken skal ta imot og sende inn for deg, om man vil gjøre det på den måten, selv om garantien er ute og du må betale. Og jeg gjorde det jo klart og tydelig i min post at jeg var klar over at jeg må betale om jeg skal ha den reparert. Jeg vet man kan sende til Nintendo selv også. Men jeg synes systemet dems er så mye styr. Lettere å bare la butikken ta seg av det, for det skal jo betales, uansett. Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Alle datoene:

Wii U

11. januar: Ninja Gaiden 3

18. januar: SiNG Party

8. februar: Scribblenauts Unlimited

15. februar: Aliens: Colonial Marines

Mars: Monster Hunter 3 Ultimate

1. kvartal: Rayman Legends

1. kvartal: Lego City: Undercover

2. kvartal: Pikmin 3

Ellers er Game & Wario og Wii Fit U ventet i løpet av første halvår. Lego-spillet ser bedre ut for hver gang og kan nok fort bli en "sleeper hit".

3DS

8. mars: Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can You Stay Focused?

Mars: Harmo Knight

Mars: Luigi's Mansion: Dark Moon

Mars: Castlevania: Lords Of Shadow: Mirror Of Fate

April: Fire Emblem: Awakening

2. kvartal: Animal Crossing: New Leaf

3DS ser ut til å få en veldig bra periode etter et skuffende halvår. Personlig ser jeg mest fram til Luigi's Mansion 2.

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke The Wonderful 101 på listen? Jeg vil ha release date, Nintendo. Nå!

Ikke noe nytt om det, så tipper det er en stund til det kommer. Er også et typisk spill som kan komme noe etter i Europa sammenlignet med Japan. Jeg tipper det kommer i sommer en gang.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg akkurat Flingsmash for å få den siste motion+ kontrolleren jeg trenger. Klassisk at det er billigere å kjøpe de med et spill, enn bare alene, ikke rart Nintendo sine partyspill selger bra :)

Jeg kjøpte meg akkurat Flingsmash for å få den siste motion+ kontrolleren jeg trenger. Klassisk at det er billigere å kjøpe de med et spill, enn bare alene, ikke rart Nintendo sine partyspill selger bra :)

Hehe du sier noe der, coop hadde tilbud på wii her om dagen til 899 tror jeg det var, med mario kart, wiien selvfølgelig og motion + kontroller + nunchuck :p ekstremt egentlig

Lenke til kommentar

Alle datoene:

Wii U

11. januar: Ninja Gaiden 3

18. januar: SiNG Party

8. februar: Scribblenauts Unlimited

15. februar: Aliens: Colonial Marines

1. kvartal: Rayman Legends

1. kvartal: Lego City: Undercover

2. kvartal: Pikmin 3

Ellers er Game & Wario og Wii Fit U ventet i løpet av første halvår. Lego-spillet ser bedre ut for hver gang og kan nok fort bli en "sleeper hit".

3DS

8. mars: Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can You Stay Focused?

Mars: Harmo Knight

Mars: Luigi's Mansion: Dark Moon

Mars: Castlevania: Lords Of Shadow: Mirror Of Fate

April: Fire Emblem: Awakening

2. kvartal: Animal Crossing: New Leaf

3DS ser ut til å få en veldig bra periode etter et skuffende halvår. Personlig ser jeg mest fram til Luigi's Mansion 2.

Zen Pinball 2 on Wii U this month

http://www.joystiq.com/2012/12/05/zen-pinball-2-on-wii-u-this-month/

Lenke til kommentar

Det er Norge, hva forventer du? Her er det stort sett bare Playstation som gjelder, og jeg tror ikke Wii U kommer til å endre stort på det. I Sverige toppet i det minste New Super Mario Bros U en salgsliste jeg så, det kommer nok ikke til å skje her.

Lenke til kommentar

As far as I'm concerned, Miiverse is the future of online social gaming.

Here’s where the angry comments will likely start pouring in - you see, I don’t think any of that stuff I just mentioned is a bad thing. In fact, I far prefer Nintendo’s approach to online (gasp!).

Not to belittle what Sony and Microsoft have accomplished with their online profiles - that whole setup is truly something to behold, and something the majority of gamers will probably always prefer.

But on the flip side, I also think it’s a very good thing that rather than mimicking its opponents, Nintendo is offering something completely different. As luck would have it, it’s just right for the type of gamer I am - and judging by the host of Miis I’ve seen enjoying Miiverse online, I’m far from alone.

http://www.ign.com/articles/2012/12/05/wii-u-revolutionizes-social-gaming

Skal bli spennende å se utviklingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper virkelig GTA V blir utgitt på Wii U slik at vi får se hva den virkelig duger til.

Med spennende nye funksjoner knyttet til den nye touch kontrollen tror jeg det er hva Nintendo trenger for å komme seg inn på markedet for den eldre gruppen gamere og vise at den nye konsollen har utvidet målgruppen sin!

http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-19-grand-theft-auto-5-wii-u-up-for-consideration-rockstar-boss-says

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...