GlennLimos Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Er veldig synd at Wii U ikke støtter 5.1 eller 7.1 lyd. Selv min PS3 konsoll støtter det og den har optisk inngang som ikke Wii U har. Nå har jeg kun 2.1 lyd som er bare helt ok Er noe surt fordi jeg vil ha et glimrende lydbilde også, jaja kan ikke få alt man ønsker selvom jeg har dette på den nevnte konsollen Støttes! Har den ikke 5.1 engang, syns jeg leste 5.1 en plass? Jeg kjøper konsollen i Januar, hadde forhåndsbestillt, men den ble litt forsinket fra CDON og pga. en del reising fremover så hadde jeg egentlig ikke hatt tid til den før i starten av februar. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Støttes! Har den ikke 5.1 engang, syns jeg leste 5.1 en plass? Jeg kjøper konsollen i Januar, hadde forhåndsbestillt, men den ble litt forsinket fra CDON og pga. en del reising fremover så hadde jeg egentlig ikke hatt tid til den før i starten av februar. Nei, jeg får ikke lyd i mine bakhøytalere desverre på min hjemmekino som er både 5.1 og 7.1... 5.1 og 7.1 fungerer på PS3 for å ta et eksempel Endret 3. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Noen som vet om denne vill funke på Wii U ? http://www.elkjop.no...ter-fra-logic-3 Er testet, og den fungerer. Men! Jeg er usikker på om det er WiiU'en eller nettverket mitt, men den USB'en der ga meg kun 1-2 mbits linje ut til internett, det samme ga min dårlige wifi i stuen. Da begynner enn å lure litt da jeg har en 40mbits linje. Nå skal det sies at jeg ikke har funnet en god test side for WiiU sin nettleser enda. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Mener at Wii U støtter 5.1 PCM 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ser også når at folk er pålogget inne på Miiverse eller New Super Mario Bros U, da vises det i friendslisten min hva dem spiller. Hvorfor viser det ikke når folk spiller som for eks ZombiU på vennelista mi? Merkelige saker Mener at Wii U støtter 5.1 PCM Hmm, hører ihvertfall ikke noe når jeg setter det opp. Endret 3. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Som forventet er Basic-pakken særdeles lite populær. Fra UK: "60 per cent of all Wii U sales were of the Premium pack. 30 per cent bought the console in its Zombi U bundle, meaning just 10 per cent bought a Basic Wii U with its smaller hard drive." Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Er veldig synd at Wii U ikke støtter 5.1 eller 7.1 lyd. Selv min PS3 konsoll støtter det og den har optisk inngang som ikke Wii U har. Nå har jeg kun 2.1 lyd som er bare helt ok Er noe surt fordi jeg vil ha et glimrende lydbilde også, jaja kan ikke få alt man ønsker selvom jeg har dette på den nevnte konsollen Har du valgt surround i Settings da? "Audio: "AV Multi Out" port: RCA Analog stereo HDMI output: Six-channel(5.1ch) linear PCM" Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Har du valgt surround i Settings da? "Audio: "AV Multi Out" port: RCA Analog stereo HDMI output: Six-channel(5.1ch) linear PCM" Jeg hadde på selvfølgelig, men mitt anlegg har en ekstra knapp på kontrolleren som gir meg 5.1 lyd og 7.1, kun i dette tilfelle måtte jeg trykke på den knappen. Andre maskiner slipper jeg det grrr. LCM er helt greit. Endret 3. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Har litt triste nyheter. Vår kjære ZippoM har avgått med døden. Igjen. Fant en zombie kalt ZippoM vandrende rundt, så drepte ham og tok alt han hadde. Og det var mye. Vi snakker 30+ kuler til pistolen, to medikit (medium og large) og noen flares. Digger at folk vi har på vennelisten kan bli zombier og dukke opp i våre spill på denne måten. På den annen side har vi jo dette scenarioet som nettopp skjedde meg: Vi snakker svært mørk korridor. Så mørk at jeg ikke så noenting som helst. Testet radaren, men så ingenting av interesse. Så jeg gikk litt forover, slo på radaren, men så ingenting. Slo så på lommelykten... og så rett på en zombie rett foran meg! Shiiiiit! Radaren viste ingenting fordi zombien sto i ro, og den reagerer på bevegelse. Det visers tydelig når det lyser opp tre, fire røde prikker i rommet redd foran deg, og det viser seg å være rotter. Det er jo genialt hvis min ryggsekk ikke lenger er der jeg døde , mente jeg kunne hente den med den nye karakteren, men hvis du plukket den så er den vel ikke der?!, øker spenningen ytteligere det. Min første død by the way. Endret 3. desember 2012 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Wii U kjører i LPCM som er tapsfri lyd, the good shit med andre ord Fleste nye forsterkere støtter dette, iToman du har vel et slik komplett pakke ifra Samsung? Den burde støtte det og du skal da få skikkelig surround. Om du gir meg betegnelsen på det du har så kan jeg sjekke litt for deg, om du ikke har gjort det selv. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Wii U kjører i LPCM som er tapsfri lyd, the good shit med andre ord Fleste nye forsterkere støtter dette, iToman du har vel et slik komplett pakke ifra Samsung? Den burde støtte det og du skal da få skikkelig surround. Om du gir meg betegnelsen på det du har så kan jeg sjekke litt for deg, om du ikke har gjort det selv. Fikk hints og tips av pantzman og Amored, fikk det jeg ville ha til slutt . Men jeg synes personlig at DTS i spill er det beste man får, bare jeg får slippe TV-lyd eller 2.1 lyd på Wii U så er jeg nok fornøyd. Har dette anlegget til konsollene Samsung HT-D6750W 5.1 or virtual 7.1 Endret 3. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Har noen av dere andre et spørsmålstegn der hvor Mii skulle vært i Miiverse? Har ventet i håp om at dette skulle fikse seg automatisk, men ingenting har skjedd foreløpig. Småirriterende, hehe.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Det er jo genialt hvis min ryggsekk ikke lenger er der jeg døde , mente jeg kunne hente den med den nye karakteren, men hvis du plukket den så er den vel ikke der?!, øker spenningen ytteligere det. Min første død by the way. Tror du fortsatt kan plukke opp tingene dine. Døden din ga bare andre muligheten til å skaffe litt ekstra gear Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Tror du fortsatt kan plukke opp tingene dine. Døden din ga bare andre muligheten til å skaffe litt ekstra gear Tror nok de har tenkt det samme. Det er jo også begrensning på hvor mange sånne spiller-zombier du kan ha vandrende rundt, så du slipper å våkne opp og finne fem hundre zombier utenfor døren. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Kjøpte med denne på coop i dag http://www.bigben-interactive.co.uk/produit/produit/id/6298 tenkte det var greit når jeg skal hjem å reise og vil passe på gamepaden etc. Et annet spørsmål, jeg gav jo opp Wii litt tidlig, og tenkte derfor å plukke med meg noen ekstra spill, på disk, siden det ikke virker som det kommer på eshop. Har dere noen tips tenkte på mario galaxy 2 super smash bros brawl metroid prime trilogy Donkey kong country returns Noen andre? Zelda fks, silent hill har jeg spilt, og syntes det var vedlig bra Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Tror nok de har tenkt det samme. Det er jo også begrensning på hvor mange sånne spiller-zombier du kan ha vandrende rundt, så du slipper å våkne opp og finne fem hundre zombier utenfor døren. Det hadde vært litt kult, men klin umulig! Hadde vært artig med en liten online coop, der de som dør kan komme tilbake som zombier. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Kjøpte med denne på coop i dag http://www.bigben-in...produit/id/6298 tenkte det var greit når jeg skal hjem å reise og vil passe på gamepaden etc. Et annet spørsmål, jeg gav jo opp Wii litt tidlig, og tenkte derfor å plukke med meg noen ekstra spill, på disk, siden det ikke virker som det kommer på eshop. Har dere noen tips tenkte på mario galaxy 2 super smash bros brawl metroid prime trilogy Donkey kong country returns Noen andre? Zelda fks, silent hill har jeg spilt, og syntes det var vedlig bra Mario Galaxy 1 da? Ellers så har du jo Metroid: Other M fra Team Ninja. Ikke akkurat Metroid, men jeg likte det. Smash Bros er vel mest et spill man spiller med 3 andre. Du har spilt både Twilight Princess og Skyward Sword? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Noen av mine favorittspill på Wii, Another Code: R hvis du ønsker et koselig eventyrspill. Det er for det meste tekst med noen gåter her og der, men det er veldig godt skrevet og historien er veldig god. Xenoblade hvis du ønsker et jrpg. Stor og utrolig pen verden å utforske, godt kampsystem, nydelig musikk og en meget solid historie. Ser forresten at Scribblenauts Unlimited bare får 5/10 fra Eurogamer. De kaller der "dull, simplistic, and devoid of challenge". 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hm... lastet ned Tekken Tag Tournament 2 på lørdag, men hadde ikke plass til å installere det. Kjøpte ekstern harddisk i dag på 2GB, dro hjem og satte den opp (svært smertefritt, som vanlig) og prøvde å installere Tekken nå... Men neida. Jeg fikk en feilmelding da jeg prøvde å installere på lørdag, og tydeligvis har Wii U'en like greit slettet hele filen jeg lastet ned. Ergo må jeg laste ned hele driten om igjen nå for å få den på den eksterne harddisken. Jaja, er jo bare 15GB... Ser forresten at Scribblenauts Unlimited bare får 5/10 fra Eurogamer. De kaller der "dull, simplistic, and devoid of challenge". Scribblenauts er det du gjør det til. Du kan fint gå gjennom de aller fleste brettene ved å lage de samme tingene om og om igjen, men hva så? Hele poenget er å leke med spillet, sette fantasien i sving og løse oppdrag på mest mulig kreativt vis. Jeg tror de har misforstått hele konseptet. Som forventet er Basic-pakken særdeles lite populær. Fra UK: "60 per cent of all Wii U sales were of the Premium pack. 30 per cent bought the console in its Zombi U bundle, meaning just 10 per cent bought a Basic Wii U with its smaller hard drive." Jeg kunne nok klart meg med Basic. Harddisken i Premium er alt for liten uansett, og strengt tatt er det ikke så mye jeg fikk i Premium jeg ikke kunne klart meg uten. Men Premium er pen, da. Liker sorte konsoller bedre enn hvite, "sterile" konsoller. Endret 3. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Project Zero om man liker spill med uslåelig jævlig stemning og en dose japansk krydder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå