Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nintendo har surra med det friends list greiene, føltes ut som en bug

Hvis du adder en venn ved å gå på home og så friends list, så får man ikke beskjed om det, og han får ikke beskjed om å godta/ikke godta.

Samtidig hvis du fjerner en venn fra friends list, får ikke han du fjerner beskjed

Dog

Hvis du går inn på miiverse og adder en venn, så får man beskjed om det.

Hvis du fjerner en venn fra miiverse, så fjernes du også på hans liste.

Det virker bare merkelig. men men, flisespikkeri, men litt irriterrende

Lenke til kommentar

Rote litt rundt i Miiverse instillingene, man kan velge å kun se poster fra Wii U konsoller som har engelsk OS.

Kommet opp noen Nintendo Network ID tråd enda?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1476908

Har noen funnet bookmerke funksjonen?

Trykk på fyren din nedi i venstre hjørne :)

Tro om ikke Nintendo kunne implementert en Google Translate plugin, hehe.

Kan jo alltids stoppet spillet, skrive ned hva som står der, så gå i nettleseren på google translate, men det er vel kanskje ikke verdt det :p

Lenke til kommentar

Min Wii U ligger forhåpentligvis under juletreet om et par uker. Etter å ha sett Radcrew sin Wii U-kavalkade synes jeg Nintendoland ser veldig morsomt ut, og jeg ble positivt overrasket over både dette spillet og NSMBU.

Anbefaler dere å se videoen: http://www.radcrew.net/blogg/rad-crew-tv-wiiu-kavalkade

Podcasten deres er også fantastisk hvis dere liker ny og gammel gaming. De er store fans av Nintendo, og har også et podcast-samarbeid med Gamer.no, som kalles for retro crew.

Lenke til kommentar

Rundt 3,5 timer holdt kontrollen ut idag med lys styrke på 3/5. Det er ikke spesielt lenge synes jeg...

Testa litt Black Ops 2 idag, ganske så genialt å spille uten tv. Blir ganske så intenst der en sitter å ni glor på den lille skjermen :)

Ja, batteriet holder ikke lenge. Har begynt å la gamepaden sitte i laderen når jeg spiller, da bildet blir noe bedre.

Fin tegning forresten! xD

Lenke til kommentar

La ikke dette bli et nytt forum der alt som diskuteres er ghz og mhz og bytes og bites og ja.

La oss legge dette bak oss, det er interessant, men burde disktueres et annet sted. Da det nå bare er ren spekulasjon om wii u blir svakere en xxxxx.

Bare liten info, han som fant ut klokk speeden på Wii U sa forøvrig dette på twitter

"If you want more evidence that MHz isn't everything, a little birdie points out that Durango (Xbox 720) is specc'ed to have a 1.6GHz CPU."

Forøvrig så er fortsatt mine beste spill opplevelser fra spill som ikke har bra grafikk i det hele tatt.

Kloke ord!

Misliker at 50% av ZombiU postene i MiiVerse er på tysk, spansk, fransk og diverse andre europeiske språk...

Du kan velge språk tror jeg? Jeg synes dog det er litt kos å få alle postene på disse andre språkene også :)

Tror nintendo har surra med det friends list greiene, føltes ut som en bug

Hvis du adder en venn ved å gå på home og så friends list, så får man ikke beskjed om det, og han får ikke beskjed om å godta/ikke godta.

Samtidig hvis du fjerner en venn fra friends list, får ikke han du fjerner beskjed

Dog

Hvis du går inn på miiverse og adder en venn, så får man beskjed om det.

Hvis du fjerner en venn fra miiverse, så fjernes du også på hans liste.

Det virker bare merkelig. men men, flisespikkeri, men litt irriterrende

Ja, jeg skrev vel om dette tidligere. Det greieste er å bare bruke Miiverse, så får vi håpe Nintendo rydder opp etterhvert.

Har forresten lest i den andre tråden om folk som "har lagt til alle" uten at jeg har sett noe vennerequest, så om det gjelder noen av dere, så er det kanskje et poeng å gjøre det på nytt eller skrive en melding til de dere har lagt til som ikke har godkjent dere.

Lenke til kommentar

Har litt triste nyheter. Vår kjære ZippoM har avgått med døden. Igjen. :p

Fant en zombie kalt ZippoM vandrende rundt, så drepte ham og tok alt han hadde. Og det var mye. Vi snakker 30+ kuler til pistolen, to medikit (medium og large) og noen flares. Digger at folk vi har på vennelisten kan bli zombier og dukke opp i våre spill på denne måten.

På den annen side har vi jo dette scenarioet som nettopp skjedde meg: Vi snakker svært mørk korridor. Så mørk at jeg ikke så noenting som helst. Testet radaren, men så ingenting av interesse. Så jeg gikk litt forover, slo på radaren, men så ingenting. Slo så på lommelykten... og så rett på en zombie rett foran meg! Shiiiiit! :D Radaren viste ingenting fordi zombien sto i ro, og den reagerer på bevegelse. Det visers tydelig når det lyser opp tre, fire røde prikker i rommet redd foran deg, og det viser seg å være rotter. :p

Endret av Lykketrolling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har åpnet de fleste hemmeligheter og samlet de fleste mynter i New Super Mario Bros U nå, og må si at jeg har latt meg imponere av både level-design, utfordring, og ikke minst oververden. Oppjusterer karakteren min til en sterk 9 av 10. Det nest beste 2D-Mario-spillet noensinne, og har overtatt førsteplassen fra min tidligere game of the year Mark of the Ninja.

Lenke til kommentar

Er veldig synd at Wii U ikke støtter 5.1 eller 7.1 lyd. Selv min PS3 konsoll støtter det og den har optisk inngang som ikke Wii U har. Nå har jeg kun 2.1 lyd som er bare helt ok

Er noe surt fordi jeg vil ha et glimrende lydbilde også, jaja kan ikke få alt man ønsker selvom jeg har dette på den nevnte konsollen :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...