henrikrox Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 haha ok Jeg installerer forresten Trine 2 nå, så hvis noen vil spille coop, send meg en melding Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Runde nr 2. Så møter jeg den zombien jeg prøvde å drepte og "my former self" med min ryggsekk! som zombie. I en hektisk kamp klarer jeg å ta de ned, for det kommer enda en kar inn og bare "Suprise motherfucker" heldigvis overlever jeg akkurat. Liten spoiler: Jeg sjekket radaren i det første området før vi kommer utendørs, og et sted går det to trapper ned til et stort rom med flere zombier. Kort sagt? Finne zombier -> Få zombien til å jage meg -> Løp opp trappen -> Fastmonstert maskingevær -> Trollface. Endret 1. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Til nå er jeg veldig fornøyd med Wii U. Alt har gått smertefritt, både den patchen og overføring av alt Wii content. Mario-spillet var veldig gøy til nå og det ser virkelig flott ut. Nå skal jeg prøve ZombieU som jeg tror jeg kommer til å like veldig godt da jeg elsker survival-horror Er skikkelig kjekt med ny konsoll altså! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Endelig ferdig med å laste ned Tekken. Hadde en disconnect til, men regner det som en blanding av barnesykdom og stor pågang på eShop. Alt i alt ikke så farlig. Så var det bare å vente noen minutter før det er installert. In other news har jeg tegnet en del på Miiverse, spesielt i Skylanders-kanalen. Aner ikke helt hva det er, men liker å tegne på gamepaden. Har Art Academy på 3DS, men selv om det er bra er det ikke helt det samme. Skulle bare ønske vi kunne tegne med farger i Miiverse. En ting til. Jeg hadde en Mii i Miiverse kalt Adolf, men det ble visst ikke så godt mottatt. Jeg sendte dem en melding der jeg sa jeg hadde endret navnet og/eller Mii'en, og nå kan folk se navnet mitt igjen. Men selve Mii'en er fortsatt ikke synlig i Miiverse, og jeg klarer ikke å sende en ny melding. Noen som har et tips hva jeg kan gjøre? Edit; Men i helv... Drev og installerte Tekken, men fikk en feil? (error code 105-3155). Noen andre som sliter med det? Har lastet ned alt sammen. Edit 2: Fant feilen. Det er rett og slett ikke nok plass. Med andre ord må jeg kjøpe en ekstern harddisk på mandag for å få installert spillet. Nintendo har atter en gang gitt oss en knøttliten lagringsplass, til tross for at de har begynt å selge fullversjonser av spill i eShop. HVORFOR, Nintendo!!!!! Endret 1. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Tror de er litt leie av å få klager på Mii's som ligner på Hitler og heter Adolf. Det er veldig lett å lage. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Etter å ha loka rundt i NintendoLand, må jeg si jeg er veldig fornøyd. Artige minigames! Ser 4 stk fra forumet her vandre blant Mii-mengden. Må si jeg bruker litt tid på å bli vant til menyene på WiiUen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Endelig ferdig med å laste ned Tekken. Hadde en disconnect til, men regner det som en blanding av barnesykdom og stor pågang på eShop. Alt i alt ikke så farlig. Så var det bare å vente noen minutter før det er installert. In other news har jeg tegnet en del på Miiverse, spesielt i Skylanders-kanalen. Aner ikke helt hva det er, men liker å tegne på gamepaden. Har Art Academy på 3DS, men selv om det er bra er det ikke helt det samme. Skulle bare ønske vi kunne tegne med farger i Miiverse. En ting til. Jeg hadde en Mii i Miiverse kalt Adolf, men det ble visst ikke så godt mottatt. Jeg sendte dem en melding der jeg sa jeg hadde endret navnet og/eller Mii'en, og nå kan folk se navnet mitt igjen. Men selve Mii'en er fortsatt ikke synlig i Miiverse, og jeg klarer ikke å sende en ny melding. Noen som har et tips hva jeg kan gjøre? Edit; Men i helv... Drev og installerte Tekken, men fikk en feil? (error code 105-3155). Noen andre som sliter med det? Har lastet ned alt sammen. Edit 2: Fant feilen. Det er rett og slett ikke nok plass. Med andre ord må jeg kjøpe en ekstern harddisk på mandag for å få installert spillet. Nintendo har atter en gang gitt oss en knøttliten lagringsplass, til tross for at de har begynt å selge fullversjonser av spill i eShop. HVORFOR, Nintendo!!!!! Hvor stor plass tar spillet? Er vel noe med at hvis du har fks en 16gb download og skal installere det, så fjernes ikke filene før installasjonen er ferdig noe som gjør at den trenger teoretisk sett 32gb fks for å installere, men ja er merkelig ----------- Noe jeg savner fra nintendoland er leaderboards etc med friends list etc, for å se hvor mye jeg suger. Samt online multiplayer. Mariochase fks hadde fungert helt fint med mulitplayer hvis en bare brukte gamepaden, samme med ghost mansion Endret 1. desember 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Spillet er 15GB å laste ned, og nå har jeg 11GB ledig. Selv om jeg hadde slettet alt jeg har på harddisken, eller hva det nå er den lagrer på, vil det fortsatt ikke være plass til å installere det. Ergo er jeg nødt til å kjøpe ekstern harddisk. Kjipt. Burde i det minste ha fått en advarsel om det før jeg kjøpte spillet. Jeg lette litt rundt på eShop, men fant ikke filstørrelsen på noen spill noen steder. Eller er dert muilg å bruke PCen som lagringsplass for Wii U? Endret 1. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Tror de er litt leie av å få klager på Mii's som ligner på Hitler og heter Adolf. Det er veldig lett å lage. Haha! Men det skulle de bare ledd bort. Det finnes noen mennesker som hele tiden leter etter noe å være støtt av og gir man først etter for dem er det ingen grense på hva de kommer med. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Da var harddisk bestilt. Var ikke så dyr som jeg fryktet, ligger godt under tusenlappen for 2TB. Selvsagt skal noen få blø litt for at jeg måtte vente i nesten 24 timer på laste ned et spill jeg ikke kan installere. Hvem skal vi velge? Hm... det blir vel zombiene. Det er alltids deres skyld. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Da var harddisk bestilt. Var ikke så dyr som jeg fryktet, ligger godt under tusenlappen for 2TB. Selvsagt skal noen få blø litt for at jeg måtte vente i nesten 24 timer på laste ned et spill jeg ikke kan installere. Hvem skal vi velge? Hm... det blir vel zombiene. Det er alltids deres skyld. 3 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Kult å høre at folk liker Zombi U, det blir nok det neste spillet jeg skaffer også. Har lastet ned Nano Assault som er en koselig twin-stick shooter. Veldig vanskelig dog! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Noen som fAr lastet ner ZombieU fra e-store, eg fAr ein error. FAr ogsA error nAr eg prOver og adde meir funds. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Hadde vært morsomt om Reggie var en boss i ZombieU. Alle andre zombier kunne vandret rundt og ropt "Braaaains!", men han gikk rundt og ropte "Myyyyy booooodyyy issss reeeeeady!" Misliker Wii U litt. Dyttet ZombieU disken inn i Wii Uen, men har blitt sittende fast på Miiverse. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Fantastisk. Leste på nettet nå og har faktisk truffet en glitch i ZombiU som gjør at jeg ikke kommer videre. Må starte helt på nytt. Begynte å lure siden jeg aldri kom meg videre, og nå ser jeg at det stemmer Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Seriøst? Finnes det ikke noe patch eller noe slikt heller? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Nope. Kan jo være de patcher det etterhvert, men vet ikke om det hjelper de som allerede har havnet i situasjonen. Nå skal det sies at jeg ikke har kommet så veldig langt, men jeg hadde fått mye bra utstyr og utforsket det som var, så det er likevel kjipt å måtte starte på nytt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Det er håpløst ja. Får håpe Ubisoft er klar over det, slik at det ikke vil påvirke oss som sikkert spiller dette etterhvert. Hva synes du om spillet uavhengig av denne triste situasjonen da? Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Hva er glitchen som har skjedd ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Det er håpløst ja. Får håpe Ubisoft er klar over det, slik at det ikke vil påvirke oss som sikkert spiller dette etterhvert. Hva synes du om spillet uavhengig av denne triste situasjonen da? Jeg likte det godt. Fin grafikk, god spillbarhet (slo av siktehjelp) og det er artig å bruke paden til diverse ting. Hva er glitchen som har skjedd ? Poster beskrivelsen til en som postet en youtube-video om det, After scanning the two CCTV junction boxes and exiting the supermarket, the player is attacked by zombies. If killed, the mission glitches and the player gets stuck on the "Get inside the Supermarket" portion of the mission. They'll be unable to progress past this point in the game. Som du ser er det heldigvis tidlig i spillet. Får håpe det ikke finnes flere glitcher senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå